Nielsen kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Nielsen
![](/download/viewattach/113719/1/40/917226-1487454017.jpg)
Jó nézettségi mutatókat produkál a közmédia új csatornája
Az elmúlt hétvégén startolt el a közmédia új csatornája, az M4 Sport, és az első két napon a sportcsatornák általános nézettségi szintjéhez képest különösen jó eredményeket ért el.
![](/download/viewattach/106946/1/40/732586-1567197568.jpg)
Lassan minden netező kipróbálja az online vásárlást
Világszerte egyre több fogyasztó vásárol az interneten; a fogyasztási cikkeket és szórakoztatással kapcsolatos termékeket online vásárolni szándékozók aránya duplájára emelkedett 2011 óta - derült ki a piackutató Nielsen kedden közzétett kutatásából.
![](/download/viewattach/101919/1/40/594279-180935316.jpg)
Már szinte minden háztartás átváltott a digitális tévévételre
November végére szinte az összes, korábban csak analóg földi vétellel rendelkező háztartás átváltott valamely más televíziós vételi lehetőségre, mindössze 18 ezer maradt vételi mód nélkül - derült ki a Nielsen Közönségmérés adataiból.
![](/download/viewattach/101395/1/40/652091-167532719.jpg)
Szolgáltatókhoz és gyártókhoz ragaszkodnak a magyar mobiltulajdonosok
A Nielsen friss felmérése szerint hazánkban a fogyasztók inkább a mobilszolgáltatókhoz és a gyártókhoz ragaszkodnak. Előbbinél a megkérdezettek 87, utóbbinál 84 százaléka tart ki teljesen vagy általában.
![](/download/viewattach/96315/1/40/531293-1620183415.jpg)
Mire használjuk mobilunkat telefonáláson kívül?
A Nielsen legújabb felmérése rámutat arra, hogy mobilunk nemcsak nélkülözhetetlen mindennapjaink során, hanem fontos szerepet játszik vásárlási döntéseinkben is.
![](/download/viewattach/95946/1/40/520894-232995801.jpg)
A tévés háztartások fele már képes a digitális vételre
A tévével rendelkező csaknem 4 millió háztartás 51 százalékának van digitális vételi lehetősége, 35 százalékuknál az analóg kábel a legjobb vételi mód, míg 14 százalékuk analóg földi antennával vagy egyedi parabolával veszi az adást - derül ki a Nielsen Közönségmérés őszi felmérésének adataiból.
![](/download/viewattach/95894/1/40/519866-18218344.jpg)
Hogyan mobilozunk világszerte?
A Nielsen legújabb felmérésből kiderül, milyen eltérések és hasonlóságok figyelhetők meg a mobilhasználati szokások tekintetében világszerte. A felmérés 10 ország bevonásával készült, amelyek között az Egyesült Államok, Kína, India, Ausztrália és Dél-Korea is szerepelt.
Cikkgyűjtő
További híreink
A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?
A hibás CrowdStrike-frissítés okozta széleskörű informatikai leállások előtérbe helyezték a szoftverfrissítések kérdését. Frissítsünk vagy inkább ne? Az ESET kiberbiztonsági szakértői most elmondják, miért fontosak a hibajavítások, és miért nem jó megoldás, ha ezeket elmulasztjuk.
Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY
A fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalkozókra is reflektorfényt irányít az EY Az Év Üzletembere Program. A független bírálóbizottság első alkalommal osztja ki idén az EY Fenntarthatóságért Különdíjat, hogy kiemelje azokat, akik környezetbarát, társadalmilag hasznos és emberközpontú társaságok tulajdonosai és vezetői.