Nevesse végig a hónapot a Telekom TV novemberi bónuszcsatornájával

forrás: Prím Online, 2017. november 6. 15:36

2017. október 31. és december 01. között minden digitális Telekom TV előfizetőnek bónusz csatornaként elérhetővé teszik az Comedy Central-t*. 

A csatorna kifogyhatatlan humorforrás a szitkomok kedvelőinek, akik többek között az Agymenők, a Férjek gyöngye, a Dokik, vagy a Modern család között válogathatnak, de az animációs sorozatok rajongói is elmerülhetnek a Family Guy, vagy a South Park poénjaiban. A hazai gyártású Tömény történelemmel pedig ismert emberek mámoros állapotban elregélt és kiváló színészek által eljátszott meséin keresztül ismerkedhetünk meg a magyar történelem eseményeivel.

 

A Telekom TV alapcsomagjának részeként  minden előfizető korlátlanul élvezheti az októberben indult új, magyar nyelvű humorcsatornát, a Comedy Central Family-t. A csatornán az örök klasszikusok és premier vígjátékok egyaránt szerepelnek, így a már ismert sorozatok mellett mint az Így jártam anyátokkal, a Melissa és Joey, a Kertvárosba száműzve, vagy az Anyám borogass mellett új, országos premiereket is bemutat majd, így műsorra kerül a Hallatlan (Speechless), illetve a Baby Daddy új évadai is, és ne feledkezzünk meg a Simon macskája (Simon’s Cat) animációs sorozat új részeiről sem.

__________

* 2017. október 31-én 12 óra és 2017. december 01-én 12 óra között a Comedy Central Bónusz csatornaként érhető el a lakossági IPTV és digitális Kábel TV és SAT TV-előfizetők számára, a 7-es csatornahelyen, valamint számukra a TV GO-n is, a Koktél és Közszolgálati csomaggal rendelkező előfizetők kivételével. 

Kulcsszavak: Telekom TV Magyar Telekom

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötödik a Samsung a Best Global Brands listáján

A Samsung 74,6 milliárd dolláros értékkel, az ötödik helyen szerepel az Interbrand száz céget bemutató Best Global Brands listáján. A vállalat a tavalyi, 2020-as eredményekhez képest 20 százalékos növekedést mutatott, így megerősítette pozícióját a világ legjobb 5 márkája között. 

2021. október 21. 20:15

Együttműködés a Mercedes-Benz, a Stellantis és a TotalEnergies között

A Stellantis, a TotalEnergies és a Mercedes-Benz megállapodást kötöttek arról, hogy a Mercedes-Benzt az Automotive Cells Company (ACC) új partnereként üdvözölhetik. A megállapodás célja, hogy megalkossák az elektromos autózás alappillérét jelentő, európai akkumulátort. A Mercedes-Benz belépése az ACC-be egyértelműen bizonyítja az iparág fejlődését. Emellett a belépést követően a partnerek vállalják, hogy 2030-ra legalább 120 GWh-ra növelik az ACC ipari kapacitását.

2021. október 21. 18:37

Még podcastot is többször hallgatunk, mint ahányszor online keresünk társat

A legtöbben 3-5 órát töltünk online naponta, 17 százalékunk viszont egész nap a neten van valamilyen formában. Bár egyre többet intézzük az ügyeinket online, úgy tűnik, az új normálisban is a régi az alap. A járvány tehát nem befolyásolta hosszú távon az internetezési szokásainkat, az online térbe vetett bizalmunkat viszont sokkal inkább. Többek között ez derült ki az Allianz Hungária Zrt. „Generációról generációra” című össztársadalmi kutatás-sorozatának harmadik, nem reprezentatív felméréséből.

2021. október 21. 17:11

Évi kétmillió mérés az NMHH független netsebességmérő oldalán

Ha az internetsebességünk rendszeresen elmarad a szolgáltató által garantált értékektől, érdemes a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)  mérőszolgálatához fordulnunk. A Szélessáv.net oldalon elérhető internetsebességmérő most megújult, pontosabban dokumentált mérési jegyzőkönyvvel segíti a fogyasztó védelmét. Az elmúlt évben a külső felhasználók több mint kétmillió mérést végeztek el a független hatósági felületen.

2021. október 21. 15:38

HR digitalizáció a pandémia után: globális toborzás és virtuális irodák

A pandémia előre nem látható ütemben változtatta meg a munka világának több aspektusát is: a távmunka térnyerésén túl létrejöttek az akár teljesen virtuális vállalatok, a munkaerő-toborzás lokálisból globális lett, a munkáltatók és a munkavállalók is tudatosabbá váltak a fenntarthatóság terén. Közben az újabb generációk erősebben keresik a virtuális élményeket – derül ki a Deloitte kutatásából.

2021. október 21. 14:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

2021. október 7. 17:13

Radikális változások jönnek a Google keresésben: itt a MUM!

2021. szeptember 30. 19:07

Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója

2021. szeptember 29. 11:20