Egyre több kínai vásárol az interneten

MTI Sajtóadatbank, 2009. december 7. 10:47

Idén már 87 millió kínai vásárolt az interneten, ez 24 millióval jelent több vásárlót, mint tavaly - derült ki a Kínai Internet Információs Központ (CNNIC) felméréséből.

A Beijing Times című lap által ismertetett jelentés szerint az internetes vásárlók javarésze a diákok és a dolgozók köréből, a 18 és 30 év közötti korosztályból kerül ki. A vásárlók átlagjövedelme 1000 és 3000 jüan (26 100-78 500 forint) között mozog. A kínai nők többet vásárolnak a világhálón a férfiaknál, a termékek közül pedig a ruhák és a háztartási áruk bizonyultak a legkelendőbbnek. A CNNIC szerint az internetes vásárlásra fordított teljes összeg 2009 első hat hónapjában elérte a 119,5 milliárd jüant (3119 milliárd forintot). A tranzakciók 89 százalékát a Taobao internetes oldalon keresztül bonyolították.
 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09