Stylers Group kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Stylers Group

Leginkább a felhasználói élmény dönt a netes vásárlásnál

Nagyot fordult a világ az online kereskedelemben az elmúlt egy évben, a globális járványhelyzet, a bezártság és az átalakult fogyasztói igények miatt örökre megváltozott a kapcsolat a vásárlók és az e-kereskedők között. Az emberek az új, bizonytalan mindennapokban már nem csupán termékeket és szolgáltatásokat választanak az interneten, sőt, az árazás is visszaszorult a dobogó első helyéről: a vásárlók valódi kapcsolatot és bizalmat keresnek a webáruházakban. Óriási viszont a verseny és a zaj, így komplett szemléletváltásra van szükség, amely az egész vásárlói életciklus során   és megértést mutat a vevők felé. A webshopoknak tehát olyan sikerreceptet kell találniuk, mely az üzleti célok, a felhasználói élmény és a technológiai fejlesztések tökéletes kombinációjából áll össze.

2021. március 6. 16:59

A mesterséges intelligencia a világjárvány egyik nagy nyertese

Míg a hétköznapi felhasználók egyelőre csak kóstolgatják a mesterséges intelligencia kifejezést, az AI és a gépi tanulás gyakorlatilag észrevétlenül vált mindennapi életünk egyik főszereplőjévé. Chatbotokkal beszélgetünk az ügyfélszolgálatokon, érdeklődésünk alapján kapunk termékajánlatot a webáruházakban, a streaming szolgáltatók pedig azonnal kitalálják, milyen tartalmakat érdemes nekünk kínálni. 2020-ban újabb területeket hódított meg az AI és rádöbbenhettünk, hogy a járványkezelés, vagy éppen a klímaváltozás elleni harcban is fontos szövetségesünk lehet. Óriási üzleti lehetőség rejlik a mesterséges intelligenciában, de milyen trendekre érdemes odafigyelniük a cégeknek 2021-ben? A Stylers cégcsoport szakértői előrejelzése egyenesen az amerikai piacról érkezik.

2021. február 10. 11:01

Az online vásárlás szárnyal a vírus-válságban is

A koronavírus-járvány soha nem látott áttörést hozott az online kereskedelem terén tavaly. 2020 első hat hónapjában a KSH adatai szerint közel 500 milliárd forintra nőtt az e-kereskedelem forgalma, miközben minden 3. magyar rendszeresen és szívesen költi pénzét a digitális térben. A szegmens tehát a válság nyertese lett. 

2021. január 12. 11:58

Durván felpörög a vállalati digitalizáció 2021-ben

Egy friss nemzetközi felmérés szerint 10-ből 6 cég tudatosan felgyorsította idén a digitális transzformációt, miközben a döntéshozók 66%-a nyilatkozott úgy, hogy számos olyan fejlesztést sikerült megvalósítaniuk, melyeket korábban nem tudtak. Sok esetben azonban az igyekezet csupán a távmunka feltételeinek megteremtéséig vagy éppen az alapvető kiberbiztonsági lépésekig terjedt, miközben a kulcs az üzleti célokat hatékonyan támogató, minden vállalati funkciót átszövő digitalizáció. 

2020. december 6. 10:40

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

A járvány elleni védekezést segítő friss korlátozások miatt az év végi vásárlási szezonban ismét robbanásszerűen bővülhet itthon az e-kereskedelmi forgalom. A friss felmérések szerint a magyarok 37%-a idén legalább ugyanannyit tervez online vásárolni az Black Friday-hez kapcsolódó akciódömpingben, mint tavaly, 32%-uk pedig még többet fog költeni. Az igazi különbség a fogyasztók hozzáállásában mutatkozik: többségük előre csekkolja a webshopokat, összehasonlítja az árakat és a megbízhatóság mellett a különleges vásárlói élményeket keresi. Itt az utolsó pillanat, ha informatikai katasztrófa helyett elégedett vevőkkel zárnád a szezont – mutatjuk a teendőket!

