További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- IH, az ősz legnagyobb konferenciája
- Elkészült az Anda Present B2B webshop rendszere
- A Vodafone 5G tesztkapcsolaton keresztül közvetített online élő videós tartalmat
- Új online nyomon követési rendszerek az E.ON-nál
- Nemzetközi online vásárlási trendek
- e-Toplista 2018 – A legnagyobb webáruházak listája
- Az online kereskedelemre is érvényes a versenyjog – újabb gigabírság multicégeknek
- Tíz év alatt tízszeresére nőtt a magyar e-kiskereskedelem
- Nincs többé várakoztató zene az ügyfélszolgálatoknál?
- A magyar vásárló véleménye: Kínából rendelni biztonságos és jó kaland!
- Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata
- Az ügyfélélményt sem hagyja érintetlenül a munkaerőhiány
- Elégedett munkaerő nélkül elégedett ügyfél sincs
- Jobb ügyfélélmény, magasabb elvárások
- Élményszerű, személyre szabott vásárlás technológiai újításokkal
- A KLM-nél a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol
- E-kereskedelem Európában
- Száguldanak a magyar webshopok
- A Vodafone nyerte el az idei Élményvezér díjat
- Késésben vagy? - Akkor gyorsan regisztrálj!
- Megnyílt a világ első drive-through szervizpontja Magyarországon
- Generációs szempontok: a fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától
- Mesterséges intelligencia a Fujitsu ügyfélszolgálati megoldásában
- Az e-kereskedelem felborítja az ipari disztribúció megszokott rendszerét
- Öt tipp a PayPal-től startupoknak
- 1414 – új szám, új hang a Telekom telefonos ügyfélszolgálatán
- A PayPal és az Ipsos előrejelzése szerint a magyarok idén 19%-kal többet fognak vásárolni külföldi webshopokban
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik
- Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok
- Gartner: a Xerox ügyfélszolgálata a legjobbak között