A hónap végéig meghosszabbított garanciát kínál a Huawei

forrás: Prím Online, 2021. április 6. 19:40

Április 30-ig kiterjeszti minden eszközének garanciaidejét, valamint a hónap utolsó hétvégéjén ismét kedvezményes szerviznapokat tart a Huawei Technologies Hungary. A vállalat azon mobiltelefonjai, notebookjai, táblagépei, hordozható eszközei, valamint az audio- és routereszközök esetében, melyeknél 2021. április 1. és 30. között járna le a jótállás, a garanciaidő automatikusan 2021. április 30-ig meghosszabbodik. 

Emellett továbbra is tart a vállalat Szerviz Napok kezdeményezése, amelynek keretében a felhasználók kedvezményesen javíttathatják meg nem garanciális készülékeiket is. A Huawei magyarországi szervizei a Háztól-házig szolgáltatás keretében ingyenesen szállítják el a garanciális Huawei készülékeket a szervizbe, majd a javítást és fertőtlenítést követően vissza is juttatják tulajdonosának. 

 

A rendkívüli helyzetre való tekintettel a Huawei Technologies Hungary április 30-ig meghosszabbítja minden olyan készülék garanciáját – beleértve az okostelefonokat, notebookokat tableteket, hordozható kiegészítőket és routereket –, melyek eredeti jótállása 2021. április 1. és 30. között járt volna le. A készülékekre vonatkozó feltételek ezen időszak alatt változatlanok maradnak.

 

 

Népszerű szolgáltatás

Emellett áprilisban ismét háromnapos, hó végi szervizakcióval várja a készüléktulajdonosokat a Huawei. A vállalat szervizközpontjaiban április 28-30. között kedvezményes áron végzik a készülékek kijelzőjének, hátlapi fóliájának cseréjét, a szükséges szoftverfrissítéseket, valamint ingyenes tisztítást és fertőtlenítést is végeznek a vállalat szakemberei minden hónap utolsó csütörtökjén, péntekén és szombatján. Ebben az időszakban a lejárt garanciájú készülékek javítási költségének 8000 forintos munkadíját is elengedik.  Az akció országszerte április 28-30. között, míg Budapesten 28-án és 29-én érhető el a Huawei hivatalos szerviz hálózatában részt vevő partnereknél. 

 

A Huawei Szervizközpontok statisztikái alapján rendkívül népszerű a szolgáltatás, a meghirdetett időszakban átlagosan mintegy 50 százalékkal többen keresik fel a márkaszervizeket. A felhasználók leggyakrabban a törött kijelző miatt fordulnak a vállalat szakembereihez. A vállalat szakemberei a gyári kiegészítők – tokok és védőfóliák – használatát javasolják az esetleges sérülések és törések elkerülése érdekében.

 

Ingyenes szállítás a javításhoz

A Huawei szervizei a korlátozások ideje alatt is nyitva tartanak, de igénybe vehető háztól házig szolgáltatásuk, amely a tartozékok (például töltőkábel) kivételével minden Huawei-készülékre – így okostelefonokra, notebookokra, tabletekre, okosórákra, routerekre és modemekre is kiterjed. A javításra szoruló készülékeket futár veszi fel és szállítja a szervizközpontba, majd azokat a javítást követően az előírásoknak megfelelően megtisztítják és fertőtlenítik, így tisztán és sterilen kerülnek vissza tulajdonosukhoz. A kétirányú szállítás teljesen ingyenes. A felhasználók emellett a postapontokon keresztül is feladhatják a készülékeiket, ebben az esetben sem kell fizetniük a szállításért.

 

A háztól-házig szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásán, a vállalat hivatalos honlapján, az oldalon nem szereplő termékek esetében pedig a TMX oldalán, valamint a Huawei telefonos elérhetőségén lehet segítséget kérni a megrendeléshez az ügyfélszolgálati vonal +36 80 482 934-es telefonszámán hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között.

Kulcsszavak: Huawei

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Eger helyi autóbusz-bérletei is megvásárolhatók a MÁV applikációjában

A MÁV-Volán-csoport közös fejlesztéseinek köszönhetően már az egri utasok számára is gyorsabb és egyszerűbb lesz a bérletvásárlás. Április 15-től a helyi autóbusz-bérleteket is meg lehet váltani a MÁV applikációjában és a vasúti személypénztárban.

2021. április 16. 19:55

Az albérletpiacot fehéríti az új magyar applikáció

Biztonságos és hatékony megoldást nyújt az albérleti piac szereplőinek egy száz százalékban magyar fejlesztésű új applikáció. Az ingyenesen használható Albee átláthatóan közvetít a bérlők és bérbeadók között, a rendszerben egyebek mellett a lakásról készült állapotfotókat és az ingatlanhoz kapcsolódó számlákat is lehet tárolni, de a felek bármilyen probléma kapcsán is gyorsan tudnak kommunikálni egymással. Hamarosan várható a bérleti szerződések és a fizetési kérelmek bevezetése is a platformra.

2021. április 16. 18:22

Envision Forum: minden iparágban értéket teremt a digitalizáció!

Az első olyan év, amikor igazán komolyan vettük a digitalizációt! Milyen értékeket tart meg az üzleti szféra abból a működési modellből, amelyre a pandémia alatt, részben kényszerűségből állt? Hogyan lesz emberi és miként lesz értékes a digitalizáció? Nézze, vagy hallgassa újra a Microsoft Envision Forum 2021 legérdekesebb beszélgetéseit és gondolatait.

2021. április 16. 16:37

Ezek a trendek határozzák meg a logisztika jövőjét

A Covid-19 világjárvány és a Brexit két példa nélküli esemény, amelyek örökre megváltoztatták a világot. A lezárások, a határzárak és az Egyesült Királyság határait átlépő áruk megnövekedett adminisztrációja olyan jelentős, negatív hatások voltak, amelyek súlyosan érintették a logisztikai szektort az elmúlt évben. Ugyanakkor ezek a kedvezőtlen események és folyamatok segítették a helyi és a nemzetközi szállítmányozás átalakítását is. Európa leggyorsabban növekedő mobilitási szolgáltatója, az Eurowag azonban optimistán tekint a jövőbe. Az Energy üzletág ügyvezető igazgatója csapatával együtt összeállította a logisztikai szektor jövőjét formáló trendeket és megatrendeket.

2021. április 16. 13:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35

Április végéig lehet jelentkezni a MOL frissdiplomás programjára

2021. március 17. 11:05

Mától Budapest nagy részén elérhető a Vodafone 5G hálózata

2021. március 4. 16:27