Keresés

Keresett kifejezés:
Rendezés:
Rovat:
Időkorlát:
-tól:
-ig:
 
 

Találatok

vissza

Találatok a következő kifejezésre: piackutat


A keresésnek 920 találata van.

« 78    79    80    81    82    83    84    85    86    87    88    89    90    91    92   

A karórák helyét is átveszi a mobiltelefon

2006. augusztus 26. 19:03
A legújabb amerikai felmérések szerint egyre többen hagyják otthon karórájukat amiatt, hogy mobiltelefonjukon úgyis bármikor megnézhetik a pontos időt.

A netezők 97%-a Windowst használ

2006. augusztus 23. 17:09
A OneStat piackutató intézet közzétette legfrissebb felmérési adatait, miszerint az internetezők legnagyobb hányadának a számítógépén Windows fut.

Fellendülő LCD-eladások

2006. augusztus 22. 21:01
A Display Search piackutató legfrissebb adatai szerint az LCD televíziók globális forgalma az idei második negyedévben 135%-kal múlta felül az egy évvel korábbi eredményt.

Az IBM 1,6 milliárd dollárért megveszi a FileNet-et

2006. augusztus 12. 10:05
Az IBM 1,6 milliárd dollárért felvásárolja a tartalomkezelő szoftvereket fejlesztő FileNet vállalatot, jelentette be a két cég.

Lesz-e április előtt Vista?

2006. augusztus 11. 08:25
A Gartner piackutató elemzői már korábban is azt prognosztizálták, hogy a Microsoft nem lesz képes tartani a Vista januári premierjének az időpontját, és kénytelenek lesznek áprilisra halasztani a debütálást, azonban most az intézet alelnöke, Steve Kleynhans ismét megerősítette korábbi jóslatukat.

Az AMD egyharmados piaci részt akar

2006. augusztus 8. 21:23
A tajvani Digitimes IT-portál hírül adta, hogy az Advanced Micro Devices (AMD) jóval nagyobb eredmények megvalósítását tűzte ki célul a 2006-os esztendőben, mint ahogyan azt a piackutató cégek korábban prognosztizálták.

Virtuális vagy kézzelfogható?

2006. május 14. 15:30

Magyarországon az elmúlt két évben egyre kedvezőbb képet mutatnak a B2C-piac egyes területeiről napvilágot látó hírek, felmérések. Hódít az online könyvpiac, mind többen foglalnak helyet az utazási portálokon keresztül, de az online repülőjegy- és könyvárusítók sem panaszkodnak, s az e-banking felől nézve is kedvező a kép. Úgy tűnik, a B2C-be táplált támogatások jól hasznosulnak, míg a vállalatközi elektronikus kereskedelemre, az e-piacokra szánt, nem kiemelkedő összegű támogatások egy része elköltetlen maradt.

Hatékony toborzás az interneten

2005. szeptember 11. 12:40

Az internet átalakította a vállalatok toborzási tevékenységét. Ma közel félszáz magyarországi állásportálon adhatunk fel hirdetést, az online adatbázisokban akár százezer munkavállaló önéletrajza között kereshetünk, vagy közzétehetjük állásajánlatainkat vállalatunk honlapján is. Emellett azonban nem tűntek el a hagyományos toborzási csatornák sem: egyetemi állásbörzéken vehetünk részt, és több száz közvetítő- és kölcsönzőcég szolgáltatásait vehetjük igénybe. Mégis egyre több szakember számol be arról, hogy a toborzási források túlkínálata akár nehezebbé is teheti a speciális szakmai háttérrel rendelkező jelöltek elérését.

Kirakat - és ami mögötte van

2005. július 31. 12:00

Nem áltathatjuk magunkat azzal, hogy a CRM-témában készült nagyobb lélegzetű összeállításunk óta eltelt 4-5 év alatt jelentősen megváltoztak a hazai felső vezetői szokások, és ellentétben az akkori attitűddel, ma már minden első és második vonalbeli vezető a webet böngészve gondolkodik cége sorsának jobbításáról. Azonban kíváncsiak voltunk, hogy ha mégis akad pl. az ügyfélkapcsolat kezelését, az értékesítés vagy a marketing folyamatait javítani, esetleg azokat elektronizálni kívánó, ehhez pedig a weben lehetőségeket kereső érdeklődő, vajon hol és mit talál. Vajon milyen mértékben informatívak, kommunikatívak, célirányosan felkínálkozók az operatív CRM-, illetve CRM-funkcionalitást is kínáló megoldások forgalmazóinak kirakatként szolgáló weboldalai? Alábbi összeállításunkban internetes kínálatuk étvágygerjesztő vagy riasztó, ügyfélbarát vagy közönyös voltát igyekeztünk górcső alá venni, majd tapasztalatainkat - a forgalmazóknak okulásul, a látogatóknak tájékozódási alapként - közreadni.

Az online áruházak helyzete az internetgazdaságban

2005. február 19. 11:30

Bár a roham, amely karácsony előtt érte az üzleteket, azt mutatja, hogy Magyarországon még nem mondott le a nagyközönség a "plazafeelingről", az ünnepek előtti tülekedésről, azért úgy tűnik, hogy - néhány milliárd erejéig - már nálunk is karosszékből történik az ajándékok egy részének kiválasztása. A GKI Rt. számára az év végi bevásárlások adták az apropót, hogy hagyományos - a T-Mobile és a Sun támogatásával végzett - online piackutatási sorozatában ezúttal az online vásárlási lehetőségeket vegye górcső alá.

« 78    79    80    81    82    83    84    85    86    87    88    89    90    91    92   

vissza

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50