Bárki szabadon megnézheti a Twitch-en debütáló Arcane első epizódját
A Riot Games első animációs tévésorozata, az Arcane világpremierjére magyar idő szerint november 7-én, vasárnap, 03:00 órakor kerül sor a Netflixen. Az első epizódot a Twitch-en lehet majd társ-stream, azaz a co-streaming keretein belül közvetíteni, ezzel az Arcane az első olyan Netflix-sorozat, amely ilyen rendhagyó módon debütál.
A globális bemutatót több mint 30 országot képviselő streamerek és influencerek közvetítik, valamint mindenki számára nyitott a co-streaming, így a rajongók az Arcane debütálását élőben ünnepelhetik a saját közösségükkel.
Azok a rajongók, akik bekapcsolódnak a Twitch-en zajló digitális közös nézői eseménybe, Twitch Dropok formájában exkluzív játékbeli tárgyakat kapnak a Riot játékaiban.
Brandon Miao, a Riot Games illetékes munkatársa így nyilatkozott: "Az Arcane elkészítésében nagy szerepet játszott a globális játékosbázisunk érdeklődése a mélyebb történetmesélés iránt, ezért úgy döntöttünk, hogy az első epizódot közösségként együtt nézhetik meg. Az esemény megtervezésekor szerettük volna elmosni a határokat a klasszikus szórakoztatás és az innovatív digitális megoldások között, amelyek növelik a játékosok bevonódását világszerte, valami újat és könnyen elérhetőt hoznak létre.”
Bár az Arcane a League of Legends bajnokainak háttértörténeteit mutatja be, a sorozatot úgy tervezték, hogy önmagában is megállja a helyét, mint egy összetett világ, tele erkölcsi döntésekkel, lélegzetelállító animációval és izgalmas történetmeséléssel.
Az Arcane premierje a League of Legends rajongók globális ünnepségének számít, amely a 2021-es League of Legends világbajnokságot - egy olyan eseményt, amelyet tavaly közel 50 millió néző látott egyidejűleg - és a Riot első televíziós műsorát egyesíti. A műsor teljesen új módon ötvözi a versenyt, a szórakozást és a játékot, ezzel kiszolgálva a Riot globális játékosbázisát.
Kapcsolódó cikkek
- Évekre visszamenőleg Netflix-kompatibilissé válnak az LG okostelevíziók
- Mától bármelyik Philips okostévén nézhető a Netflix idehaza is
- Három napig ingyenesen elérhetők a Wild Rift hősök
- A Netflix belső működését mutatja be az alapító
- A Vodafone újabb innovációval robban be a tévés piacra
- 2020-as Panasonic televíziók a Netflix ajánlásával
- A Panasonic idei OLED televíziói megkapták a „Netflixhez ajánlott televízió” tanúsítványt
- A Sony bemutatja az otthoni televíziózás csúcsát jelentő készülékeit
- A Netflix az LG HDR-képes UHD TV készülékeit ajánlja mindazoknak, akik a tévézés igazi élményére vágynak
- Megállapodást kötött a Netflix és a Liberty Global
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Process Solutions: Mit várnak el a gazdasági vezetők és a cégvezetők a könyvelési szolgáltatójuktól?
A technológiai fejlődés és az üzleti környezet változásaival párhuzamosan a cégvezetők, vállalati döntéshozók elvárásai is folyamatosan változnak. Nemcsak a törvényi megfeleltetéssel kapcsolatos kötelezettségek betartását várják el könyvelőiktől, hanem stratégiai partnerséget és technológiai innovációt is.
Bemutatta legmodernebb újításait a Huawei Dubajban
Legújabb, innovatív viselhető-, audió- és irodai okoseszközeit mutatta be a Huawei a Dubajban rendezett nagyszabású nemzetközi eseményén.
Telefonunk tárhelye kihat készülékünk működésére
A technológia fejlődésével egyre nagyobb jelentősége van az okostelefonok tárhelyének. Az egyre jobb minőségű képek és videók, a komplex alkalmazások és az MI megoldások mind egyre inkább csak igénylik a tárhelyet. Ugyan a HONOR eszközei kifejezetten magas tárhellyel érkeznek, mi magunk is tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki belőlük.
Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel
25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.