Dinamikusabb és fiatalosabb márkaidentitásra vált az LG

forrás: Prím Online, 2023. augusztus 31. 11:30

Az LG Life’s Good címmel elindította globális kampányát, ami a vállalat új, dinamikusabb és fiatalosabb márkaidentitását mutatja be. A kampány keretében a világ legikonikusabb helyszínein, többek között Dubaiban, Londonban, New Yorkban, Vietnámban és Szöulban már láthatóak a pozitív üzenetet hordozó digitális hirdetések. 

A Life’s Good kampánnyal az LG célja, hogy a bizonytalan időkben, a világjárvány utáni változások áthatotta világban felhívja az emberek figyelmét arra, hogy az élet szép, és érdemes optimista szemmel tekinteni a mindennapokra.

 

Az új márkaidentitást a világ legikonikusabb helyszínein mutatja be a vállalat: a digitális reklámok olyan helyeken láthatók, mint a világ legmagasabb épületeként ismert dubaji Burj Khalifa, a vietnámi Landmark 81 felhőkarcoló, a New York-i Times Square, a londoni Piccadilly Circus, a perui Óvalo Gutiérrez vagy az indiai KP Tower, Dél-Koreában pedig számos épületen találkozhatnak a hirdetésekkel a járókelők. A Life’s Good szlogen London közkedvelt piros emeletes buszain is látható.

 

 

A reklámvideókon egy, az L és G betűkből álló mosolygó arc, “A jövő arca” látható, ami bólogat, kacsint és különféle érzelmeket fejez ki. A Life’s Good szlogen és a mosolygó arc az LG Active Red névre keresztelt lendületes színben, a vállalat alapszínpalettájának új kiegészítőjeként jelenik meg.

 

Az LG a kampány keretében a hivatalos közösségimédia-felületein is a fiatalokat célozza, hogy e célcsoport körében is növelje a márkaismertséget. Ennek egyik eszköze az olyan új, exluzív funkciók bevezetése, mint az LG Finger Heart Filter, vagy a Life’s Good matricacsomag, amiket kifejezetten a főbb közösségimédia-platformokra, például az Instagramra és a TikTokra szabtak.

 

 

Az LG mindemellett olyan globális influencerekkel is partnerségre lépett, akik megtestesítik a kampány üzenetét, azaz a bátor optimista szellemiséget, és kitartóan törnek előre saját területükön. Ilyen partnere a kampánynak Willow Smith amerikai énekesnő és színésznő, Cody Simpson ausztrál válogatott úszó és énekes-dalszerző, valamint Jenny Park nigériai-koreai divatmodell is. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új korszak jön az 5.5G, a mesterséges intelligencia és a felhő alapú megoldások integrálásával

A küszöbön álló 5.5G-korszak jegyében mutatta be legújabb innovációit és megoldásait a Huawei Technologies az idei Mobil Világkongresszuson. A vállalat várakozásai szerint az 5.5G technológia kereskedelmi forgalmazása már idén elkezdődik, amely lehetővé teszi új alkalmazási területek kiaknázását. A közelgő új, 10 Gigabites mobilszélessáv korszakában a szolgáltatóknak a kiváló minőségű hálózatépítésre kell törekedniük, hogy ki tudják használni az 5.5G technológia nyújtotta új lehetőségeket. A Huawei partnereivel együtt világszerte már több mint 20 városban működött közre 5.5G hálózatok kereskedelmi telepítésében és tesztelésében.

2024. február 28. 20:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI

2024. február 27. 20:28

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30