Máshogyan, másra használják mobiljukat a hölgyek
A magyar hölgyek egészen másképpen viszonyulnak okostelefonjukhoz, mint a férfiak. A Vatera felméréséből többek között az is kiderült, hogy míg a férfiak a GPS-t nyomkodják, a gyengébbik nem inkább képeket készít telefonjával.
Szinte ugyanazok a funkciók érhetők el ma már a legtöbb telefonon, mégis azt állapította meg a Vatera felmérése, hogy női-férfi különbségek megmutatkoznak a mobilhasználat során is. Vagyis úgy használjuk telefonunkat, amilyenek vagyunk. Például a nők inkább fotóznak, míg a férfiak szeretik a GPS-t. Hiába érhető el a nők telefonján is, egyszerűen nem érdekli őket.
A férfiak 64%-a használja a GPS funkciót, viszont a nők esetében hódító fényképezés lekörözi a férfiak kedvencét: 70%. De azért a nők javára legyen írva, hogy 40%-uk igénybe veszi az útvonaltervező programok segítségét.
A nőket egyébiránt kevésbé mozgatják meg a csúcskészülékek, valamint munka közben is kevesebbet mobiloznak. A férfiak kétszer olyan aktívak (60%) ezen a téren. Üzleti alkalmazások esetén is a gyengébbik nem marad alul: a nőket nem mozgatják meg az ilyen applikációk. Míg a hölgyek közül tízből kettő telefonján találunk ilyet, addig a férfiak fele használ valamilyen üzleti alkalmazást.
De rögtön fordul a kocka, ha a vásárlás kerül előtérbe. Ruhák és ékszerek terén a nők magasan vezetnek, a férfiak pedig inkább az elektronikai cikkek iránt érdeklődnek. Ez egyben azt is jelenti, hogy kedvesüket sem túl gyakran lepik meg valamivel, vagy legalábbis nem online.
Mindezt mostantól könnyebben megtehetik, mind a hölgyek, mind a férfiak. Itt az online piactér új okostelefonos applikációja, amivel egyszerűbbé válik a vásárlás. És még GPS-t sem kell használni hozzá, hogy megtaláljuk a képernyőn.
„A felmérésünkből korábban már megtudtuk, hogy főleg a buszon és a mosdóban szeret okostelefonozni a magyar. Most a hölgyek mobiltelefonos vásárlási szokásaival kapcsolatban is bölcsebbek lettünk. A 3.0-ás Vatera applikáció reményeink szerint elnyeri a tetszésüket” – mondta Lunczner Ádám, az online piacteret is üzemeltető Allegroup marketing vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Távirányítóvá teszi a mobilt a UPC új digitális tévés applikációja
- Megérkezett a Telenorhoz a Nokia Lumia 620
- Firefox-mobil a Telenornál
- Megérkeztek a Nokia Asha 308 és a Nokia Asha 309 okostelefonok
- Mobilok 40 év távlatából
- A magyarok negyede a mellékhelyiségben is okostelefonozik
- Sony Mobile Xperia SP és Xperia L
- A nők aktívabb okostelefonhasználók
- Biztonságos mobilokat kapnak a német politikusok
- Az LG Optimus G frissített oprendszerrel és új szolgáltatásokkal érkezik Európába
Mobilszolgáltatás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az MVM NET és a CETIN közösen tesztelte az 5G-t
Az MVM NET Zrt. és a CETIN Hungary Zrt. városi környezetben és agrárgazdaságban tesztelte, hogyan lehet gazdaságosan 5G hálózatot kiépíteni és működtetni olyan helyszíneken, ahol ezt az 5G alapú alkalmazások elterjedése, illetve az adatforgalom növekedése szükségessé teszi. A független, integrált infrastruktúra-szolgáltatók a teszt tapasztalatai alapján megállapították: fenntarthatósági és gazdaságossági szempontok miatt sok esetben a hálózatot célszerű egyetlen szolgáltatónak kiépíteni és üzemeltetni, majd azon több operátor számára szolgáltatást nyújtani.