Emeletes rendezvénysátor, vízfüggönyre vetített mozgókép, vízsugarak alkotta feliratok
Újra Event Expo
A tavalyi nagy siker után második alkalommal rendezendő expón, a hazai kiállítók mellett, a nyugat-európai háttértechnika legújabb vívmányai is megtekinthetők lesznek. Emeletes rendezvénysátor, vízfüggönyre vetített mozgókép, vízsugarak alkotta feliratok és még több tucatnyi újdonság, a rendezvénytechnika legaktuálisabb trendjei, melyekkel akár a következő Szigeten is találkozhatunk, mutatkoznak be február 20-21-én, a Papp László Sportarénaban rendezendő II. Event Expón.
A 7000 m2-es kiállítóterületen a szervezők igyekeznek felvonultatni a rendezvények teljes körű háttér-, eszköz- és ötlettárát úgy, hogy változatos programokat kínálva teszik „élővé” a kiállítást. A hatósági szakmai nap tavaly megkezdett hagyományát folytatja a résztvevők kérésein alapuló idei workshop, a rendezvényekre vonatkozó jogszabályok változásairól és alkalmazásukról.
„Ajánljuk azoknak, akik ötleteket szeretnének gyűjteni ahhoz, hogy milyen újdonságokkal, érdekességekkel lephetik meg vendégeiket, partnereiket 2009-ben, saját rendezvényeiken és ehhez egyben szeretnék látni, hol tartanak ma a rendezvények kialakításának lehetőségei” – nyilatkozta Lakos László, a rendezvény egyik szervezője, a Tranz-Org Rendezvénytechnika Kft. vezetője. A kiállítás részleteit a www.eventexpo.hu weboldalon ismerhetik meg az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkek
- 2011-ben helyrejön az európai IT-piac
- Az Ipsos szerint nem kell félni az üzleti modellváltástól
- Kisebb az igény felnőtt tartalmakra és online játékokra
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- A magyar-szlovák kis- és középvállalkozások együttműködésének támogatása
- Fellendülőben a számítógép-piac - kérdőjelekkel
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- e-Health Week 2010: átütő siker Barcelonában
- Az orosz Szilíciumvölgy Vekszelberg vezetésével, Moszkva mellett épül
- Nyolcezren voltak a virtuális Szoftverbörzén
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.