Kikerült a netre a Halo Reach, a Microsoft nyomoz

Milkovits Gábor, 2010. augusztus 25. 07:03

Hetekkel a szeptember 14-ei hivatalos premier előtt kiszivárgott, és rögtön fel is került a fájlcserélő oldalakra a népszerű Microsoft Xbox játékprogram-széria legfrissebb darabja, a Halo Reach.

A Microsoft közleménye szerint a cég nagyjából egy hónappal a startot megelőzően kiadott néhány kópiát újságíróknak és szakembereknek értékelés céljából. Valószínű, hogy ezek egyike került föl a világhálóra, 3 héttel a hivatalos forgalmazás kezdete előtt. A Microsoft eléggé szigorúan kezeli az ilyen eseteket, így ezúttal is kilátásba helyezte a kiszivárogtató személye utáni kiterjedt nyomozást, ugyanakkor egyelőre semmilyen konkrét gyanút nem közölt. A társaság tavaly több ezer játékost lekapcsolt az Xbox Live online szolgáltatásról, mivel úgy módosították konzoljaikat, hogy másolt játékok is fussanak rajtuk. Ugyanakkor nem a Reach az első olyan Halo játék, amely idő előtt kalózváltozatban felkerült a netre: hasonló történt annak idején a Halo 3 esetében is, ráadásul ezt a játékot egy francia kereskedő idő előtt kezdte el forgalmazni boltjaiban.

A Microsoft szerint a Halo Reach legfőbb újítása a Halo sorozat eddigi tagjaihoz képest az, hogy a játékosok kezdettől fogva számos extrához férhetnek hozzá. A játékmódtól függően több új fegyverből, képességből és kiegészítőből lehet majd válogatni, míg ezek a Halo-ban eddig hagyományosan csak a játék során, fokozatosan voltak megszerezhetők. Így például a Reach-ben már a legelején lehetőség lesz majd láthatatlanná válni, vagy éppen jetpack kézi rakéta segítségével repülni. A Halo Reach változtatásai elsősorban azt szolgálják, hogy az online multiplayer üzemmódban kiegyenlítettebb legyen a küzdelem a már régóta játszó, illetve a friss játékosok között.

Kulcsszavak: Microsoft játék Xbox

Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megjelent a Genesis Selen 400 vezeték nélküli fejhallgató

A Selen 400 a Genesis legújabb vezeték nélküli Gamer fejhallgatója, ami prémium szintű hanggal és anyagminőséggel, valamint hosszú akkumulátor üzemidővel biztosít zavartalan játékélményt felhasználóinak.

2021. január 20. 19:41

Mindössze 6 grammos a Huawei legújabb okoskarkötője

A Huawei bemutatta legújabb fitnesz kiegészítőjét, a Band 4e Active okoskarkötőt. A pehelykönnyű, csupán 17 grammos – szíj nélkül mindössze 6 grammos – okoseszköz hattengelyes mozgásérzékelőt, valamint OLED érintőkijelzőt kapott, és akár 14 napig is bírja egyetlen töltéssel átlagos használat mellett. Beépített csatjának köszönhetően egy mozdulattal kivehető a szíjból és a cipőre erősíthető, hogy még pontosabban mérje a futást vagy a biciklizést.  Emellett teljes értékű okoseszközként kapcsolódik a telefonunkhoz – Android és IOS rendszerekhez egyaránt – és megjeleníti a legfontosabb értesítéseket.

2021. január 19. 19:23

Az elektromosautó-töltők legfontosabb tulajdonságai

Míg mindössze néhány éve az elektromos autó inkább sci-fi volt, mint valóság, az utóbbi években egyre több zöld rendszámú autót látunk az utakon. Igaz, ennek a magyar szabályozás is az oka, amely “éppcsak” hibrid autóknak is engedélyezi ennek a használatát.

2021. január 19. 09:32

Fejlett kijelzős képességekkel erősíti meghatározó szerepét az LG a tévés piacon

Az LG Electronics (LG) az új OLED, QNED Mini LED, valamint NanoCell készülékeivel az eddigi legimpozánsabb prémium kategóriás tévépalettáját mutatja be. A sorozat 48C1 modellje elnyerte a CES legjobb innovációinak járó Best of Innovation díjat, de az online megrendezett eseményen számos további LG televízió is elismerésben részesült. Az LG prémium tévéi idén kívül-belül megújultak: az új OLED képernyő mellett bekerült a kínálatba a Quantum NanoCell színtechnológiát mini LED háttérvilágítással ötvöző, így pontosabb színvisszaadásra és nagyobb kontrasztarányra képes, továbbfejlesztett LCD panelstruktúra — azaz a QNED Mini LED —, továbbá a frissített, mesterséges intelligenciával felvértezett processzor, de megújult a webOS felhasználói felület és a dizájn is.

2021. január 17. 16:55

Több mint 25 millió tévét adott el 2020-ban a Hisense

Zászlóshajó termékét, a lézertévét helyezi előtérbe 2021-ben a kínai Hisense. A vállalat az első online megrendezett CES keretében bejelentette, hogy idén a TriChroma lézertévék széles választékát tervezi piacra dobni. A Hisense tavaly több mint 25 millió eladott készüléket tudhatott magáénak világszerte, amely után ígéretes piaci részesedést prognosztizál 2021-re is és a magyar piacon is számos újdonságot készül bemutatni idén.

2021. január 17. 14:29

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

2021. január 18. 14:59

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

2021. január 7. 09:55

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

2020. december 18. 08:54

Új vezérigazgató a Telenor Magyarország élén

2020. december 16. 19:05
online sportfogadás