További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Az AOC és a Philips Monitors rangos EPEAT Climate+ bajnokok lettek
- GLAMI.hu: így kerüld el a felesleges pénzkidobást Black Friday-kor
- Új piaccal bővíti porfólióját a GLAMI divatkereső
- A GLAMI divatkereső az AI segítségével teszi kereshetővé a fenntartható divatcikkeket a webshopok kínálatában
- Frissítette arculatát a GLAMI divatkereső
- A GLAMI új AI-technológiát alkalmaz a divatwebáruházak termékkínálatának katalogizálására
- GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben
- Közel 14 tonnával kevesebb papírt használ fel ettől az évtől a SPAR
- GLAMI.hu: sikeres évet zártak a divatcikk kereskedelemmel foglalkozó webáruházak
- Glami.hu: rekordokat döntött az idei Black Friday az online divatkereskedelemben
- A GLAMI divatkereső 5 millió eurós befektetési alapot hozott létre
- GLAMI: a magyarok közel fele tervez divatcikkeket vásárolni Black Friday alkalmával
- GLAMI: a magyarok többsége az emelkedő költségek ellenére sem tervez kevesebbet költeni divatcikkekre
- A GLAMI új megoldása hiper-személyreszabott marketing technológiát kínál
- Fontos-e a környezet védelme a hazai vállalkozásoknak?
- Egyedülálló zöld dobásra készül a MATE az idei EFOTT fesztiválon
- Ezért érdemes a vállalatoknak a 'digital twin' technológiába fektetni
- A GLAMI divatkereső tovább terjeszkedik Európában
- Glami.hu: nem várható visszaesés az online divatkereskedelemben
- Hogy érzi magát a Föld? – országos kreatív alkotói pályázat a Föld napja kapcsán
- Glami.hu: 2022-ben a mesterséges intelligencia az egyik leginkább megtérülő befektetés a divat webshopok számára
- Glami.hu: jelentős értékesítési csatornává nőtte ki magát a livestream vásárlás
- Glami.hu: Magyarországon a divatcikkek ötödét webáruházak értékesítik
- Mekkora a karácsonyi ajándékok szénlábnyoma?
- Élőnövények rezgései által keltett zene szól két budai villamosmegállóban
- Glami.hu: a magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divat webáruházakban
- Nagy lépés a kis karbonlábnyom felé
- Alaposan átgondolt cégautó-szabályzattal zöldít az SAP Hungary
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- Kisebb energiaveszteség a transzformátorokban
- Zöldültünk a járvány hatására
- Online divatcikk-vásárlási szokások 2020 és 2021 áprilisa között
- A mesterséges intelligencia lehet a túlélés kulcsa a ruházati- és divat cégek számára
- Az ABB sürgeti az éghajlatváltozás elleni hatékony küzdelmet
- GLAMI: öt évet ugrott a jövőbe a divatkereskedelem digitalizációja
- Messze várakozáson felül nőtt a webáruházak forgalma a divatágazatban
- Új magyar applikáció számolja ki, mennyire éled környezettudatosan a napjaidat
- Hatékony termékkeresés a GLAMI szolgáltatásával
- Online eszközök erősíthetik a fiatalok környezettudatosságát
- Így lehet minden nap a Föld Napja
- A GEFCO újrafelhasználható konténereiben szállítják az Airbus repülőgépalkatrészeit is