Már 1000 Virtualoso ügyfél a Magyar Telekomnál

forrás Prim Online, 2011. május 13. 19:35

A Magyar Telekom Virtualoso szolgáltatására előfizetők száma átlépte az ezres számot. A gyorsan bővülő felhasználói kör mára összesen több mint 6000 szolgáltatást vesz igénybe. Az elsősorban kis- és középvállalkozások igényeire szabott Virtualoso-t a szolgáltatói- és kereskedelmi szektorból igényelték eddig a legtöbben.

A Virtualoso szolgáltatások informatikai megoldást biztosítanak a vállalkozások számára, fix havidíjért, beruházás nélkül, az interneten keresztül. A szolgáltatásokban rejlő lehetőségeket elsősorban a szolgáltatói- és kereskedelmi szektor fedezte fel magának, az 1000. megrendelő például egy építőipari vállalkozás lett. A főleg útfelújításokat végző Inreco Hungary Kft. a Virtualoso eMail szolgáltatását rendelte meg, mivel a vállalat megnövekedett internet-adatforgalmával a szervereik már nem tudtak megbirkózni. Korábbi levelezésükre használt belső rendszereiket Virtualoso postafiókokra cserélték, így megszűnt a levelek akadozó forgalma.

Király István, a Magyar Telekom marketing vezérigazgató-helyettese így értékelte az 1000-es szám átlépését: - Várakozásaink szerint ez a szám mostantól még gyorsabban fog nőni, hiszen a szolgáltatásokat 2011 januártól már a kisüzleti ügyfelek is megrendelhetik. Úgy látjuk, a piac egyre érettebbé válik arra, hogy a felhőszolgáltatások iránti igény tömegessé válhasson.

A Virtualoso szolgáltatások segítségével az informatikai rendszer bevezetési és működtetési költsége jelentősen lecsökken, hiszen a vállalkozások saját beruházás (hardver és szoftver) nélkül jutnak hozzá a rendszer szolgáltatásaihoz. A szolgáltatás szinte azonnali bevezethető, használata gyorsan elsajátítható. A Virtualoso szolgáltatások utóbbi időben tapasztalható népszerűsége annak is köszönhető, hogy a vállalkozások mindennapi problémáira havidíjas konstrukcióban nyújtanak megoldást a legkorszerűbb informatikai eszköztár segítségével.

A portfólió nyolc szolgáltatásból tevődik össze: a Virtualoso eMail és BlackBerry szolgáltatások az irodán kívüli kommunikációt, a Virtualoso Meeting és Workplace a hatékony, közös munkát támogatják webes felületen, míg a Voice Center és az SMS a vállalkozások bevételeinek növelésében játszanak szerepet, a Virtualoso Backup és Server pedig a napi üzletmenet biztos hátterét garantálják.
 

Kulcsszavak: IT-szolg Magyar Telekom

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól

A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.

2024. április 26. 16:19

Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben

A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.

2024. április 26. 13:10

A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra

Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán. 

2024. április 26. 09:55

Megjelentek az első HMD okostelefonok

A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.

2024. április 25. 13:15

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.

2024. április 24. 11:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50