További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A Z generáció nem robotokból áll
- Tudom, hogy láttad – indul a visszaszámlálás!
- Generációs különbségek vannak a mobilozásban a Honor felmérése szerint
- Kilencmilliárd eurót hozhat a digitalizáció Magyarországnak
- A digitalizáció a siker kulcsa
- Mindössze heti 3 napot dolgozunk effektíven
- Z-generáció: a sneakerek, a babzsákok és a virtuális valóság a jövő?
- A munkavállalók közel fele már a szabadidejében is dolgozik
- Az okos konyhai megoldások jelentősen növelik egy ház értékét
- A Nagy Digitális Transzformációs kutatás
- Egy világ van, és az digitalizálódott
- Tízből kilenc középiskolás jelen van az Instagramon
- A magyar fiatalok 30%-a közösségi média függő
- Ha eltűnik a papír, megáll az élet?
- Vége a klasszikus tévézésnek
- Így gyűjtöget a magyar
- Samsung: a vállalkozásoknak három évük van alkalmazkodni a nyitott gazdasághoz
- Előrejelzések 2017-re: kreatív munkaállomások, IoT-igazgatók és önjavító jövő
- A legtöbb vállalat örökre elbúcsúzna a papírhasználattól
- Hódítanak a viselhető okoseszközök a digitális bennszülöttek körében
- A professzionális infokommunikációs megoldások használata felé kell fordulnia a hazai kis és közepes vállalkozásoknak
- A magyarok evés közben beszélgetnek és mobiloznak
- A magyar idősebb korosztály szükségesnek tartja a technológiai fejlődést, de nehezen tart lépést vele
- Innovációs díjjal ismerték el a Samsung Smart UX Centerét
- Változó futball - Európa-szerte növekvő vizuális igények
- Ebben jobbak vagyunk az európai átlagnál: a magyarok rákattannak az új kütyükre