2020. november 12. 15:52

Digitalizációval biztosíthatják a cégek az üzletmenet folytonosságot

Villámgyorsan bénította meg a világgazdaságot a koronavírus tavaszi robbanása, a krízis egész szektorokat küldött kényszerpihenőre pillanatok alatt. A sokkhatás nagy tanulsága az volt, hogy bármit is hozzon az őszi-téli időszak, egy újabb leállás vállalkozások milliót teheti tönkre világszerte. 

2020. szeptember 18. 17:29

Az online shopping a magyarok új hobbija

Régóta találgatják a szakértők, hogy vajon mit hoz majd az új évtized a dinamikusan fejlődő e-kereskedelem területén, az idei év eseményei azonban minden előzetes elképzelést felülmúltak. Míg a világjárvány számos szektort küldött a padlóra hazánkban is, azok a cégek, melyek sikeresen fel tudták venni az online értékesítés száguldó tempóját, nagyot nyertek: a pandémiának köszönhetően az aktív felnőtt lakosság harmada kapcsolódott be az e-kereskedelembe. Legyen szó ételkiszállításról, barkácseszközökről vagy sportruházatról, fókuszba került a személyre szabott vásárlói élmény és az ehhez nélkülözhetetlen technológiai fejlesztések. Chatbot, mesterséges intelligencia, kiterjesztett valóság – mi kell egy sikeres webshophoz ma?

2020. augusztus 24. 17:53

Stylers Group: A hibrid munkavégzésé a jövő a techcégeknél

Iparági felmérések szerint a koronavírus-járvány nem rengette meg alapjaiban az IT-szektort, a fluktuáció és a fizetési színvonal sem változott drasztikusan, ráadásul az informatikusok nagy része továbbra is stabilnak tartja pozícióját. A munkavégzés helyszínét és kereteit tekintve azonban úgy tűnik, ez az egyik olyan terület, ahol az élet valóban nem lesz már ugyanolyan, mint a pandémia előtt. Kétlaki munkavégzés, mesterséges intelligencia és fejlett feedback-kultúra – ezek jellemzik a közeljövő sikeres informatikai vállalatait. Vajon milyen lesz ezután egy céges rendezvény az IT-szektorban, és milyen módszerekkel motiválhatjuk a kollégákat az új időszámítás kezdetén? A Stylers Group HR-szakértője összeszedte a legfontosabb tippeket. 

2020. július 28. 09:38

Koronavírus: hasonló digitalizációs problémákkal küzdenek a magyar és az amerikai cégek

Az új típusú koronavírus sok szempontból teszi próbára a vállalkozásokat mind Magyarországon, mind az Egyesült Államokban. Sokaknak meglepő lehet, de a digitalizáció terén több szempontból ugyanazokkal a problémákkal kell megküzdenie a vállalatoknak mindkét országban – derül ki a magyar és amerikai piacon is aktív, magyar tulajdonú informatikai cégcsoport, a Stylers Group közelmúltbeli tapasztalataiból.

2020. április 22. 12:50

Kényszerből sietünk a digitális jövőbe

Miközben az új típusú koronavírus világjárvánnyá nőtte ki magát, a lakosság és lassan a gazdasági szereplők is belátták, hogy a következő hetek-hónapok drasztikusan megváltoztatják a hétköznapokat és az üzleti kilátásokat. Habár a hosszútávú következményeket egyelőre megbecsülni is lehetetlen, a vállalkozások számára most Magyarországon és világszerte is kulcskérdés, hogy hogyan tudják fenntartani az üzletmenet folytonosságát. A kényszerhelyzet újabb és újabb digitális eszközök bevonását követeli meg a cégektől, a most megszerzett technológiai tőkéből pedig a válság után is nagy előnyt lehet kovácsolni. Ebben nyújt segítséget a magyar Stylers Group informatikai cégcsoport, mely március 26-án ingyenes webinarral és szoftveres megoldásaival mutatja az irányt a digitális jövőbe.

