További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- Az internetes zaklatások ötöde a közösségi médiában történik
- Cassandra mesterséges intelligenciával racionalizálja a call centerek működését
- Szegeden nyitja meg új irodáját a Lufthansa Systems
- Megnyugodhatnak a call centeresek: munkájukat egyelőre nem veszélyeztetik a robotok
- Agrármegoldás lett a befutó az első 24 órás IoT hackathonon Szegeden
- Bekapcsolódik a hazai kutatás-fejlesztésbe a Huawei
- A Szegedi Egyetemmel közösen keres kibervilágrengető ötleteket a T-Systems
- Új fejezetet nyit a hazai informatikai képzésben, orvos-, élelmiszer- és agrárinformatikában a Magyar Telekom Csoport
- Min bukhat el egy ügyfélszolgálat megtérülése?
- Már tíz országban van jelen hi-tech call center megoldásaival a magyar Geomant
- Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési hibák miatt
- Tizedannyiba kerül az önkiszolgáló call center, mint a hagyományos
- Több mint félmillió hívást kezelt tavaly a MÁVDIREKT
- Meseapp a Szegedi Tudományegyetem ajánlásával
- Világszerte egyedülálló beszédfelismerő rendszer fejlesztésére kerül sor a Nextent Informatika Zrt. vezetésével
- Valóban megfertőzi a fiatalokat a Pokémon GO?
- Trendváltás előtt az ügyfélszolgálati rendszerek
- A VCC innovatív telefonos szolgáltatása nemzetközi pénzügyi tanúsítványt szerzett
- Hang alapján ismeri fel a Parkinson-kórt egy magyar algoritmus
- Egy működőképes Enigmát is bemutatnak Szegeden
- Programdömping az SZTE-n a Kutatók Éjszakáján
- Stratégiai megállapodás szoftverfejlesztésre
- Felmérés készül a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacról
- Magyar cég a világ 40 legígéretesebb mobiltechnológiai startupja között
- Beszédfelismerésen alapuló gyógyszerajánló rendszert fejleszt két magyar cég
- Díjeső az Arenim Technologiesnél
- Az Arenim Technologies az év legjobb startupja
- Az országban egyedülálló mobilkommunikációs képzés indult az SZTE-n
- Videós ügyfélszolgálat a Magyar Telekomnál
- Virtuális call center szolgáltatásba fektet a DBH Investment
- Ötezer forintból épült akadálykerülő robot Szegeden
- Megnyílt a Szent-Györgyi Albert Agóra Szegeden
- Számítógép segítségével, szórakoztatóan mérik a diákok tudását
- A Google megtanult magyarul: az androidos okostelefonok már magyarul is értenek
- Készül az Informatórium, a szegedi „szuperintegrált tér”