További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Felelősségteljes mesterséges intelligencia fejlesztés – jó úton járunk?
- Erre használják a magyarok a ChatGPT-t
- Félünk az AI-tól, pedig magunktól kellene
- GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben
- 2023 a mesterséges intelligencia éve a tanfolyampiacon
- Már van olyan magyar webshop, ahol MI készíti a termékleírásokat
- Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
- GLAMI.hu: sikeres évet zártak a divatcikk kereskedelemmel foglalkozó webáruházak
- Glami.hu: rekordokat döntött az idei Black Friday az online divatkereskedelemben
- GLAMI: a magyarok közel fele tervez divatcikkeket vásárolni Black Friday alkalmával
- Az e-kereskedelmi cégek is megszenvedik a válságot
- GLAMI: a magyarok többsége az emelkedő költségek ellenére sem tervez kevesebbet költeni divatcikkekre
- Sok magyar webáruház megerősödhet ezekben a hónapokban
- Már nem éri meg külföldről rendelni, felpörögnek a magyar webshopok
- A GLAMI új megoldása hiper-személyreszabott marketing technológiát kínál
- A raktár nélküli webshopoké a jövő
- A GLAMI divatkereső tovább terjeszkedik Európában
- MI mesterképzésről a június közepi AI Ethiconon
- Csehországban és Szlovákiában terjeszkedik a Webshippy
- A Telekom újra az első helyen a mobileszközök online értékesítésében
- Glami.hu: nem várható visszaesés az online divatkereskedelemben
- Glami.hu: 2022-ben a mesterséges intelligencia az egyik leginkább megtérülő befektetés a divat webshopok számára
- Glami.hu: jelentős értékesítési csatornává nőtte ki magát a livestream vásárlás
- Glami.hu: Magyarországon a divatcikkek ötödét webáruházak értékesítik
- Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat
- Az SAP felhőalapú rendszerét választotta a Boxy Logisztikai Zrt.
- Betör a munkahelyekre a metaverzum, szintet lép az AI
- A mesterséges intelligencia lehet az óceánok megmentésének kulcsa
- Glami.hu: a magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divat webáruházakban
- Saját webshopot indít a HUAWEI Magyarországon
- Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak
- Az év webshopja kerestetik
- A jövő AI alapú ellátási láncai most alakulnak
- A Fujitsu mesterséges intelligenciája vigyázza a Nürburgring versenypálya biztonságát
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- Te szeretnéd, hogy az avatárod melózzon helyetted?
- Az új e-kereskedelmi szabályok kedveznek az exportnak
- GLAMI: öt évet ugrott a jövőbe a divatkereskedelem digitalizációja