A Hyundai luxusmárkája, a Genesis modelljeiben debütál az LG autós tartalomplatformja

forrás: Prím Online, 2023. november 7. 18:55

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy a vállalat saját autós tartalomplatformjára, a webOS for Automotive-re épülő járműipari infotainment-rendszerét alkalmazzák majd a Hyundai Motor Group luxusmárkája, a Genesis új modelljeiben. Mindezt ünnepélyes keretek között hozta nyilvánosságra a társaság Los Angelesben: az eseményen, amelyen a Hyundai mellett a YouTube képviselői is részt vettek, megvitatták az utastéri szórakozási élmény fejlesztésében rejlő együttműködési lehetőségeket is.

Az új Genesis modelleket olyan infotainment-rendszerrel látják el, amelyek teljes mértékben kihasználják a webOS for Automotive előnyeit. Az első és hátsó üléseken helyet foglaló utasok immár úgy tudják kényelmesen élvezni azokat a HD-tartalmakat, amelyeket tipikusan tévén, vagy okostelefonon szoktak nézni, hogy az mindeközben megfelel a járművezetési és biztonsági előírásoknak is. A rendszer képernyői emellett úgy képesek streamelni a tartalmakat, hogy a Genesis által kifejlesztett, magával ragadó hangminőséget nyújtják. 

 

Az együttműködés azért is figyelemre méltó, mert ezzel debütál az LG autóipari tartalomplatformja. Az LG azért vezette be a webOS for Automotive-t, hogy a vállalattól megszokott egyedülálló ügyfélélmény és szolgáltatások az utakon is elérhetővé váljanak. Az okostévék piacán már 200 milliós eladásnál tartó webOS platform népszerűségére és kényelmes használhatóságára építve a vállalat kifejlesztett egy kifejezetten járművekbe szánt verziót, hogy az utasok és a járművezetők is egy optimalizált utastéri környezetben élvezhessék az interneten streamelt videó- és audiótartalmak, vagyis az over-the-top (OTT) szolgáltatások széles skáláját, köztük akár a YouTube-ot is.

 

 

Az LG, a Hyundai és a YouTube szoros együttműködésben dolgozott azon, hogy a YouTube natív televíziós alkalmazását a WebOS for Automotive rendszerre is átültessék, így érve el az optimalizált utastéri nézői élményt. Mindemellett a YouTube alkalmazása a WebOS for Automotive újonnan kifejlesztett natív érintési megoldásait használja.

 

„A szoftver alapú gépjármű (Software-Defined Vehicle, SDV) koncepcióra épülő technológiai fejlesztésnek köszönhetően az emberek a videós tartalmak széles skáláját élvezhetik a járműveikben” – mondta Kwon Hae-young, a Hyundai Motor Group infotainment-fejlesztési központjának alelnöke. „Tovább bővítjük együttműködésünket a legnagyobb globális tartalomszolgáltató cégekkel azért, hogy még változatosabb és értékesebb utastéri élményeket nyújtsunk ügyfeleinknek."

 

„A YouTube a járművön belüli szórakoztatásra optimalizált audio- és videótartalmak széles és mély választékát kínálja. Büszkék vagyunk arra, hogy részesei lehetünk ennek az együttműködésnek, amely új szintre emeli az utastéri szórakoztatást” – mondta Tony Archibong, a YouTube globális termékpartnerségekért felelős ügyvezető igazgatója.

 

„Az LG továbbra is elkötelezett a legfejlettebb járműipari megoldások, köztük a webOS for Automotive bevezetése mellett, mivel arra törekszünk, hogy a járművezetők és az utasok számára javítsuk a vásárlói élményt, egyúttal pedig megfeleljünk az autógyártók szerteágazó igényeinek is” – mondta Eun Seok-hyun, az LG járműalkatrész-üzletágának elnöke.

Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az olaszoknál folytatta európai terjeszkedését a hozzánk ősszel érkező Omoda

Július elején újabb európai piacra lépett be a Chery Group az Omoda és Jaecoo márkákkal, Olaszországban teljes körű szolgáltatással elindult a kínai gyártó járműveinek értékesítése. A társaság globális terjeszkedési stratégiája szerint 2030-ig világszerte több mint 60 piacon jelenik meg ez a két brand, szeptemberben Magyarországon is megkezdik az Omoda 5 forgalmazását. 

2024. július 19. 16:43

Kína autóipara: honnan jön, és hova tart?

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy a semmiből a világ első számú autóipari nagyhatalmává emelkedjen Kína. Számaik kétségtelenül impozánsak, ám nem feltétlenül tükrözik, hogy mire is számíthatunk még a kínai autógyártóktól.

2024. július 16. 18:17

Így vásárolunk autót – az ár mellett a márka és a műszaki paraméterek számítanak leginkább

A 16-59 éves magyarok közel egyötöde tervez autóvásárlást a közeljövőben, több mint felük kétmillió forint alatti összeget szán erre – derül ki a Chery Group megbízásából készült, reprezentatív felmérésből. Bár a többség számára az ár a legfontosabb szempont, a férfiak körében ugyanennyire számít az is, hogy megbízható és ismert gyártó járműve legyen, illetve sokan kiemelték a műszaki paramétereket is.

2024. július 15. 10:12

Az LG és a ChargePoint közösen bővítik globális elektromosautó-töltőhálózatukat

Az LG Electronics (LG) a közelmúltban egyetértési nyilatkozatot és végleges megállapodást írt alá az elektromos járművek (EV) kereskedelmi célú töltésére vonatkozóan az Egyesült Államokban a ChargePoint vállalattal, az EV-k hálózati töltési megoldásainak vezető szolgáltatójával. Az LG egyrészt arra számít, hogy az egyetértési nyilatkozat felgyorsíthatja az EV-töltési üzletág növekedését, másrészt további lendületet adhat a vállalat B2B tevékenységei bővülésének, illetve a társaság intelligens életmód-megoldásokat kínáló vállalattá történő átalakulását is támogatja.

2024. július 13. 10:24

A legdinamikusabban fejlődő autógyártók között a Chery Group

A nemzetközi autóipari trendekre rácáfolva, kiugróan jó értékesítési eredményeket ért el az év első négy hónapjában a Chery Holdings Group. A kínai gyártó éves összevetésben több mint felével növelte értékesítését a január-április közötti időszakban, az elektromos és plug-in hibrid járműveknél pedig több mint kétszeres fejlődést ért el. A társaság Omoda 5 modellje szeptembertől Magyarországon is elérhető lesz, novemberben pedig várhatóan az autó elektromos verziója is megérkezik hozzánk!

2024. július 3. 19:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?

2024. július 26. 13:59

Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY

2024. július 24. 13:59

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55