További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje
- A Gyermelyi Zrt. is ABB technológiát használ
- Egy robot szórakoztatja az embereket a párizsi kulturális központban
- Belefulladnak az adatokba a vállalatok
- Globális együttműködés kezdődik a Mobile Industrial Robots és a Faurecia közt
- Robotversenyt rendeznek Budapesten
- Min bukhat el egy ügyfélszolgálat megtérülése?
- Már tíz országban van jelen hi-tech call center megoldásaival a magyar Geomant
- Az Epson bejelentette a „Nyerjen egy robotot!” versenyének zsűrijét
- Digitalizálódik a kintlévőség-kezelés a következő években
- Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési hibák miatt
- Automatizációval csökkenhet a munkaerőhiány a könyvelőszakmában
- Ezt kell tudnunk, ha nem akarjuk, hogy minket is leváltson egy robot
- Az online ügyfélélmény határozza meg a jövő kereskedelmét
- Hogyan formálja a munkaerőpiacot a technológiai fejlődés?
- Új online nyomon követési rendszerek az E.ON-nál
- Magyar mérnökök alkotják a jövő okoskamionjait!
- Az együttműködő mobil robotok öt alkalmazási módja
- A kobotok megoldást kínálnak az öregedő munkaerő problémájára
- Technológiai cégek írják át az ingatlanpiac szabályait
- Húszezer évnyi fejlődést hozhat a mesterséges intelligencia a következő száz évben
- Átalakulóban a könyvelőszakma
- Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata
- Több mint félmillió hívást kezelt tavaly a MÁVDIREKT
- A KLM-nél a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol
- Megnyílt a világ első drive-through szervizpontja Magyarországon
- Generációs szempontok: a fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától
- Világszerte egyedülálló beszédfelismerő rendszer fejlesztésére kerül sor a Nextent Informatika Zrt. vezetésével
- Trendváltás előtt az ügyfélszolgálati rendszerek
- A VCC innovatív telefonos szolgáltatása nemzetközi pénzügyi tanúsítványt szerzett
- Felmérés készül a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacról
- Magyar cég a világ 40 legígéretesebb mobiltechnológiai startupja között
- Díjeső az Arenim Technologiesnél
- Az Arenim Technologies az év legjobb startupja
- Videós ügyfélszolgálat a Magyar Telekomnál
- Virtuális call center szolgáltatásba fektet a DBH Investment
- Azonnali problémamegoldással az elégedettebb ügyfélért
- A legjobb call centereket díjazták
- Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása
- Budapest Calling: Nemzetközi call center szakkiállítás októberben
- Ingyenes tanulmány a hatékony call center üzemeltetéséről
- Gép ésszel az ügyfélszolgálatokon
- Toshiba Call Center: technológiai segítségnyújtás bárhol, bármikor
- Ügyfélelemzés mesterséges intelligenciával
- Az ügyfél és az ügyintéző közötti érzelmi kommunikációt is elemzi a Nextent rendszere
- Bezárja majdnem minden második call-centerét a Deutsche Telekom
- Kontaktia: professzionális call center szolgáltató Szegeden
- Megnyitotta új call centerét Szegeden a Magyar Telekom
- Egységes kommunikációs megoldás az Avaya-tól
- BTL ügynökség az Avaya-ügyfelek között