A neten tájékozódnak a nők randi előtt
A Match.com kutatásából bár Magyarországra vonatkozó számokat nem tudunk meg, de a nemzetközi trendek körvonalazódnak számunkra. A technológiai forradalom bizony a randizási szokásokat is átalakította.
Már biztos sokan hallottak arról, hogy a munkáltatók utánanéznek a közösségi oldalakon a potenciális munkavállalóknak, vagyis „lecsekkolják” őket. Sokan itt buknak el. A férfiaknak is érdemes felkészülni, mielőtt megadják nevüket egy hölgynek, ugyanis úgy tűnik, a nők is használják ezt a megoldást.
És nem csak Facebookon tájékozódnak, hanem sok esetben a Google segítségével is ellenőrzik az illetőt. Az egyedülálló nők 48%-a néz utána a férfinak Facebookon az első randi előtt, míg a férfiak esetében ez a szám csak 38%. A nők esetében ugyanennyi az aránya annak, hogy törölnek egy randit, ha találnak valamit a netes kutatás során.
Érdekes azonban, hogy magára a randikeresésre viszonylag kevesen használják a Facebookot. A szinglik majdnem háromnegyede fenn van a közösségi oldalon, azonban csak 7%-uk él ezzel a lehetőséggel. Mindenesetre nem árt tudatosítani magunkban, hogy a profilunk egyfajta imageként is szolgál, amit ápolni és menedzselni kell - csak akkor erősíti személyiségünket.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Az Intel és a Facebook bemutatta a jövő Adatközpont rack technológiáit
- A Facebook használata irigységet és elégedetlenséget válthat ki
- A Facebook okostelefon-bejelentésére vár a szakma
- Megmondjuk, mit hoz a Jézuska
- Fiataloknál az előny – radikálisan megváltozott az információfogyasztás
- Milliós adatszivárgási károk Magyarországon
- Akár postacímként is szolgálhat a Facebook vagy Twitter profil
- Mobiltelefonos üzenetküldő szolgáltatás felvásárlására készül a Facebook
- Akinek mobilja van, valóban tagja a netközösségnek?
- Chatelj Facebookon a böngésződből
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így nézd a tévét, és a rezsiszámlán is spórolhatsz
Az elmúlt évtizedekben az otthoni szórakozás egyik fő eszköze lett a televízió, ami a mai napig szinte minden háztartásban megtalálható. Friss adatok szerint a magyar lakosság napi közel 5 órán át használja a tévéképernyőt*, ami az otthon összenergia-fogyasztására is hatással van. A közelgő Föld Órája kezdeményezés éppen az ökológiai lábnyomunk csökkentésére – tehát részben a villanyáram-fogyasztásunk mérséklésére – igyekszik felhívni a figyelmet. Az LG szakértői ennek alkalmából összegyűjtöttek pár tippet, melyekkel gazdaságosabbá tehetjük a televíziónk használatát.
Magyar makettező cég innovatív 3D-s megoldásai a gyártás területén
Az utóbbi években a 3D nyomtatás és a hozzá kapcsolódó modell előállítási folyamatok a mindennapok részei lettek. A technológiával már városrészt, orvostechnikai eszközöket és ékszereket is készítenek, de van, ahol az általános iskolai oktatásban és a háztartásokban is használják. Nem létező, vagy sérült elemeket alkotnak virtuálisan újra, majd állítják elő ismét, hogy azok az eredetivel azonos módon működhessenek felhasználási területükön. Egy magyar cég a makettezés mellett úttörőnek számító területeken is használja a file to factory és a reverse engineering megoldásokat.
Itt az AGON 5 gaming monitor legújabb tagja
Az AGON by AOC bemutatja az AGON 5 gamer monitor sorozat következő modelljét. A 31,5 hüvelykes (80 cm) AGON AG325QZN/EU Fast VA panellel rendelkezik, amely villámgyors 240 Hz frissítési rátával képes üzemelni.
A Raben Group is jelen lesz az idei Transport Logistic kiállításon
2023. május 9-12. – ezt a néhány napot az egész logisztikai szektor jó előre bejegyezte már a naptárába. Ekkor rendezik meg ugyanis Münchenben a Transport Logistic 2023 kiállítást, a világ egyik legjelentősebb ilyen tematikájú szakmai eseményét. „We Connect Europe“ szlogenje jegyében a Raben Group legújabb piaci ajánlatai mellett „zöld“ üzleti szemléletének bemutatására is nagy hangsúlyt fektet a standján.
A Z generáció kevésnek érzi az iskolában megszerzett digitális készségeket
A Z generáció (18-26 évesek) tisztában van a jövőbeli karrierjükhöz szükséges digitális készségek fejlesztésének fontosságával. Háromnegyedük (76%) nélkülözhetetlennek tartja az új digitális készségek elsajátítását, és szándékában áll megszerezni ezeket – derült ki a Dell Technologies 15 országban végzett globális kutatásából.