2020. március 20. 19:08

Tovább bővíti portfólióját az amerikai techpiacon a magyar Stylers Group

A dinamikusan fejlődő IT-szektorban is látványos eredményt könyvelhetett el tavaly a vállalati informatikai rendszereket fejlesztő és üzemeltető Stylers Group, több mint 600 millió forintos összárbevételt realizálva. A valóra vált amerikai sikersztori 2004-ben kezdődött egy kollégiumi szobában, a tíz éves jubileum pedig teljes arculat- és profilváltást hozott. A cégcsoport San Diego-i irodáját is a magyar szürkeállomány tartja az élmezőnyben, ennek köszönhetően a Stlyers Group az elmúlt öt évben megduplázta árbevételét az amerikai piacon, de nincs megállás: idén újabb területeket hódít meg a cég.

2020. február 25. 09:27

Ezekre a techológiai trendekre érdemes most figyelnie cégvezetőként!

2020 talán minden eddiginél nagyobb kihívások elé állítja a magyar vállalkozásokat a digitalizáció terén, hiszen a technológia soha nem látott ütemben alakítja át a vállalatok működését. Akár kisvállalkozásról, akár közepes méretű- vagy nagyvállalatról van szó, az aktuális tech trendekkel minden cégvezetőnek érdemes tisztában lennie. Ennek érdekében az itthon nagyvállalati szoftverek fejlesztésével foglalkozó Stylers Group informatikai cégcsoport szakértője egy csokorba gyűjtötte azokat a technológiai megoldásokat, melyek várhatóan meghatározók lesznek a vállalatok digitális transzformációja terén 2020-ban.

2020. január 23. 18:05

Öt tipp, hogy cége ne kerüljön behozhatatlan hátrányba a digitalizációs versenyben!

A digitalizáció már szinte napi beszédtémává vált a magyar vállalkozások életében, azonban a statisztika azt mutatja, hogy a hazai vállalati szféra a gyakorlatban még igencsak le van maradva a fejlettebb gazdaságokhoz képest a technológiai érettség terén. Az Európai Unió 2019-es Digitális Gazdaság és Társadalom Indexe (DESI) szerint az EU tagállamok rangsorában hazánk a sereghajtók között szerepel mindössze a 23. helyezést elérve. De mit tehetünk vállalatvezetőként, hogy a győztesek oldalára kerüljünk ebben a küzdelemben? A választ 5 szakértői tippben gyűjtöttük össze, az amerikai piacon is aktív Stylers Group információs technológiai szolgáltató cégcsoport segítségével.

2019. október 25. 11:27

A mesterséges intelligencia segíthet a kulcs munkavállalók megtartásában

Manapság gyakran riogatnak azzal különböző szakértők, hogy a robotok majd rengeteg ember munkáját el fogják venni a közel jövőben, sőt komplett szakmák fognak eltűnni a robotizáció, illetve automatizáció miatt. A hasonló jóslatok pontossága és helytállósága egyelőre kérdéses. Ezzel ellentétben viszont jelenleg a mesterséges intelligencia nemhogy helyettesíti, hanem egyenesen segíthet megtartani az értékes képzett munkaerőt – hívta fel a figyelmet Laczkó Gábor, a Braining Hub IT képzési centrum alapító-tulajdonosa a siófoki Internet Hungary konferencián.

2019. október 4. 09:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Mától Budapest nagy részén elérhető a Vodafone 5G hálózata

A hazai szolgáltatók közül elsőként, Budapest lakott területének nagy részén elérhetővé vált a kültéri 5G hálózat a Vodafone ügyfelei számára: Budapesten és környékén több mint 200 bázisállomáson kapcsolták fel az 5G-t. A Vodafone emellett bejelentette, hogy a tervek szerint az első negyedév végéig országosan közel 300 bázisállomáson fogják felkapcsolni az 5G-t, ezzel további nagyvárosokban és kisebb településeken is elérhetővé téve az újgenerációs mobilhálózatot.

2021. március 4. 16:27

Idén 20 éves az Adverticum

Az elmúlt év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott. Az Adverticumnál is be kellett vezetni tavasszal az otthoni munkavégzést, bár a járvány enyhülésétől kezdve mindenki maga dönthette el, hogy hol tud hatékonyabban dolgozni. A napi online értekezleteken, beszámolókon keresztül kézben tartott „home office” meghozta az eredményét: év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A cég pedig idén már a 20. születésnapját ünnepli.

2021. február 8. 14:49