A hónap végéig meghosszabbított garanciát kínál a Huawei
Április 30-ig kiterjeszti minden eszközének garanciaidejét, valamint a hónap utolsó hétvégéjén ismét kedvezményes szerviznapokat tart a Huawei Technologies Hungary. A vállalat azon mobiltelefonjai, notebookjai, táblagépei, hordozható eszközei, valamint az audio- és routereszközök esetében, melyeknél 2021. április 1. és 30. között járna le a jótállás, a garanciaidő automatikusan 2021. április 30-ig meghosszabbodik.
Emellett továbbra is tart a vállalat Szerviz Napok kezdeményezése, amelynek keretében a felhasználók kedvezményesen javíttathatják meg nem garanciális készülékeiket is. A Huawei magyarországi szervizei a Háztól-házig szolgáltatás keretében ingyenesen szállítják el a garanciális Huawei készülékeket a szervizbe, majd a javítást és fertőtlenítést követően vissza is juttatják tulajdonosának.
A rendkívüli helyzetre való tekintettel a Huawei Technologies Hungary április 30-ig meghosszabbítja minden olyan készülék garanciáját – beleértve az okostelefonokat, notebookokat tableteket, hordozható kiegészítőket és routereket –, melyek eredeti jótállása 2021. április 1. és 30. között járt volna le. A készülékekre vonatkozó feltételek ezen időszak alatt változatlanok maradnak.
Népszerű szolgáltatás
Emellett áprilisban ismét háromnapos, hó végi szervizakcióval várja a készüléktulajdonosokat a Huawei. A vállalat szervizközpontjaiban április 28-30. között kedvezményes áron végzik a készülékek kijelzőjének, hátlapi fóliájának cseréjét, a szükséges szoftverfrissítéseket, valamint ingyenes tisztítást és fertőtlenítést is végeznek a vállalat szakemberei minden hónap utolsó csütörtökjén, péntekén és szombatján. Ebben az időszakban a lejárt garanciájú készülékek javítási költségének 8000 forintos munkadíját is elengedik. Az akció országszerte április 28-30. között, míg Budapesten 28-án és 29-én érhető el a Huawei hivatalos szerviz hálózatában részt vevő partnereknél.
A Huawei Szervizközpontok statisztikái alapján rendkívül népszerű a szolgáltatás, a meghirdetett időszakban átlagosan mintegy 50 százalékkal többen keresik fel a márkaszervizeket. A felhasználók leggyakrabban a törött kijelző miatt fordulnak a vállalat szakembereihez. A vállalat szakemberei a gyári kiegészítők – tokok és védőfóliák – használatát javasolják az esetleges sérülések és törések elkerülése érdekében.
Ingyenes szállítás a javításhoz
A Huawei szervizei a korlátozások ideje alatt is nyitva tartanak, de igénybe vehető háztól házig szolgáltatásuk, amely a tartozékok (például töltőkábel) kivételével minden Huawei-készülékre – így okostelefonokra, notebookokra, tabletekre, okosórákra, routerekre és modemekre is kiterjed. A javításra szoruló készülékeket futár veszi fel és szállítja a szervizközpontba, majd azokat a javítást követően az előírásoknak megfelelően megtisztítják és fertőtlenítik, így tisztán és sterilen kerülnek vissza tulajdonosukhoz. A kétirányú szállítás teljesen ingyenes. A felhasználók emellett a postapontokon keresztül is feladhatják a készülékeiket, ebben az esetben sem kell fizetniük a szállításért.
A háztól-házig szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásán, a vállalat hivatalos honlapján, az oldalon nem szereplő termékek esetében pedig a TMX oldalán, valamint a Huawei telefonos elérhetőségén lehet segítséget kérni a megrendeléshez az ügyfélszolgálati vonal +36 80 482 934-es telefonszámán hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között.
Kapcsolódó cikkek
- Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei
- Új vezeték nélküli fülhallgatót hoz a magyar piacra a Huawei
- E-sport eredményekkel bővült a Huawei Intelligens Asszisztense
- A vállalat regionális piacvezető lett az okosórák szegmensében 2020 utolsó negyedévében
- A Huawei 2020 végén már 100 ezer aktív szabadalommal rendelkezett
- A Budapest Bank mobilalkalmazása már elérhető a Huawei AppGallery-ben
- Folytatja a megkezdett stratégiáját a Huawei
- Naperőmű-farmmal élesztették újjá a sivatagi élővilágot
- Meghosszabbított garanciát ad a Huawei
- A magyarok kétharmada visel okoseszközt a csuklóján
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Eger helyi autóbusz-bérletei is megvásárolhatók a MÁV applikációjában
A MÁV-Volán-csoport közös fejlesztéseinek köszönhetően már az egri utasok számára is gyorsabb és egyszerűbb lesz a bérletvásárlás. Április 15-től a helyi autóbusz-bérleteket is meg lehet váltani a MÁV applikációjában és a vasúti személypénztárban.
Az albérletpiacot fehéríti az új magyar applikáció
Biztonságos és hatékony megoldást nyújt az albérleti piac szereplőinek egy száz százalékban magyar fejlesztésű új applikáció. Az ingyenesen használható Albee átláthatóan közvetít a bérlők és bérbeadók között, a rendszerben egyebek mellett a lakásról készült állapotfotókat és az ingatlanhoz kapcsolódó számlákat is lehet tárolni, de a felek bármilyen probléma kapcsán is gyorsan tudnak kommunikálni egymással. Hamarosan várható a bérleti szerződések és a fizetési kérelmek bevezetése is a platformra.
Envision Forum: minden iparágban értéket teremt a digitalizáció!
Az első olyan év, amikor igazán komolyan vettük a digitalizációt! Milyen értékeket tart meg az üzleti szféra abból a működési modellből, amelyre a pandémia alatt, részben kényszerűségből állt? Hogyan lesz emberi és miként lesz értékes a digitalizáció? Nézze, vagy hallgassa újra a Microsoft Envision Forum 2021 legérdekesebb beszélgetéseit és gondolatait.
Ezek a trendek határozzák meg a logisztika jövőjét
A Covid-19 világjárvány és a Brexit két példa nélküli esemény, amelyek örökre megváltoztatták a világot. A lezárások, a határzárak és az Egyesült Királyság határait átlépő áruk megnövekedett adminisztrációja olyan jelentős, negatív hatások voltak, amelyek súlyosan érintették a logisztikai szektort az elmúlt évben. Ugyanakkor ezek a kedvezőtlen események és folyamatok segítették a helyi és a nemzetközi szállítmányozás átalakítását is. Európa leggyorsabban növekedő mobilitási szolgáltatója, az Eurowag azonban optimistán tekint a jövőbe. Az Energy üzletág ügyvezető igazgatója csapatával együtt összeállította a logisztikai szektor jövőjét formáló trendeket és megatrendeket.