A netezők szeretnek nyerni
Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a netezők 32%-a vett részt különféle márkák által kezdeményezett versenyeken és nyereményjátékokon.
A kisebb vagy nagyobb ajándék ígérete az elmúlt hónap során, nemzetközi szinten az online közönség 32%-át aktivizálta. Leginkább Kanadában és a Dél-Afrikai Köztársaságban, továbbá Belgiumban, az Egyesült Államokban, Brazíliában és Ausztráliában nyitottak a vetélkedők és a sorsolásos játékok iránt.
Nem jelenthető ki, hogy a nyitottság mértéke összefüggne az országok területi elhelyezkedésével, nagyságával vagy gazdasági fejlettségével, hiszen vegyesen találunk mindenféle országot a nyitottabbak és a kevésbé nyitottak között is. Összességében elmondható, hogy elsősorban az északi országokban sikeres.
Magyarország ilyen szempontból a középmezőnybe tartozik. A magyar netezőknek 34%-át szólította meg. Hazánk esetében a 35 év alattiak a leginkább mozgósíthatóak.
Vonzóbb egy egzotikus nyaralás, mintsem egy póló, de tény, ha egy márka nyereményjátékot indít, biztosan lesz jelentkező rá. Egy kellően kreatív kihívás – egy szellemes vers vagy kisfilm az adott márkáról vagy termékről -, a csábítás, hogy „akár én is lehetnék” , szárnyakat ad a kampányoknak.
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- Kaspersky Lab: "Steve Jobs elárulja a sikerének titkát"
- A Facebook hatása a nyaralásra
- A neten tájékozódunk
- A felhő és a közösségi alkalmazások jövője vállalati környezetben
- Egyre jobban teljesít a Samsung
- A magyarok egyharmada találkozott online hirdetéssel
- Fogyasztói hűség az okostelefonok világában – a hang- és adatminőség számít
- Az egészségügyi problémáknak is a neten nézünk utána
- Fejlődünk – egyre jobbak vagyunk az online bankolásban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egy csatornán számos rádiós, a rádiózás világnapja alkalmából
Február 13-án először jelentkeznek egy csatornán az ismert műsorvezetők: Vágó Piros, Garami Gábor, Rákóczi Feri, Boros Lajos, Jáksó László – alig néhány példa a magyar rádiózás meghatározó hangjai közül, akik részt vesznek a Mex Rádió által szervezett ünneplésben.
Rangos elismerést nyert el az LG ultramodern amerikai háztartásigép-gyára
Az LG Electronics (LG) háztartási készülékeket gyártó üzemét az Egyesült Államokban a Világgazdasági Fórum (WEF) a világ egyik vezető, ún. világítótorony minősítésű gyárává (Lighthouse Factory) választotta.
Az LMBTQ után tavaly a releváns szó jelentésére voltak a legtöbben kíváncsiak
Míg 2021-ben a nemi hovatartozást definiáló LMBTQ rövidítés jelentésére kerestek rá legtöbben, addig 2022-ben a releváns szó magyarázatára voltak a leginkább kíváncsiak a jelentese.hu szótároldal friss összegzése szerint. A top 10-es lista alakításában 2022-ben is az aktuálpolitika, az újszerű technológiák, valamint a betegségek voltak a meghatározóak.
Az UltiMaker bemutatta az új S7 3D nyomtatót
Az új UltiMaker S7 nyomtató a gyártó díjnyertes S-szériájára épít, azonban integrált Air Manager búrát és rugalmas nyomtatótálcát kapott.
Drónok a mindennapjainkban
A dróntechnológia az elmúlt néhány évben életünk számos területén hozott forradalmi változást: légifelvételeket készítünk, megbízható időjárási előrejelzést kapunk, mezőgazdasági területeken végezhetünk el olyan feladatokat, amelyeket korábban nem, vagy csak jelentős élőmunka befektetéssel, költségesen tudtunk volna elvégezni.