További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A gyerekek ’jóságról’ alkotott nézeteit kutatta a Cartoon Network globálisan
- A Fujitsu kutatása szerint a munkaerő átalakítása az üzleti siker kulcsa
- Hódít az agilis módszertan az IT után az üzleti területeken is
- Kutatás mutatja be a televízió társadalmunkra gyakorolt pozitív hatásait
- Árukereső.hu – GKI: idén közel 50 ezer forintot szánunk karácsonyi ajándékokra
- Nem igaz, hogy függők vagyunk a közösségi médiától
- Több év végi jutalommal terveznek idén a cégek, mint tavaly
- A Samsung európai felmérése rámutat a telefontöltés társadalmi szerepének átalakulására
- Virtuális valóság – Egy új valóság a turizmus ágazatban?
- A mobiltelefonok az érzelmi biztonságunkban is fontos szerepet játszanak
- A technológiai innovációk bevezetésében élen járó vállalatok megduplázhatják bevételeiket
- Gondolkodó városok és hálózatba kötött valóság
- Vállalkozó generáció
- Házhoz mennek a kellemetlen tapasztalatért
- A fogyasztók 82%-a habozás nélkül feketelistára tesz márkákat
- A fiatalok többsége negatív előítéletet érez okostelefon-használata kapcsán
- Gamer a gyerek? Ezek a sportok lehetnek nála nyerők
- Biztonsági öv nélkül száguldozunk az internetes sztrádán
- NMHH: a rádióműsorok vetélytársaivá válnak az egyénileg összeállított tartalmak
- Kutatás: retteg, hogy összetöri, mégsem vigyáz eléggé okostelefonjára a magyar
- A Sony európai vizsgálata szerint a nagy képernyős tévék nagyobb élvezetet nyújtanak
- HONOR Színriport: A megkérdezettek 54%-a szín alapján választ okostelefont
- Így játszik egy magyar gamer
- Kutatás az elektronikus fizetésről
- Nem elég a technológiai beruházás, 7 dolog szükséges még az üzleti sikerességhez a jövőben
- A Z és az Y generáció számára a Facebook a munkaerőpiaci iránytű
- GKI Digital-Árukereső: még mindig készpénzben fizetjük az online rendeléseket
- Az adatbiztonságtól való félelem gátolja az internetes banki szolgáltatások elterjedését Magyarországon
- Nehéz csillapítani információéhségünket, ha egészségünkről van szó
- A Fujitsu kutatása szerint a vállalatok nem tudnak tovább várni a kvantumszámítástechnikára
- Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
- Kutatás: előbb posztolunk temetésről, mint a hálószobából
- NMHH: tarol az okostelefonos életforma – nemcsak a fiataloknál
- A technológiai fejlődés szárnyakat ad az utasszállító drónoknak
- Han Solot valljuk be, de Darth Vadert gyűjtünk