A neten tájékozódnak a nők randi előtt
A Match.com kutatásából bár Magyarországra vonatkozó számokat nem tudunk meg, de a nemzetközi trendek körvonalazódnak számunkra. A technológiai forradalom bizony a randizási szokásokat is átalakította.
Már biztos sokan hallottak arról, hogy a munkáltatók utánanéznek a közösségi oldalakon a potenciális munkavállalóknak, vagyis „lecsekkolják” őket. Sokan itt buknak el. A férfiaknak is érdemes felkészülni, mielőtt megadják nevüket egy hölgynek, ugyanis úgy tűnik, a nők is használják ezt a megoldást.
És nem csak Facebookon tájékozódnak, hanem sok esetben a Google segítségével is ellenőrzik az illetőt. Az egyedülálló nők 48%-a néz utána a férfinak Facebookon az első randi előtt, míg a férfiak esetében ez a szám csak 38%. A nők esetében ugyanennyi az aránya annak, hogy törölnek egy randit, ha találnak valamit a netes kutatás során.
Érdekes azonban, hogy magára a randikeresésre viszonylag kevesen használják a Facebookot. A szinglik majdnem háromnegyede fenn van a közösségi oldalon, azonban csak 7%-uk él ezzel a lehetőséggel. Mindenesetre nem árt tudatosítani magunkban, hogy a profilunk egyfajta imageként is szolgál, amit ápolni és menedzselni kell - csak akkor erősíti személyiségünket.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Az Intel és a Facebook bemutatta a jövő Adatközpont rack technológiáit
- A Facebook használata irigységet és elégedetlenséget válthat ki
- A Facebook okostelefon-bejelentésére vár a szakma
- Megmondjuk, mit hoz a Jézuska
- Fiataloknál az előny – radikálisan megváltozott az információfogyasztás
- Milliós adatszivárgási károk Magyarországon
- Akár postacímként is szolgálhat a Facebook vagy Twitter profil
- Mobiltelefonos üzenetküldő szolgáltatás felvásárlására készül a Facebook
- Akinek mobilja van, valóban tagja a netközösségnek?
- Chatelj Facebookon a böngésződből
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.