EY: elkezdhetik lemondani TV- és egyéb digitális előfizetéseiket a vásárlók világszerte

A világjárvány és a lezárások idején soha nem látott mértékben nőtt az online tartalom fogyasztása. Az EY több mint 20 000 háztartás megkérdezésével készült nemzetközi felmérése alapján azonban most visszavonulót fújhatnak az emberek. Sokan érzik úgy, hogy túl sokat költenek digitális előfizetésekre, a válaszadók jelentős része ráadásul a szolgáltatók ajánlataival sem teljesen elégedett.
A világszerte egyre erősödő infláció tudatosabb költésre ösztönzi a fogyasztókat. Az EY felmérésében megkérdezettek több mint fele aggódik amiatt, hogy internet (60%) és televíziós (55%) szolgáltatója emelni fogja az előfizetési díjakat, miközben 45 százalékuk úgy véli, túl sokat fizet olyan tartalmakért, amelyeket valójában nem is fogyaszt. A felmérés szerint a pandémiából kilábalva normalizálódik a digitális eszközök használata, sokan igyekeznek kevesebb időt tölteni az interneten (34%). A megkérdezettek közel harmada (27%) ezért nem fizetne elő annyi különböző streaming szolgáltatásra, 21 százalékuk pedig arra is nyitott, hogy csökkentse az otthonában lévő lejátszó eszközök számát.
„Ahogy a világon szinte mindenhol, Magyarországon is egyre magasabb az infláció. Az áremelkedéssel kapcsolatos aggodalmak az első között áshatják alá az online tartalmak iránti igényt. Mivel ezekről a szolgáltatásokról sok esetben könnyen le- és fel lehet iratkozni, a cégeknek tudatosan kell alakítaniuk ajánlataikat. Ami egy vagy akár félévvel ezelőtt még megérte az embereknek, könnyen lehet, hogy holnap már nem fogja" – hangsúlyozta László Roland, az EY üzleti tanácsadással foglalkozó üzletágának vezetője.
A kutatás azt is kiemeli, hogy a fogyasztók véleménye szerint túlságosan összetett a szolgáltatók kínálata. A válaszadók kétharmada (33%) nehezen értelmezi a különböző digitális csomagok tartalmát, 38 százalékuk pedig nagyon kevés különbséget lát a konkurens szolgáltatók ajánlatai között.
Kapcsolódó cikkek
- Megváltoztatta a digitális hirdetések világát az EY Az Év Üzletembere világverseny győztese
- GKID Streaming körkép 2022
- Halmozhatják az állami támogatásokat a felkészült hazai vállalkozások
- Kibővült és egyszerűbb állami támogatás várja a beruházni vágyó vállalkozásokat
- A BioTechUSA vezetői lettek „Az Év Üzletemberi”
- Veszélyeztetik az emelkedő nyersanyagárak a beruházásokat
- Nézettség tekintetében jól teljesít a téli olimpia
- A magyar vállalatoknak is fontos az etikus működés
- Nem mernek hosszú távra tervezni a fogyasztási cikkek gyártói
- A régióban először Magyarországon indul el a HISTORY Play
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung a világ legjobb munkaadója a Forbes szerint
A Forbes ranglistáján ismét a Samsung nyerte el a „A Világ Legjobb Munkaadója” címet. Az első helyezettnek járó elismerést immár negyedik éve kapja meg a vállalat – a kiemelkedő eredmény tükrözi azt a hatalmas lendületet, amelyet az elektronikai óriás az alkalmazottak támogatásából merített, arra biztatva őket, hogy bátran bontakozzanak ki és fedezzék fel a bennük rejlő tehetséget, lehetőségeket.
A Samsung ismét bekerült a világ öt legjobb márkája közé
A Samsungot a negyedik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az Interbrand 91,4 milliárd dollárra becsülte a Samsung márkaértékét, amely 4%-kal nőtt az előző évhez képest.
A Kyndryl technológiai előrejelzései 2024-re
A Kyndryl, a világ legnagyobb IT-infrastruktúra-szolgáltatója nemrégiben ünnepelte független, tőzsdei vállalatként való működésének második évfordulóját. E mérföldkő alkalmából a vállalat megerősítette elkötelezettségét a régióban és a Magyarországon működő szervezetek, ügyfelek és üzleti partnerek iránt, amelyek a modernizáció, az átalakítás és a növekedés szellemében fogalmazzák meg céljaikat, és mindeközben fenntartható és versenyképes üzleti működést folytatnak.
HONOR: Az olyan hajlítható készülékek, mint a Magic V2 az okostelefonok jövője
Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és a szemkímélő technológiákra – amikben mind úttörő a vállalat.
Szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics
A vállalat működésében rejlő képességek és az üzleti versenyképesség megerősítése érdekében szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics (LG), amely újabb lépést jelent a júliusban bejelentett Future Vision 2030 megvalósítása felé. A cél az, hogy az LG olyan intelligens életmód-megoldásokat kínáló vállalattá alakuljon át, amely az elektronikai készülékek gyártásán túl arra is képes, hogy összekapcsolja a fogyasztók különféle tereit és az azokhoz kapcsolódó felhasználói élményeket.