Tarolt az eMAG easyboxos átvétel a Glamour-napokon!

forrás: Prím Online, 2022. május 18. 10:54

Az eMAG-Extreme Digital alapvetően az online akciós ajánlatok specialistája, 2022-ben is csatlakozott a Glamour-napokhoz, hogy még több női vásárlót érjen el. Bár sokan továbbra is hagyományos módon, kuponfüzetből kivágható kedvezménykuponokkal vásárolnak ilyenkor, semmiképp nem nevezhetők régivágásúnak ezek az ügyfelek: az eMAG-Extreme Digital statisztikái alapján a kuponos rendeléseknek csupán töredékét vették át személyesen, a legtöbben eMAG easybox csomagautomatába kérték az akciós tisztító- és mosószert, szépségápolási cikket és más termékeket.

Annak ellenére, hogy a legtöbb akciós kampányát online bonyolítja, az eMAG-Extreme Digital nemcsak az online, applikáción elérhető, hanem a hagyományos, kuponfüzetből kivágható kuponokban is komoly lehetőséget lát. Az idén április közepén zajlott Glamour-napok alkalmából kiadott magazinból kivágható, illetve a magazin applikációjából letölthető kuponok alkalmazásával termékkategóriától függően 11-18 százalékkal több női vásárlót ért el, mint a “szokásos” árleszállítási akciókkal.

 

Már profi online vásárlók a kuponos ügyfelek

Az eMAG-Extreme Digital statisztikái szerint a Glamour-kuponokat beváltók 2022-ben már nem számítanak konzervatív, a hagyományos vásárlási szokásaikhoz ragaszkodó, plázákban személyesen vásárló ügyfeleknek. Egyre többen használják a magazin applikációját a kedvezményes, kuponos vásárláshoz, és rendelnek online, kiszállítással akciós termékeket.

 

Ezt támasztja alá az is, hogy az így érkező rendelések 46 százalékát eMAG easybox csomagautomatában vették át – míg egy átlagos eMAG.hu-s rendelés esetében csak kevesebb mint fele ennyien (20 százalék körül) élnek ezzel a kényelmes átvételi móddal. A Glamour-napi rendelések 37 százalékát házhoz szállítással kérték, és csupán a vásárlók 14 százaléka élt a bolti átvétel lehetőségével (a fennmaradó 3 százalék egyéb, például csomagponti átvételt választott). Az internetes vásárlással szembeni magas bizalmat támasztja alá az is, hogy a kampányban a hétköznapinál jóval magasabb arányú volt az online bankkártyás/utalásos fizetés, csak kevesen választották az átvételkor való fizetést.

 

 

“Az easybox automatákba kért szállítás nem véletlenül volt népszerű a Glamour napok alkalmával is, hiszen online rendelés és csomagautomatába történő szállítás esetén a vásárlók elkerülhetik a plázákban ilyenkor kialakuló tömeget, a vásárlást szó szerint bárhol és bármikor meg tudják ejteni, nem kell a nyitvatartási időhöz igazodni. Jelenleg már az ország több, mint 450 pontján van easybox automatánk, így kényelmesen, akár munkából hazafelé menet is felvehetik az ügyfelek a megrendelt csomagot”  – mondta el Szauter Zsolt, az eMAG-Extreme Digital marketingigazgatója.

 

Mosás, tisztítás és szépségápolás volt a sláger

A 2022-es Glamour-napok slágertermékei a nagy kiszerelésű mosó-, mosogató-, és tisztítószerek voltak, amelyekből közel harmincezer darabot rendeltek az eMAG.hu-ról, több százmillió forintos forgalmat generálva. Ezen kívül a szépségápolási, tisztálkodási, hajápolási cikkek és eszközök, valamint a szexuális egészségügyi termékek voltak népszerűek a kuponos vásárlók körében.

 

Egy tipikus vásárló a Glamour-napok eMAG-os kínálatából 5,2 darab terméket rendelt, ami több mint duplája a hétköznapi ügyfeleknél, akik átlagosan 1,6 terméket raknak a kosárba. Ugyanakkor egyértelmű, hogy az extra olcsó termékeket keresik a kampány alatt a vásárlók, átlagos kosárértékük nagyjából a harmada volt egy nem kuponnapos vásárlókénak.

 

“Azt látjuk, hogy az online vásárlás térnyerésének legfőbb mozgatórugója a gyorsan pörgő termékek felé terelődő, egyre sűrűbben online vagy hibrid módon vásárló felhasználókban rejlik, és sokkal kevésbé jellemző már az újonnan, frissen online térbe lépő fogyasztó. Mind amellett, hogy ilyenkor felkészültebben tudnak vásárolni, az is a tudatos vásárlás részévé vált, hogy időt, energiát és ezáltal akár erőforrásokat spórolva tudják beszerezni azokat a termékeket, amire rendszeresen, akár napi-,heti szinten szükségük van” – kommentálta a kuponos vásárlási szokásokat Szauter Zsolt.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14