További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- MI-alapú energetikai szolgáltatással lép piacra az eNET
- Az infokommunikációs szakemberek a mesterséges intelligenciában bíznak
- Mesterséges intelligenciával a cégek 80 százalékkal gyorsabban növelik nyereségüket
- Bemutatkozik a Samsung Galaxy S20
- Speciális AI-alapú kutatás-fejlesztési projektbe kezd az OTT-ONE
- Bosch - Éves pénzügyi eredmények 2019
- Az Oracle TOP 10 felhőtechnológiai előrejelzése 2025-re
- Globális és hazai trendek a HR mérőeszközök piacán
- Ezekre a techológiai trendekre érdemes most figyelnie cégvezetőként!
- Pop-up szelfikamerával is felszerelték az idei első Huawei újdonságot
- A Bosch mesterséges intelligenciával segíti az orvosi diagnosztikát
- Önmagában az IoT nem elég
- Az LG elhozta a mosás következő generációját
- Mesterséges intelligencia alkalmazása a kis- és közepes vállalkozásokért
- A mesterséges intelligencia a HR-t is átalakítja
- A Fujitsu mérsékli a vizuális ellenőrzést támogató MI-megoldások költségeit
- Fel kell pörgetni a vállalaton belüli mobilitást
- A Fujitsu mesterséges intelligenciával alakítja át a vevőutat és fokozza a bolti hatékonyságot
- Mesterséges intelligenciával küzdenek az önkiszolgáló pénztáraknál elkövetett csalások ellen
- Ignite 2018 bejelentések
- Az adatvezérelt vállalati HR szemlélet a kulcs a munkavállalók megtartásához
- Az ember és a szakmai minőség felértékelődése a digitalizáció korában
- Legyőzi-e a mesterséges intelligencia az emberi hozzáadott értéket?
- Ez az 5 HR trend fogja meghatározni a munkaerőpiac és -menedzsment világát 2018-ban
- Új vezető a Telenor HR-divíziójának élén
- Foglalja le jegyét üzenetben egy chatbotnál, a KLM Messengeren keresztül!
- Humán vs. Robot – ideje felébredni!
- Hogyan lett stratégiai partner a HR és az IT?
- A vállalatok nem állnak készen a jövő HR-kihívásaira
- Csúcson az SAP felhő megoldása
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik
- Ilyen innovatív és diszruptív szafarin még nem jártál
- Mesterséges intelligenciával segíti az ügyfélkezelést a Xerox
- Humánia: A HR szakma hírnöke
- Szupermárka a HR szolgáltatók között