IAB Hungary kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: IAB Hungary

Az IAB újra díjazza a legjobb szakdolgozatot

Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza. A járvány miatt ezúttal összevontan kezelik a 2019-es és 2020-as évet.

2020. november 17. 13:27

Online adatvédelmi trendek

IAB Cafét rendezett az IAB Hungary az IAB Hirdetői Klub tagjai számára, ezúttal online formában. A beszélgetőpartnerek – hirdetők, ügynökségek, médiatulajdonosok és jogászok – arra keresték a választ, hogyan alakul az adatvédelem helyzete a digitális hirdetési piacon, és mi ebben az egyes szereplők felelőssége, feladata. Az esemény az IAB Ad Verification Task Force szervezésében valósult meg.

2020. november 4. 10:54

Audió munkacsoportot indított az IAB Hungary

A hazai on demand audió médiapiac folyamatosan színesedő tartalomkínálata és a hirdetői költések egyre jelentősebb megjelenése miatt az IAB Hungaryn belül megalakult az Audió munkacsoport. Cél a piaci sztenderdek, a professzionális médiapiaci működés kereteinek megteremtése. 

Kulcsszavak: +céginfo IAB Hungary
2020. október 1. 16:03

Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében

Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Bognár Verát választotta az IAB tagsága a leköszönő Sólyom Balázs helyére.

Kulcsszavak: IAB Hungary +céginfo
2020. június 12. 20:34

IAB: tudástár a digitális videós hirdetésekről

A digitális videós hirdetésekkel kapcsolatos legfontosabb információkat foglalta össze az IAB Hungary abban a Digitális Videó Tudástár című, ingyenesen letölthető kiadványban, melyet a szakmai szervezet Digitális Videó Munkacsoportja készített.

2020. június 12. 17:31

A válságban tovább erősödik a digitális kommunikáció, de a kilábalás lassú lesz

Az IAB Hungary rendszeresen szervez különféle eseményeket a tagjai számára, amelyek egy-egy kiemelt trenddel, fontos piaci jelenséggel foglalkoznak. A június 3-i IAB Café a digitális reklámköltés alakulását vizsgálta, különös tekintettel a koronavírus hatásaira. A szakmai szervezet egy friss kutatást is bemutatott az eseményen.

2020. június 5. 09:21

IAB: körkép a magyar adatvezérelt hirdetési piacról

A magyar adatpiaci jó gyakorlatokat összegző Adat Position Papert adott ki az IAB Hungary, melyet a szakmai szervezet Adat Munkacsoportja készített.

2020. április 15. 09:20

Influencer Marketing Kisokost és Fogalomtárat adott ki az IAB Hungary

Az IAB Hungary honlapjáról ingyenesen letölthető kiadványokat a szakmai szervezet Influencer Munkacsoportja készítette. Az Influencer Fogalomtár abban segít a piaci szereplőknek, hogy fogalmi kérdésekben egy nyelvet beszéljenek. Az Influencer Marketing Kisokos pedig a teljesség igénye nélkül kitér az influencer marketing típusaira, formáira, bemutatja az ideális brief sablont és folyamatmenedzsmentet. Egy gyakorlatias tudásanyag, amely minden piaci szereplő munkáját segíti.

2019. december 10. 13:58

Influencer témájú szakdolgozatok nyertek az IAB Hungary pályázatán

Első alkalommal került kiosztásra az IAB Hungary Legjobb Szakdolgozat A Digitális Marketingről elnevezésű díja, amelyet hárman vehettek át. A szakmai zsűri az alapszakos és mesterszakos kategória mellett egy különdíjat is odaítélt. A pályázatot a Google, a GroupM Akadémia, az OMD és az RTL Magyarország támogatta.

2019. november 22. 15:58

Egyre több hirdető csatlakozik az IAB Hungary-hoz

A kiadókat, hirdetőket, technológiai- és kutatócégeket, továbbá egyéb, az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltatókat összefogó IAB Hungary immár több mint 100 taggal büszkélkedhet.

Kulcsszavak: IAB Hungary IAB
2019. július 16. 14:41

IAB Europe: Május 25-ig bárki véleményt fűzhet a TCF 2.0-hoz

Az IAB Europe bejelentette a Transparency & Consent Framework (TCF) új, 2.0-s változatát, melynek használatával a weboldalak automatizáltan menedzselhetik felhasználóik adatkezelési preferenciáit, miközben a General Data Protection Regulation (GDPR) és az ePrivacy Directive (ePD) előírásainak is megfelelnek. Az IAB Europe a friss változat bevezetését megelőzően, május 25-ig várja minden érintettől a szakmai észrevételeket, javaslatokat az új verzióval kapcsolatban. 

