További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Elbeszélnek egymás mellett a cégek és a fiatalok?
- ESET kutatás: alááshatják a kiberbiztonsági veszélyek a digitális gazdaság menetelését?
- Nem érte el a zsarolóvírus a hazai kkv-k ingerküszöbét
- Közösségi média realityt indít a Pepsi
- Facebook, Google: A 100 millió dolláros csalás - megelőzhető lett volna?
- A Fujitsu felméréséből kiderül, hogy a digitális átalakulás ösztönzi az üzleti növekedést
- A nagyvállalatok csupán 5 százaléka készült fel a digitális gazdaság informatikai követelményeire
- Egy mítosz vége: hat általános tévhit az üzleti tintasugaras nyomtatással kapcsolatban
- Ár-érték arányban a Vodafone az első a Best Buy Award felmérésen
- Távközlés: főként az internet- és tévészolgáltatások ajánlatait hasonlítanák össze az ügyfelek
- Az Acronis felmérése szerint szakadék tátong a biztonsági kockázatok és a válaszadók felkészültsége között
- A digitalizáció útján
- Otthonról hozzák a digitalizációt a KKV-k
- Európa középpiaca kedvezőbb törvényi feltételeket kér
- Egyre nő, de külföldi zsebekbe vándorol a magyar kkv-k reklámköltése
- Sikeresebbek az IT-t jól használó kkv-k
- Gyorsabb a növekedés a digitális technológiát alkalmazó KKV-k esetében
- Kérdőív a KKV-k üzleti folyamat alapú vezérléséről
- Hogyan viselkednek a magyar facebookozók?
- Bár egyre drágább, a kis cégek nem nélkülözhetik a Facebookot
- Használják, de nem értik igazán a Facebookot a kkv-k
- Közösségi médiamutatók hazánkban
- A WhatsApp számokban
- A magyarok félnek, hogy megfigyelik őket
- A felhő és a közösségi alkalmazások jövője vállalati környezetben
- A kicsik is a Facebookon lógnak
- Facebook: egy év alatt félmilliós növekedés
- Egy tinédzsernek átlagosan 425 Facebook ismerőse van Amerikában
- Mennyit lájkol egy átlag facebookozó?
- Nem a fiatal korosztály lóg a legtöbbet a Facebookon
- Nem vagyunk őszinték a neten
- A neten tájékozódnak a nők randi előtt
- A nők otthonosabban mozognak az iWiW-en és a Facebookon