A neten tájékozódnak a nők randi előtt
A Match.com kutatásából bár Magyarországra vonatkozó számokat nem tudunk meg, de a nemzetközi trendek körvonalazódnak számunkra. A technológiai forradalom bizony a randizási szokásokat is átalakította.
Már biztos sokan hallottak arról, hogy a munkáltatók utánanéznek a közösségi oldalakon a potenciális munkavállalóknak, vagyis „lecsekkolják” őket. Sokan itt buknak el. A férfiaknak is érdemes felkészülni, mielőtt megadják nevüket egy hölgynek, ugyanis úgy tűnik, a nők is használják ezt a megoldást.
És nem csak Facebookon tájékozódnak, hanem sok esetben a Google segítségével is ellenőrzik az illetőt. Az egyedülálló nők 48%-a néz utána a férfinak Facebookon az első randi előtt, míg a férfiak esetében ez a szám csak 38%. A nők esetében ugyanennyi az aránya annak, hogy törölnek egy randit, ha találnak valamit a netes kutatás során.
Érdekes azonban, hogy magára a randikeresésre viszonylag kevesen használják a Facebookot. A szinglik majdnem háromnegyede fenn van a közösségi oldalon, azonban csak 7%-uk él ezzel a lehetőséggel. Mindenesetre nem árt tudatosítani magunkban, hogy a profilunk egyfajta imageként is szolgál, amit ápolni és menedzselni kell - csak akkor erősíti személyiségünket.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Az Intel és a Facebook bemutatta a jövő Adatközpont rack technológiáit
- A Facebook használata irigységet és elégedetlenséget válthat ki
- A Facebook okostelefon-bejelentésére vár a szakma
- Megmondjuk, mit hoz a Jézuska
- Fiataloknál az előny – radikálisan megváltozott az információfogyasztás
- Milliós adatszivárgási károk Magyarországon
- Akár postacímként is szolgálhat a Facebook vagy Twitter profil
- Mobiltelefonos üzenetküldő szolgáltatás felvásárlására készül a Facebook
- Akinek mobilja van, valóban tagja a netközösségnek?
- Chatelj Facebookon a böngésződből
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Online tartalomfogyasztási szokásokat vizsgált az NMHH
Fél perc alatt megközelítőleg 51.700 internetes weboldalt nyitnak meg a felhasználók Magyarországon számítógépen vagy laptopon. Ugyanezen idő leforgása alatt azonban ötször több, közel 268.000 kontaktus történik mobiltelefonon és tableten, ami egy átlagos napon 766 millió kattintást, oldalletöltést jelent. Milyen eszközökön böngészünk a legtöbbet, a mobiltelefonos applikációk népszerűek-e, illetve mennyi időt fordítunk az online hírfogyasztásra vagy éppen a közösségi médiára? A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása ezekre a kérdésekre kereste a válaszokat.
Mozgalom világít rá az élet láthatatlan szépségeire
A modern, pörgős, digitális világban könnyű szem elől téveszteni a kisebb, látszólag jelentéktelen pillanatokat, amik igazán varázslatossá teszik az életet. Ezek a momentumok csak úgy elsuhanhatnak mellettünk, ahogy feladatról feladatra zakatolunk hétköznapjainkban, már-már odatapadva a képernyőkhöz. Pedig ezekben a mulandó pillanatokban lelhető meg az élet esszenciája – azokban az apróságokban, amelyek szünetre és reflekcióra késztetnek, és amiknek köszönhetően igazán értékelhetjük a körülöttünk lévő világot. A HONOR Magic5 Pro azzal a céllal készült, hogy segítse az embereket az ilyen értékes, gyakran megfoghatatlan mozzanatok megörökítésében. Így ragadható meg a láthatatlan szépség.
Új értékesítési vezető a Schneider Electricnél
Hadobás Tibort nevezték ki a Schneider Electric ipari automatizációért felelős magyarországi értékesítési vezetőjének. A 27 éve a vállalatnál dolgozó szakember új pozíciójában gépgyártó, rendszerintegrátor és végfelhasználói területekért felel majd.
760 milliárd forintos keret a hazai digitalizációs fejlesztésekre
Több mint 760 milliárd Ft támogatás lesz elérhető a 2021-27. között a DIMOP Pluszból digitalizációs fejlesztésekre Magyarországon. A szupergyors Internet Program (SZIP) folytatásaként indul a Gigabit Magyarország Program.
ABB Decoded podcast: Segítség a globális vízhiány-válság megoldásához
Az ABB technológiai podcastjának, az ABB Decodednek legújabb epizódja a globális vízhiány problémájával foglalkozik, továbbá azzal, hogy a ma rendelkezésre álló technológia miként segíthet a válságos helyzet megoldásában. Az idei, 2023-as Víz Világnapján az ENSZ "A változás felgyorsítása a víz- és szennyvízkezelési válság megoldása érdekében" címmel vízügyi programot indított, megállapítva, hogy 2,2 milliárd ember nem jut hozzá megfelelően kezelt ivóvízhez, és több mint 4,2 milliárd ember számára nem érhető el a biztonságos szennyvízelvezetés. A szennyvíz megdöbbentő hányada, közel 80 százaléka mindenfajta tisztítás vagy újrahasznosítás nélkül kerül vissza az ökoszisztémába.