A játékletöltések megelőzték a fizikai eladásokat Amerikában
A számok azt mutatják, hogy június végéig 11,2 millió teljes játékkópiát töltöttek le az amerikai felhasználók (legálisan) a világhálóról, míg a tényleges üzletek csupán 8,2 millió kópiát forgalmaztak. A legsikeresebb online videójáték-áruház a Valve-é, amely többek között a Half-Life és a Left 4 Dead programokat fejlesztette. A pénzforgalom terén egyelőre továbbra is a hagyományos boltok vezetnek 57 százalékkal, míg az internet a játékeladásokból befolyt pénz 43 százalékát adta a tengerentúlon. A jelenséget az magyarázza, hogy a fizikai forgalmazásban általában a drágább, slágernek számító játékokra koncentrálnak, míg a letöltő-oldalak népszerűségük növelése érdekében szívesen kínálnak olcsóbb, egyszerűbb játékokat is.
Mindezek ellenére a teljes amerikai játékprogram-piac forgalma több mint ötödével esett vissza alig egy év alatt. Ennek fő okai a közösségi oldalakon, illetve az interneten másutt is növekvő számban előforduló ingyenes játéklehetőségek, amelyek népszerűsége csak növekedni fog a jövőben.
Kapcsolódó cikkek
- Gameloft játékok már Intel-alapú okostelefonokra és táblagépekre is
- Nagyköveteket keres a Nokia
- Repülőszimulátor-rajongók visszahozzák a Malév gépeit Budapestre
- Kinect Star Wars: Tanuld meg irányítani az Erőt!
- Dell Alienware X51 PC játékékosoknak
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- Családi társasjáték iPad készüléken
- Anaglif 3D játék Sony PSP-n
- SAP: vecsési gyermekek robotlegókkal
- GameTeve: új videós játékmagazin az interneten
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba
Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.