IAB kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: IAB

Az IAB újra díjazza a legjobb szakdolgozatot
Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza. A járvány miatt ezúttal összevontan kezelik a 2019-es és 2020-as évet.

A válságban tovább erősödik a digitális kommunikáció, de a kilábalás lassú lesz
Az IAB Hungary rendszeresen szervez különféle eseményeket a tagjai számára, amelyek egy-egy kiemelt trenddel, fontos piaci jelenséggel foglalkoznak. A június 3-i IAB Café a digitális reklámköltés alakulását vizsgálta, különös tekintettel a koronavírus hatásaira. A szakmai szervezet egy friss kutatást is bemutatott az eseményen.

Influencer témájú szakdolgozatok nyertek az IAB Hungary pályázatán
Első alkalommal került kiosztásra az IAB Hungary Legjobb Szakdolgozat A Digitális Marketingről elnevezésű díja, amelyet hárman vehettek át. A szakmai zsűri az alapszakos és mesterszakos kategória mellett egy különdíjat is odaítélt. A pályázatot a Google, a GroupM Akadémia, az OMD és az RTL Magyarország támogatta.

Egyre több hirdető csatlakozik az IAB Hungary-hoz
A kiadókat, hirdetőket, technológiai- és kutatócégeket, továbbá egyéb, az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltatókat összefogó IAB Hungary immár több mint 100 taggal büszkélkedhet.

Sopov Istvánt választotta elnökké az IAB taggyűlése
Az Adaptive Média alapító tulajdonosát választotta meg az IAB taggyűlése elnöknek, akinek elsődleges célja a már elkezdett fejlesztések, új szolgáltatások, tagokat bevonzó megoldások továbbvitele, biztosítása.

Barnóth Zoltán lemondott az IAB elnöki tisztéről
Az aktív IAB fejlesztési feladatok megnövelték az IAB elnöki elfoglaltságokat, melynek következtében Barnóth Zoltán június végi határidővel távozik a szervezet éléről (megtartva a GroupM-ben betöltött feladatait és pozícióját).

Két újabb vezető az IAB Hungary-nál
A májusban kiírt IAB Hungary munkacsoport-vezetői pályázatok és munkatervek kiértékelése végén az utolsó két munkacsoport élére is vezető került. Ambruszter Géza (Gemius Hungary Kft.) a Lost&Found (adblock), míg Rusvai Richárd (CM Sales Kft.) a Sztenderdizálás munkafolyamatait irányítja a jövőben.

Új vezető az IAB Hungary Médiaszekciója élén
Május végi tisztújító ülésén Óhidi Zsuzsannát, a Marquard Média ügyvezetőjét választotta új vezetőjének az IAB Hungary Médiaszekciója. A szakembert négy jelölt közül választották a tagok a tisztségre, melyről Rónai Balázs, a Mediaworks vezérigazgatója öt év után köszönt le szakmai elfoglaltságai miatt.

Itt a reklám, hol a reklám?
Az elmúlt időszakban a reklámpiac elkezdett reagálni a hirdetésblokkolók egyre növekvő mértékű használatára. Ez a terjedő „trend” ugyanis az oldalak bevételeit csappantja meg, hiszen köztudott, hogy a reklámok képezik a bevételek igen nagy részét. A nyomtatott lapokból nem tudjuk egy installálásra kiiktatni a minket zavaró reklámokat, így hát marad az online médiapiac, amely áldozatul esik a hirdetésblokkolóknak.

Ismét kétszámjegyű növekedés a digitális reklámpiacon
A harmadik negyedévben az előző negyedéves megingás után ismét két számjegyű, 11,1 százalékos növekedést mutatott a hazai digitális reklámpiac bevételi index, a NORI – tette közzé az IAB Médiaszekciója az IAB Hungary tagok bevallásai alapján.

Negyedik alkalommal lesz Digitális Mesterkurzus
Októberben újra iskolapadba ülnek a Digitális Mesterkurzus tanulói, hiszen október 9-én ismét kezdetét veszi az online marketing szakma elismert oktatóprogramja, amelyet ezúttal is az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége közösen szervez.

