További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Teljesen átírták az online eladásokat az eMAG-nál az új rezsicsökkentési szabályok
- A webáruházak sikere múlhat a futárcégen
- Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor
- A ruházat mindent visz, de az egészséget is online vesszük
- A raktár nélküli webshopoké a jövő
- A GLAMI divatkereső tovább terjeszkedik Európában
- A Lumenet együttműködési megállapodást kötött a Webshippy-vel
- Tarolt az eMAG easyboxos átvétel a Glamour-napokon!
- Csehországban és Szlovákiában terjeszkedik a Webshippy
- A Telekom újra az első helyen a mobileszközök online értékesítésében
- A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora
- Glami.hu: nem várható visszaesés az online divatkereskedelemben
- Tippek, hogy senki ne váljon áldozattá az online csomagküldésben
- Új funkcióval védi vásárlóit az eMAG a webáruházban és a mobilappjában is
- 1,1 milliárd forint értékben váltották be a 3 ezer forintos kuponokat az eMAG-nál
- Glami.hu: 2022-ben a mesterséges intelligencia az egyik leginkább megtérülő befektetés a divat webshopok számára
- Glami.hu: jelentős értékesítési csatornává nőtte ki magát a livestream vásárlás
- Az Alza.hu közel félmillió darab kedvezményre jogosító kupont küld ki
- Glami.hu: Magyarországon a divatcikkek ötödét webáruházak értékesítik
- Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat
- Az e-kereskedelem piacának nyitott kérdéseire és kihívásaira válaszol a DHL Supply Chain
- Az SAP felhőalapú rendszerét választotta a Boxy Logisztikai Zrt.
- Már egymilliónál többen töltötték le az eMAG appját
- Támogatói szerepkörbe került az e-kereskedelem egyik fő képviselője
- Glami.hu: a magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divat webáruházakban
- Saját webshopot indít a HUAWEI Magyarországon
- Elkészült a 2021-es Nagy Webáruház Felmérés
- Ma este indul a Black Friday a Vivre.hu-n
- A Yuspify e-kereskedelmi körképet készít webáruházak számára
- Jön az Amazon, napról napra nő a magyar webshopok fenyegetettsége
- Már száz AlzaBoxot működtet az Alza Magyarországon
- Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek
- Jótállási jegy minta készült a webáruház üzemeltetőknek
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- GLAMI: öt évet ugrott a jövőbe a divatkereskedelem digitalizációja
- Messze várakozáson felül nőtt a webáruházak forgalma a divatágazatban
- Hatékony termékkeresés a GLAMI szolgáltatásával