IAB kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: IAB

Egyre több hirdető csatlakozik az IAB Hungary-hoz

A kiadókat, hirdetőket, technológiai- és kutatócégeket, továbbá egyéb, az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltatókat összefogó IAB Hungary immár több mint 100 taggal büszkélkedhet.

Kulcsszavak: IAB Hungary IAB
2019. július 16. 14:41

Sopov Istvánt választotta elnökké az IAB taggyűlése

Az Adaptive Média alapító tulajdonosát választotta meg az IAB taggyűlése elnöknek, akinek elsődleges célja a már elkezdett fejlesztések, új szolgáltatások, tagokat bevonzó megoldások továbbvitele, biztosítása.

Kulcsszavak: IAB vezetőváltás
2017. június 28. 10:33

Barnóth Zoltán lemondott az IAB elnöki tisztéről

Az aktív IAB fejlesztési feladatok megnövelték az IAB elnöki elfoglaltságokat, melynek következtében Barnóth Zoltán június végi határidővel távozik a szervezet éléről (megtartva a GroupM-ben betöltött feladatait és pozícióját).

Kulcsszavak: +céginfo IAB
2017. május 31. 13:40

Két újabb vezető az IAB Hungary-nál

A májusban kiírt IAB Hungary munkacsoport-vezetői pályázatok és munkatervek kiértékelése végén az utolsó két munkacsoport élére is vezető került. Ambruszter Géza (Gemius Hungary Kft.) a Lost&Found (adblock), míg Rusvai Richárd (CM Sales Kft.) a Sztenderdizálás munkafolyamatait irányítja a jövőben.

2016. augusztus 13. 09:31

Új vezető az IAB Hungary Médiaszekciója élén

Május végi tisztújító ülésén Óhidi Zsuzsannát, a Marquard Média ügyvezetőjét választotta új vezetőjének az IAB Hungary Médiaszekciója. A szakembert négy jelölt közül választották a tagok a tisztségre, melyről Rónai Balázs, a Mediaworks vezérigazgatója öt év után köszönt le szakmai elfoglaltságai miatt.

2016. június 19. 09:57

Itt a reklám, hol a reklám?

Az elmúlt időszakban a reklámpiac elkezdett reagálni a hirdetésblokkolók egyre növekvő mértékű használatára. Ez a terjedő „trend” ugyanis az oldalak bevételeit csappantja meg, hiszen köztudott, hogy a reklámok képezik a bevételek igen nagy részét. A nyomtatott lapokból nem tudjuk egy installálásra kiiktatni a minket zavaró reklámokat, így hát marad az online médiapiac, amely áldozatul esik a hirdetésblokkolóknak.

2016. április 12. 16:38

Ismét kétszámjegyű növekedés a digitális reklámpiacon

A harmadik negyedévben az előző negyedéves megingás után ismét két számjegyű, 11,1 százalékos növekedést mutatott a hazai digitális reklámpiac bevételi index, a NORI – tette közzé az IAB Médiaszekciója az IAB Hungary tagok bevallásai alapján.

2015. november 18. 10:23

Negyedik alkalommal lesz Digitális Mesterkurzus

Októberben újra iskolapadba ülnek a Digitális Mesterkurzus tanulói, hiszen október 9-én ismét kezdetét veszi az online marketing szakma elismert oktatóprogramja, amelyet ezúttal is az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége közösen szervez.

2015. szeptember 21. 09:46

Tovább növekszik a mobilhirdetések piaca

A második negyedévben a magyar gazdaság növekedése ellenére - a mobilhirdetések 80 százalékos növekedése mellett -,  2,1 százalékkal csökkent a hazai digitális reklámpiaci bevételi index, a NORI – tette közzé az IAB Médiaszekciója az IAB Hungary tagok bevallásai alapján.

2015. augusztus 12. 17:35

Újabb tagokkal bővült az IAB Hungary

Az elmúlt időszakban 6 új vállalat csatlakozott a nemzetközi Interactive Advertising Bureau hazai képviseletéhez, ezzel 78-ra bővítve az IAB Hungary tagjainak számát. A szakmai szervezet célja, hogy segítse a digitális hirdetési piacot, szabályozza a piaci gyakorlatot, és képezze a digitális piac szereplőit.

Kulcsszavak: hirdetés IAB-hu IAB
2015. július 7. 11:11

Barnóth Zoltán az IAB Hungary elnökségében

Az IAB Hungary tagsága Barnóth Zoltánt, az Mcsoport digitális vezetőjét választotta elnökségének tagjává.

