IAB Hungary kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: IAB Hungary

IAB Europe: Május 25-ig bárki véleményt fűzhet a TCF 2.0-hoz

Az IAB Europe bejelentette a Transparency & Consent Framework (TCF) új, 2.0-s változatát, melynek használatával a weboldalak automatizáltan menedzselhetik felhasználóik adatkezelési preferenciáit, miközben a General Data Protection Regulation (GDPR) és az ePrivacy Directive (ePD) előírásainak is megfelelnek. Az IAB Europe a friss változat bevezetését megelőzően, május 25-ig várja minden érintettől a szakmai észrevételeket, javaslatokat az új verzióval kapcsolatban. 

2019. május 14. 13:31

Bővül az IAB Hungary – új tagok lépnek be a szervezetbe

2018 ősze óta folyamatosan bővül az IAB Hungary tagsága és immár 86 tagot számlál a hazai digitális szakmai szervezet.

Kulcsszavak: IAB Hungary
2019. április 4. 09:02

A digitális reklámköltés alakulása

Az IAB Hungary február 27-én, az Evolution 2019 konferencia keretében számolt be a digitális reklámpiac 2018-as változásairól és bemutatta Adexpect 2019 kutatását, amely a digitális reklámpiac várható fejlődését becsüli meg.

2019. március 1. 18:55

Tisztújítás az IAB Hungarynál

Az IAB Hungary alapszabálya értelmében a szervezet 3 évente szervez teljeskörű tisztújítást, így a teljes elnökség, elnök személyéről is szavaztak a tagszervezetek képviselői a találkozón. A 2018 decemberében indult jelölési időszakban összesen 17 szakember fogadta el a jelölti státuszt, amelyből az online és személyes szavazás során a 81 tagszerevezetből összesen 46 cég választotta meg a tisztségviselőket. 

Kulcsszavak: IAB Hungary
2019. január 16. 10:33

IAB NORI: 9,4%-os növekedést ért el a hazai digitális reklámipar 2017 Q3-ban

2017 végére lett végleges az IAB Hungary negyedéves digitális reklámbevételi adatsora (NORI), mely 24 médiatulajdonos, saleshouse tagjának bevallásása alapján 9,4%-os növekedést mért 2016 azonos időszakához viszonyítva. Az eredmények több mint 300 weboldal értékesítési számait összesítik.

2018. január 7. 09:20

Belépett az IAB-be az SAP

Új taggal bővült az IAB (Interactive Advertising Bureau) Hungary. A digitális reklámpiac legnagyobb szakmai szervezetéhez az SAP csatlakozott. A szoftvercég célja, hogy nemzetközi szaktudásának megosztásával segítse a hazai reklám, és marketingipar digitális átalakulását, fejlődését.

2017. október 31. 15:23

Új ügyvezető a magyar IAB-nál

Márciustól Máth András váltja Somogyi Endrét az IAB Hungary ügyvezetői pozíciójában. 

2017. március 8. 13:24

Programmatic Kisokost adott ki az IAB Hungary

Osipovich Marianna (Amnet) és Kassai Péter (CEMP SH) vezetésével az IAB Hungary Programmatic munkacsoportja elkészítette a programozott médiavásárlást részletesen bemutató, szabadon letölthető Programmatic Kisokost.

2017. február 15. 10:40

Új mobil ajánlásokat készített az IAB Hungary

Az IAB Hungary Mobil munkacsoportja frissítette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait, és ezúttal táblagépre vonatkozó hirdetési ajánlásokat is meghatározott.

2016. december 5. 11:17

Sikeres az IAB projektpályázata

8 pályázat érkezett az IAB Hungary által első alkalommal meghirdetett, szabadon felhasználható új ötleteket kereső felhívásra.

Kulcsszavak: pályázat IAB Hungary
2016. október 20. 10:02

Projektpályázatot hirdet az IAB Hungary

1 millió forintos keretösszeggel támogatási pályázatot hirdet szeptember 30-ai határidővel az IAB Hungary.

Kulcsszavak: pályázat IAB Hungary
2016. szeptember 7. 09:53

Két újabb vezető az IAB Hungary-nál

A májusban kiírt IAB Hungary munkacsoport-vezetői pályázatok és munkatervek kiértékelése végén az utolsó két munkacsoport élére is vezető került. Ambruszter Géza (Gemius Hungary Kft.) a Lost&Found (adblock), míg Rusvai Richárd (CM Sales Kft.) a Sztenderdizálás munkafolyamatait irányítja a jövőben.

2016. augusztus 13. 09:31

Új vezetők az IAB Hungary munkacsoportok élén

Nyolc új vezető kerül az IAB Hungary AdEx, Kutatási, Mobil, Natív, Oktatási, Policy, Programmatic és Viewability munkacsoportjainak élére. A májusban kiírt munkacsoport-vezetői pozíciókra pályázat útján, konkrét munkatervekkel lehetett jelentkezni.

2016. július 6. 10:44

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

4 év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac. Több elemző is alulbecsülte a 2018. évi növekedést: míg 2014-ben csupán 273 milliárd forint volt a webáruházak belföldi online nettó forgalma, 2018-ban már elérte a 669 milliárd forintot. Az eNET minden évben tavasszal, a május 31-ei mérlegzárásokhoz közeledve készíti el a hazai internetes kereskedelemre vonatkozó átfogó elemzését, amelyet idén is hagyományosan az Ecommerce Hungary konferenciáján publikált.

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

A GKI Digital ötödik éve publikálja a legnagyobb forgalmú webáruházak rangsorát, melynek élén 4 év után változás történt: a magyar online vásárlók 2018-ban az eMAG webáruházában költötték a legtöbbet.

2019. május 28. 12:05
online sportfogadás