Xiaomi: Dobogós helyen a mobilpiacon

forrás: Prím Online, 2020. október 31. 14:10

A Xiaomi– működése tizedik évében – a világ harmadik legnagyobb okostelefon-gyártójává vált, derült ki három globális piackutató cég, az IDC, a Canalys és a Counterpoint Research harmadik negyedéves jelentéséből.

Az IDC adatai szerint a Xiaomi 46,5 millió eszközt szállított le a harmadik negyedévben, és ezzel a 3. helyet foglalja el az okostelefongyártók rangsorában. 

 

A Counterpoint gyorselemzése rámutat, hogy a Xiaomi 75 százalékkal növekedett az előző negyedévhez képest, és ezzel 13 százalékra növelte piaci részesedését. 

 

A Canalys által kiadott piaci jelentés szerint a Xiaomi 13,5 százalékra tudta növelni piaci részesedését, 47,1 millió leszállított készülékkel.

 

 

“Ezekben a nehéz időkben a Xiaomi összefog üzleti partnereivel, hogy képesek legyünk megbirkózni az előttük tornyosuló kihívásokkal. Mindent elkövetünk azért, hogy összehangoljuk online és offline kereskedelmi csatornáinkat, és ezek segítségével eljuttassuk innovatív termékeink széles választékát a magyarországi Mi rajongóknak és vásárlóknak, valamint a világ minden tájára – megfizethető áron. Idén vagyunk tízévesek és örömmel látjuk, hogy az iparágunk három nagy adatszolgáltatója igazolja vissza az eredményeiket, amelyek küldetésünk megvalósítását szolgálják. Ez pedig nem más, minthogy a technológiai innovációt a világ minden tájára és mindenkihez eljuttassuk” - mondta Andrew Wong, a Xiaomi közép-kelet-európai, skandináviai és a baltikumi régióért felelős vezérigazgatója.

 

“Magyarországon, amely a regionális és globális terjeszkedésünk szempontjából kulcsfontosságú területnek számít, új szereplőként a legfontosabb feladatunknak most a tanulást tekintjük. Éppen ezért, a hazai piac visszajelzéseit figyelembevéve hozzuk jövőbeli döntéseinket. Ehhez kérjük is a magyarországi Mi rajongók, a vásárlók, a sajtó és üzleti partnereink segítségét, akik nálunk jobban ismerik ezt a piacot” – tette hozzá.

 

A világ harmadik legnagyobb okostelefongyártójává előlépett Xiaomi célja továbbra is az, hogy – a folyamatos innovációnak és technológiai fejlődésnek köszönhetően – a hálózatba kapcsolt okos eszközeikkel jobbá tegye az emberek mindennapjait. A Xiaomi innovatív szemléletének középpontjában nem csupán az okostelefonok műszaki specifikációinak fejlesztése áll: a cég küldetése szerint ennél is fontosabb, hogy a legnagyobb tudású telefonok olyan áron kerülhessenek a piacra, hogy azok minél több ember számára elérhetővé váljanak. A felhasználói élmény és a termékek vonzereje tekintetében a Xiaomi a legjobb kíván lenni, miközben a legmagasabb ár/érték arányú készülékeket szeretné kínálni a felhasználóknak. Ez a vállalat alapvető célja a megalapítása óta, és egyben sikerének titka.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

12 millió eurónyi beruházás a Schneider Electricnél

Összesen mintegy 12 millió eurónyi beruházást valósított meg az idei évben magyarországi gyáraiban és logisztikai központjában a Schneider Electric. A fejlesztések keretében többek között modernebb gyártósorokat állított üzembe a cég, illetve bővítette gyöngyösi telephelyét.

2020. december 3. 19:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ismét lehet pályázni a Magyar Innovációs Nagydíjra

2020. december 1. 14:57

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52
online sportfogadás