Tovább növekszik a mobilhirdetések piaca
A második negyedévben a magyar gazdaság növekedése ellenére - a mobilhirdetések 80 százalékos növekedése mellett -, 2,1 százalékkal csökkent a hazai digitális reklámpiaci bevételi index, a NORI – tette közzé az IAB Médiaszekciója az IAB Hungary tagok bevallásai alapján.

Újabb tagokkal bővült az IAB Hungary
Az elmúlt időszakban 6 új vállalat csatlakozott a nemzetközi Interactive Advertising Bureau hazai képviseletéhez, ezzel 78-ra bővítve az IAB Hungary tagjainak számát. A szakmai szervezet célja, hogy segítse a digitális hirdetési piacot, szabályozza a piaci gyakorlatot, és képezze a digitális piac szereplőit.

Barnóth Zoltán az IAB Hungary elnökségében
Az IAB Hungary tagsága Barnóth Zoltánt, az Mcsoport digitális vezetőjét választotta elnökségének tagjává.

Új vezető az IAB Hirdetői Klub élén
Az IAB Hungary elnöksége Gyovai Györgyit, a Nestlé kommunikációs és marketing igazgatóját kérte fel a szervezet Hirdetői Klubjának vezetésére. A szakember 2015 júliusától veszi át a hirdetői oldalon dolgozó kollégáknak szerveződött klub vezetését Tóth Gergelytől, akinek a Brain Bar Budapest irányítása és a Zirci Apátsági Sörmanufaktúra fejlesztése köti le az energiáit.

Lassuló növekedés a digitális hirdetési piacon
Lassult az első negyedévben a digitális hirdetési piac növekedése - áll az iparág legfontosabb szereplőit összefogó Interactive Advertising Bureau (IAB) pénteki közleményében.

IAB Hungary: idén már az online lehet a legnagyobb hazai hirdetési piac
Idén már az online lehet a legnagyobb szelete a hazai hirdetési piacnak, megelőzve a televíziós reklámbevételeket, ha nem változik alapvetően az utóbbi évek trendje

Harmadik alkalommal indul útjára a Digitális Mesterkurzus
Újra indul az online marketing legújabb és leghatékonyabb trendjeinek gyakorlati felhasználását oktató Digitális Mesterkurzus az IAB és a MAKSZ szervezésében.

A tavalyi utolsó negyedévben a mobilhirdetések húzták a digitális piacot
A tavalyi utolsó negyedévben az évkorábbi negyedéveinél ugyan alacsonyabb ütemben, de még így is bőven a GDP növekedési ütemét meghaladóan, 7,5 százalékkal bővült a magyar digitális hirdetési piac a felmérésben résztvevők körében – tette közzé az IAB Hungary a Pwc Magyarország Kft. közreműködésével, az IAB Médiaszekció tagjaitól származó önbevallások alapján.

Továbbra is lendületben az online hirdetési piac
IAB Médiaszekciója a tagjai körében közzétett felmérése szerint az idei év harmadik negyedévben 12,3%-os bővülést mutat az IAB Adex NORI vagyis a Negyedéves Online Reklámköltési Index.
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
A DokiApp-ot választották az év applikációjának
A Magyar Marketing Szövetség 2020-ban is kihirdette az Év Applikációja díjat, melyet a DokiApp vihetett haza. A telemedicina alkalmazás segítségével a nap bármely időszakában, mindössze pár perc várakozás után konzultálhatunk egy orvossal vagy pszichológussal. Az online orvoslás Uber-e nem először kap rangos díjat, tavaly ősszel ugyanis a Vodafone Digitális Díj egyik fődíját vihették haza az ötletgazdák.
Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu
A hatodik egymást követő évben is a mateking.hu nyerte az Év Honlapja kitüntetést. A bejelentés kapcsán kihirdették: a leggyorsabban jelentkező 5 iskolának ingyenes hozzáférést biztosítanak. Magyarország legnépszerűbb egyetemi e-learning oldalának célja, hogy élménnyé változtassa a matektanulást, hatékonyságát pedig az adja, hogy a tananyagok sok-sok apró lépésből, picike morzsákból épülnek fel. A honlapon ráadásul folyamatosak a fejlesztések is: 2020-ban a mateking epizódok új, sokkal intenzívebb dizájnt kapott, a letisztult és elegáns külső pedig egy felhasználóbarát felületet eredményezett.