További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A Jófogás tavaly 40 Szabadság-szobornyi fémhulladékot spórolt meg
- Az adatvezérelt vállalati HR szemlélet a kulcs a munkavállalók megtartásához
- e-Toplista 2018 – A legnagyobb webáruházak listája
- Hűtővásárlási csúcsszezon van a kereskedelemben
- A Jófogás 29. lett az apróhirdetési oldalak globális százas ranglistáján
- Minden második gyakornoknak állást ajánlanak a cégek
- Egy friss kutatás sokat elárul a magyar internetezők nyaralási szokásokról
- Van mit fejleszteni a Z-generáció digitális kompetenciáin
- A mesterséges intelligencia garantálja a bevételnövekedést
- Tények és tévhitek a tévénézésről
- Önvezető autók: a felhasználók guruló hálószobát és irodát szeretnének
- A Vatera és az eNET felmérése a magyar otthonokban fellelhető értékekről
- PayPal felmérés a videójátékokhoz kapcsolódó magyar szokásokról
- A mesterséges intelligencia is a toborzás szolgálatába áll
- Közösségi gazdaság újratöltve
- Deloitte IFRS-felmérés: jelentős változások az előző évhez képest
- Ugrásszerűen megnőtt a hatvan éven felüli internetezők száma
- Ezért rendel a magyar Kínából
- Vatera-felmérés a hazai könyvvásárlási és olvasási szokásokról
- Ingyen wifi teszi boldoggá a magyar okoskütyühasználót
- A hiányszakmákban átlagosan 30 százalékkal nőttek a bérek az elmúlt évben
- Változott a hangulat, egyre többen bíznak az önvezető autókban
- A magyar vásárló véleménye: Kínából rendelni biztonságos és jó kaland!
- Új marketingigazgató a Jófogás és a Használtautó.hu élén
- GDPR adatkezelési körkép
- Kutatás készült arról, hogy miért ragaszkodunk a tárgyakhoz
- Tarol a robotporszívó kínából rendelő magyarok körében
- 1,2 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem
- Mi kell a digitális jól-léthez?
- Az iskolakezdés már nemcsak a szülők pénztárcáját terheli
- A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi
- A pelenka volt a slágertermék 2017 első félévében
- Dübörög az online szektor
- 22 milliószor vásároltunk tavaly az interneten