További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Pénzbeli ajándék a magyar hallgatóknak Németországban
- Így eszünk most a munkahelyünkön
- Maradnánk home office-ban!
- Kezd újraindulni az élet a járműiparban
- A virtuális tárgyalóban is fontos a személyesség
- Gyártás a Covid-19 időszakában
- Támogatja a kreatívipart a Sony
- NMHH-felmérés: a netezők hetven százaléka vásárol online
- Egyre inkább digitálisan intézi közművekkel kapcsolatos ügyeit a lakosság
- Az erős online lábakon álló cégek jobban ellenálltak a koronavírusnak
- A közösségi oldalakon a felhasználók 81 százaléka nem érzi biztonságban személyes adatát
- A mesterséges intelligencia is a toborzás szolgálatába áll
- Online eszközök a nemzetközi kereskedelemben
- Nagyobb rugalmasságot, több időt és a papírmunka csökkenését várja a digitalizációtól a kkv-szektor
- Future of Business felmérés: a kisvállalkozások együtt tanulnak
- Otthonról hozzák a digitalizációt a KKV-k
- Európa középpiaca kedvezőbb törvényi feltételeket kér
- Egyre nő, de külföldi zsebekbe vándorol a magyar kkv-k reklámköltése
- Sikeresebbek az IT-t jól használó kkv-k
- Gyorsabb a növekedés a digitális technológiát alkalmazó KKV-k esetében
- Kérdőív a KKV-k üzleti folyamat alapú vezérléséről
- Hogyan viselkednek a magyar facebookozók?
- Bár egyre drágább, a kis cégek nem nélkülözhetik a Facebookot
- Használják, de nem értik igazán a Facebookot a kkv-k
- Közösségi médiamutatók hazánkban
- A WhatsApp számokban
- A magyarok félnek, hogy megfigyelik őket
- A felhő és a közösségi alkalmazások jövője vállalati környezetben
- A kicsik is a Facebookon lógnak
- Facebook: egy év alatt félmilliós növekedés
- Egy tinédzsernek átlagosan 425 Facebook ismerőse van Amerikában
- Mennyit lájkol egy átlag facebookozó?
- Nem a fiatal korosztály lóg a legtöbbet a Facebookon
- Nem vagyunk őszinték a neten
- A neten tájékozódnak a nők randi előtt
- A nők otthonosabban mozognak az iWiW-en és a Facebookon