Kulcsszavak: CIO IAB-hu IAB
2015. július 3. 11:31

Új vezető az IAB Hirdetői Klub élén

Az IAB Hungary elnöksége Gyovai Györgyit, a Nestlé kommunikációs és marketing igazgatóját kérte fel a szervezet Hirdetői Klubjának vezetésére. A szakember 2015 júliusától veszi át a hirdetői oldalon dolgozó kollégáknak szerveződött klub vezetését Tóth Gergelytől, akinek a Brain Bar Budapest irányítása és a Zirci Apátsági Sörmanufaktúra fejlesztése köti le az energiáit.

2015. június 29. 12:07

Lassuló növekedés a digitális hirdetési piacon

Lassult az első negyedévben a digitális hirdetési piac növekedése - áll az iparág legfontosabb szereplőit összefogó Interactive Advertising Bureau (IAB) pénteki közleményében.

Kulcsszavak: reklám hirdetés trend IAB
2015. május 16. 14:43

IAB Hungary: idén már az online lehet a legnagyobb hazai hirdetési piac

Idén már az online lehet a legnagyobb szelete a hazai hirdetési piacnak, megelőzve a televíziós reklámbevételeket, ha nem változik alapvetően az utóbbi évek trendje

2015. március 31. 09:34

Harmadik alkalommal indul útjára a Digitális Mesterkurzus

Újra indul az online marketing legújabb és leghatékonyabb trendjeinek gyakorlati felhasználását oktató Digitális Mesterkurzus az IAB és a MAKSZ szervezésében.

2015. február 26. 14:51

A tavalyi utolsó negyedévben a mobilhirdetések húzták a digitális piacot

A tavalyi utolsó negyedévben az évkorábbi negyedéveinél ugyan alacsonyabb ütemben, de még így is bőven a GDP növekedési ütemét meghaladóan, 7,5 százalékkal bővült a magyar digitális hirdetési piac a felmérésben résztvevők körében – tette közzé az IAB Hungary a Pwc Magyarország Kft. közreműködésével, az IAB Médiaszekció tagjaitól származó önbevallások alapján.

2015. február 4. 14:57

Továbbra is lendületben az online hirdetési piac

IAB Médiaszekciója a tagjai körében közzétett felmérése szerint  az idei év harmadik negyedévben 12,3%-os bővülést mutat az IAB Adex NORI vagyis a Negyedéves Online Reklámköltési Index.

2014. december 5. 17:07

Digitális Mesterkurzus: online marketing képzés az IAB és a MAKSZ szervezésében

A Digitális Mesterkurzus képzés az online iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) közös szervezése, ahol hiánypótló szaktudást szerezhetnek és értékes szakmai kapcsolatokat köthetnek a résztvevők. A 4 napos képzés novemberben lesz.

2014. október 8. 10:12

Ismét kétszámjegyű növekedés a webes hirdetési piacon

Az év első felében több mint 15 százalékkal bővült a hazai webes és mobilhirdetési piac – derült ki az IAB Hungary tagok bevallásaiból. Idén az első és a második negyedévben sorrendben 17,2 és 13,7 százalékkal növekedett az online és mobil reklámköltéseket összegző NORI index.

2014. augusztus 26. 11:18

Felpörgött az online reklámpiac az utolsó negyedévben

A magyar online és mobil hirdetési piac a bevallásban résztvevő cégek bevételeit tekintve tavaly az utolsó negyedévben az egy évvel korábbinál is nagyobb ütemben 11,7 százalékkal növekedett az előző év hasonló időszakához képest az IAB Adex NORI mutató alapján. A NORI év/év alapon 7,8 százalékkal bővült.

2014. február 13. 10:03

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

Miután a PSD2 bevezetésére kitűzött szeptember 14-i határidő tarthatatlanná vált, az MNB tegnap közleményt adott ki, amelyben megnyugtatja az érintetteket, hogy - az Európai Uniós szinten hozott döntéssel összhangban - az MNB többlet időt biztosít a magyar pénzügyi szektor számára, hogy megfeleljen az erős ügyfél-hitelesítésről szóló jogszabályoknak, a fizetési kártyával végzett online fizetési műveletek esetében.

 

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2015 után másodszor rendezik meg Budapesten az ITU Telecom World konferenciát (Europe Telecom-ot rendeztek már itt korábban is). A világ talán legfontosabb nemzetközi infokommunikációs- és távközlési eseménye kormányok és az iparágban érdekelt vállalatok, valamint kis- és középvállalkozások számára nyújt lehetőséget a találkozásra és információcserére. 

2019. szeptember 9. 23:51
online sportfogadás