További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Online és az üzletekben is elérhető kedvezményekkel indult a Black Week a Telenornál
- Többen vettek számítógépet, mint telefont a járványidőszakban
- A harmadik hullám visszavetette a gyors talpraállási reményeket
- Az Alienware megacélozza gamereknek szánt gépeit
- Home office: még mindig sok a félmegoldás a magyar cégeknél
- A koronavírus nyertese a home office
- Mindent digitálisan – így változtak kapcsolattartási és munkavégzési szokásaink a járvány idején
- Működik a kötelező home office?
- A HONOR két új okostelefonja mellett új termékkategóriát is bemutatott
- A szülők háromnegyede félti gyermekét az okoseszköz-függőségtől
- Az Y-generációs szülők féltik a gyerekeiket, mégis mobilt adnak a kezükbe
- A Samsung európai felmérése rámutat a telefontöltés társadalmi szerepének átalakulására
- A mobiltelefonok az érzelmi biztonságunkban is fontos szerepet játszanak
- A fiatalok többsége negatív előítéletet érez okostelefon-használata kapcsán
- Kutatás: retteg, hogy összetöri, mégsem vigyáz eléggé okostelefonjára a magyar
- HONOR Színriport: A megkérdezettek 54%-a szín alapján választ okostelefont
- NMHH: tarol az okostelefonos életforma – nemcsak a fiataloknál
- Tudom, hogy láttad – indul a visszaszámlálás!
- Generációs különbségek vannak a mobilozásban a Honor felmérése szerint
- A magyarok közel fele nézett már bele titokban párja telefonjába
- eTrends Monitor: a készpénzmentes fizetés már népszerűbb a netezők körében
- A munkavállalók közel fele már a szabadidejében is dolgozik
- Fontos az okostelefon a párkeresésben, de ha más nyomkodja, idegesít
- Napi 20 órán át van velünk a mobilunk, mégsem tartjuk magunkat függőnek
- Átalakulóban az autópálya matrica vásárlási szokásaink