2019. május 14. 13:31

Bővül az IAB Hungary – új tagok lépnek be a szervezetbe

2018 ősze óta folyamatosan bővül az IAB Hungary tagsága és immár 86 tagot számlál a hazai digitális szakmai szervezet.

Kulcsszavak: IAB Hungary
2019. április 4. 09:02

A digitális reklámköltés alakulása

Az IAB Hungary február 27-én, az Evolution 2019 konferencia keretében számolt be a digitális reklámpiac 2018-as változásairól és bemutatta Adexpect 2019 kutatását, amely a digitális reklámpiac várható fejlődését becsüli meg.

2019. március 1. 18:55

Tisztújítás az IAB Hungarynál

Az IAB Hungary alapszabálya értelmében a szervezet 3 évente szervez teljeskörű tisztújítást, így a teljes elnökség, elnök személyéről is szavaztak a tagszervezetek képviselői a találkozón. A 2018 decemberében indult jelölési időszakban összesen 17 szakember fogadta el a jelölti státuszt, amelyből az online és személyes szavazás során a 81 tagszerevezetből összesen 46 cég választotta meg a tisztségviselőket. 

Kulcsszavak: IAB Hungary
2019. január 16. 10:33

IAB NORI: 9,4%-os növekedést ért el a hazai digitális reklámipar 2017 Q3-ban

2017 végére lett végleges az IAB Hungary negyedéves digitális reklámbevételi adatsora (NORI), mely 24 médiatulajdonos, saleshouse tagjának bevallásása alapján 9,4%-os növekedést mért 2016 azonos időszakához viszonyítva. Az eredmények több mint 300 weboldal értékesítési számait összesítik.

2018. január 7. 09:20

Belépett az IAB-be az SAP

Új taggal bővült az IAB (Interactive Advertising Bureau) Hungary. A digitális reklámpiac legnagyobb szakmai szervezetéhez az SAP csatlakozott. A szoftvercég célja, hogy nemzetközi szaktudásának megosztásával segítse a hazai reklám, és marketingipar digitális átalakulását, fejlődését.

2017. október 31. 15:23

Új ügyvezető a magyar IAB-nál

Márciustól Máth András váltja Somogyi Endrét az IAB Hungary ügyvezetői pozíciójában. 

2017. március 8. 13:24

Programmatic Kisokost adott ki az IAB Hungary

Osipovich Marianna (Amnet) és Kassai Péter (CEMP SH) vezetésével az IAB Hungary Programmatic munkacsoportja elkészítette a programozott médiavásárlást részletesen bemutató, szabadon letölthető Programmatic Kisokost.

2017. február 15. 10:40

Új mobil ajánlásokat készített az IAB Hungary

Az IAB Hungary Mobil munkacsoportja frissítette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait, és ezúttal táblagépre vonatkozó hirdetési ajánlásokat is meghatározott.

2016. december 5. 11:17

Sikeres az IAB projektpályázata

8 pályázat érkezett az IAB Hungary által első alkalommal meghirdetett, szabadon felhasználható új ötleteket kereső felhívásra.

Kulcsszavak: pályázat IAB Hungary
2016. október 20. 10:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

Negyedik alkalommal, de a pandémia miatt először kizárólag online rendezte meg a kelet-közép-európai régió legkiemelkedőbb startup networking eseményét, a neves előadókat felvonultató és rengeteg érdeklődőt vonzó Regional Startup and Innovation Day-t az MFB csoporthoz tartozó Hiventures és a Startup Campus. Az aktuális járványhelyzet ismert körülményeit tekintve kimondottan optimista hangvételű esemény egy időben több mint 500, összesen közel 2000 megtekintést generált. A hagyományos kategóriák mellett ezúttal a Covid krízisre legkiválóbban reagált startupot is díjazták, valamint megtartották a már megszokott boxringben szervezett Get In The Ring pitch párbajt is.

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

A járvány elleni védekezést segítő friss korlátozások miatt az év végi vásárlási szezonban ismét robbanásszerűen bővülhet itthon az e-kereskedelmi forgalom. A friss felmérések szerint a magyarok 37%-a idén legalább ugyanannyit tervez online vásárolni az Black Friday-hez kapcsolódó akciódömpingben, mint tavaly, 32%-uk pedig még többet fog költeni. Az igazi különbség a fogyasztók hozzáállásában mutatkozik: többségük előre csekkolja a webshopokat, összehasonlítja az árakat és a megbízhatóság mellett a különleges vásárlói élményeket keresi. Itt az utolsó pillanat, ha informatikai katasztrófa helyett elégedett vevőkkel zárnád a szezont – mutatjuk a teendőket!

2020. november 12. 15:52
online sportfogadás