IAB Hungary kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: IAB Hungary

Megvan a legjobb szakdolgozat a digitális marketingről
Megszületett az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 pályázatának eredménye. A most harmadik alkalommal meghirdetett versenyre számos érdekes, színvonalas szakdolgozat érkezett be a szervezőkhöz. A pályázatot szponzoráló Google, Group M és OMD munkatársaiból, az IAB Hungary tagjaiból és további két szakértőből álló zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatok kerültek díjazásra.

Új elnökséget választott az IAB Hungary
Új elnököt és elnökséget választott a 2022-2024-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.

Új ügyvezetővel vág neki 2022-nek az IAB Hungary
Januártól Papliczky Pál veszi át Kenessey Adrientől a magyar IAB operatív vezetői feladatait. A váltás azért vált szükségessé, mert Kenessey Adrien a Telex.hu csapatában folytatja a pályafutását.

Az egy perc figyelem adja meg a podcast súlyát
Friss hír, hogy a Spotify jövőre 3,5 milliárd dollárt költ majd audió akvizícióra, és hazai területen is látszik a mozgolódás a műfaj körül, az Internet Hungaryn minden fontos bejelentés erről a területről szólt. A podcast a leggyorsabban fejlődő hazai médiapiaci terület: az IAB is kitüntetett figyelemmel kíséri a területet, az audio munkacsoport első, online kávézásának a témája a podcast hallgatók és a podcast hirdetések voltak.

IAB-útmutató a kontextuális hirdetésről
Az IAB Europe a napokban jelentette meg a kontextuális hirdetésekről szóló friss útmutatóját. A téma a harmadik feles cookie-k kivezetése miatt vált különösen fontossá az elmúlt időszakban.

Elkészült az első hazai podcast médiakutatás
Az IAB Hungary Audio Munkacsoportjának megbízásából az NRC Piackutató cég elkészítette az első magyarországi podcast médiakutatást, amelyből pontosan kiderül mennyien, kik, miért és hogyan hallgatnak podcasteket.

Az IAB 2021-ben is keresi a legjobb szakdolgozatot a digitális marketingről
Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.

Taroltak a Corvinus diákjai az IAB Hungary szakdolgozat-pályázatán
Megszületett az IAB Hungary összevont, 2019-2020-as Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről pályázatának eredménye.

Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében
Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Néz Katát választotta az IAB tagsága a leköszönő Yasar Umut helyére.

Az IAB újra díjazza a legjobb szakdolgozatot
Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza. A járvány miatt ezúttal összevontan kezelik a 2019-es és 2020-as évet.

Online adatvédelmi trendek
IAB Cafét rendezett az IAB Hungary az IAB Hirdetői Klub tagjai számára, ezúttal online formában. A beszélgetőpartnerek – hirdetők, ügynökségek, médiatulajdonosok és jogászok – arra keresték a választ, hogyan alakul az adatvédelem helyzete a digitális hirdetési piacon, és mi ebben az egyes szereplők felelőssége, feladata. Az esemény az IAB Ad Verification Task Force szervezésében valósult meg.

Audió munkacsoportot indított az IAB Hungary
A hazai on demand audió médiapiac folyamatosan színesedő tartalomkínálata és a hirdetői költések egyre jelentősebb megjelenése miatt az IAB Hungaryn belül megalakult az Audió munkacsoport. Cél a piaci sztenderdek, a professzionális médiapiaci működés kereteinek megteremtése.

Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében
Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Bognár Verát választotta az IAB tagsága a leköszönő Sólyom Balázs helyére.

IAB: tudástár a digitális videós hirdetésekről
A digitális videós hirdetésekkel kapcsolatos legfontosabb információkat foglalta össze az IAB Hungary abban a Digitális Videó Tudástár című, ingyenesen letölthető kiadványban, melyet a szakmai szervezet Digitális Videó Munkacsoportja készített.

A válságban tovább erősödik a digitális kommunikáció, de a kilábalás lassú lesz
Az IAB Hungary rendszeresen szervez különféle eseményeket a tagjai számára, amelyek egy-egy kiemelt trenddel, fontos piaci jelenséggel foglalkoznak. A június 3-i IAB Café a digitális reklámköltés alakulását vizsgálta, különös tekintettel a koronavírus hatásaira. A szakmai szervezet egy friss kutatást is bemutatott az eseményen.

IAB: körkép a magyar adatvezérelt hirdetési piacról
A magyar adatpiaci jó gyakorlatokat összegző Adat Position Papert adott ki az IAB Hungary, melyet a szakmai szervezet Adat Munkacsoportja készített.

Influencer Marketing Kisokost és Fogalomtárat adott ki az IAB Hungary
Az IAB Hungary honlapjáról ingyenesen letölthető kiadványokat a szakmai szervezet Influencer Munkacsoportja készítette. Az Influencer Fogalomtár abban segít a piaci szereplőknek, hogy fogalmi kérdésekben egy nyelvet beszéljenek. Az Influencer Marketing Kisokos pedig a teljesség igénye nélkül kitér az influencer marketing típusaira, formáira, bemutatja az ideális brief sablont és folyamatmenedzsmentet. Egy gyakorlatias tudásanyag, amely minden piaci szereplő munkáját segíti.

Influencer témájú szakdolgozatok nyertek az IAB Hungary pályázatán
Első alkalommal került kiosztásra az IAB Hungary Legjobb Szakdolgozat A Digitális Marketingről elnevezésű díja, amelyet hárman vehettek át. A szakmai zsűri az alapszakos és mesterszakos kategória mellett egy különdíjat is odaítélt. A pályázatot a Google, a GroupM Akadémia, az OMD és az RTL Magyarország támogatta.

Egyre több hirdető csatlakozik az IAB Hungary-hoz
A kiadókat, hirdetőket, technológiai- és kutatócégeket, továbbá egyéb, az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltatókat összefogó IAB Hungary immár több mint 100 taggal büszkélkedhet.

IAB Europe: Május 25-ig bárki véleményt fűzhet a TCF 2.0-hoz
Az IAB Europe bejelentette a Transparency & Consent Framework (TCF) új, 2.0-s változatát, melynek használatával a weboldalak automatizáltan menedzselhetik felhasználóik adatkezelési preferenciáit, miközben a General Data Protection Regulation (GDPR) és az ePrivacy Directive (ePD) előírásainak is megfelelnek. Az IAB Europe a friss változat bevezetését megelőzően, május 25-ig várja minden érintettől a szakmai észrevételeket, javaslatokat az új verzióval kapcsolatban.
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
Indul a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Early Bird kedvezménnyel startol Magyarország legnagyobb online marketingkommunikációs pályázata. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 21. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat, appokat, Hungarikum márkák weboldalait és a legjobb digitális és technológiai megoldásokat várja. Indul 'Az Év Honlapja' pályázat!
Új HR vezérigazgató-helyettes a Yettelnél
2022. augusztus 1-jétől Szalai Enikő a Yettel Magyarország Zrt. HR vezérigazgató-helyettese. A HR-menedzsment területén 25 év nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakember egy kihívásokkal teli időszakban, izgalmas vállalati környezetben veszi át a terület vezetését a telekommunikációs cégnél.