=ügyf kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: =ügyf
Magyar módra
Előző számunkban elsősorban elméleti síkon értelmeztük az analitikus CRM-et, most mindezt gyakorlati oldalról, a hazai viszonyokra vonatkoztatva járjuk körül. A Magyarországot ma még jellemző rövid távú gondolkodás nem az ügyfélközpontú vállalati stratégia malmára hajtja a vizet. Ezért aztán gyakran a projektek előtt vagy közben a CRM-szemléleten alapuló folyamatszervezés és/vagy szervezeti átalakítás végrehajtására van szükség. A következő oldalak elsősorban a szállítók véleményét tükrözik, de olvasóink lapunk Megoldás melléklete esettanulmányaiban a felhasználók hozzáállását is megismerhetik.
A bőség zavara
Júniusi számunkban indítottuk el a CRM-mel (Customer Relationship Management), azaz a szó legtágabb értelmében vett ügyfélkezeléssel kapcsolatos, elsősorban gyakorlati ismereteket taglaló sorozatunkat. Mivel fiatal, ma még kínálati szakaszban lévő s így kevés tapasztalattal rendelkező "iparágról" van szó, a felhasználók bizalmatlansága, esetenként tájékozatlansága érthető. Összeállításunkkal ennek megváltoztatásához kívánunk segítséget nyújtani.
Cikkgyűjtő
További híreink
Továbbra is Christian Klein az SAP első embere
Az SAP SE bejelentette, hogy három évre, 2028 végéig meghosszabbította Christian Klein vezérigazgatói megbízatását és igazgatótanácsi tagságát. A társaság egyúttal meg is erősítette Klein szerepét, az Igazgatóság elnökévé nevezve őt ki, korábbi szóvivői státusza helyett.
Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció
Komoly szakmai kritériumok alapján választotta ki a világ 250 legjobb EdTech cégét a TIME magazin és a Statista. A hétezer cégből két pillérre – a pénzügyi erősségre és az iparági hatásra – épülő pontrendszer alapján állították össze a listát, amelyen a magyar Xeropan az előkelő 35. helyet szerezte meg, az európai cégek között pedig a 11. lett és egyben az egyetlen magyar vállalat a nemzetközi ranglistában.