További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A nagy mesterséges intelligencia kutatás: erre használják a cégek az MI-t
- Nem álmodnak elég nagyot a magyar vállalkozók
- A digitalizált vállalatok jobban bíznak a mesterséges intelligenciában
- Az alkalmazottak részéről alapelvárás lett a rugalmasság, de árnyoldalai is vannak a hibrid munkának
- Az NMHH-kutatásából kiderült, hogy hol és hogyan hallgatunk rádiót
- A hazai műszaki elektronikai piac válozása 2022-ben
- Akár 100 millió forintos bevételkiesést is okozhat egy vállalatnál az IT munkaerő hiánya
- A magyar dolgozók fele nem kap béren kívüli juttatást
- A pandémia felturbózta a home office és az automatizáció forradalmát hazánkban
- A vásárlók ötöde egyáltalán nem foglalkozik a biztonsági kérdésekkel
- A plafont súrolja a hazai okostelefon-használat
- A közösségi média dezinformációi mindannyiunk jövőjét veszélyeztetik
- Veszélyben a családi vállalkozások jövője?
- PwC Vezérigazgató Felmérés: Más célok mentén tervez a vállalat mint a vezetője?
- Digitalizáció és fenntarthatóság a termelő vállalatok napirendjén
- A vállalkozásban nincs helye a politikának?
- Friss kutatás: minden 6. magyar vásárolna elektromos, vagy tölthető hibrid autót
- A cégek alábecsülik a digitalizációval járó adatbiztonsági kockázatokat
- A munkaerőpiac, ahogy a munkaadói oldal látja
- Tízből négy magyar soha többé nem menne be a bankfiókba
- A magyar vállalatoknak is fontos az etikus működés
- Nem mernek hosszú távra tervezni a fogyasztási cikkek gyártói
- Az adatelemzés a biztosítók versenyelőnyének kulcsa
- Kutatás: sokkal többet ülünk a képernyő előtt, mint a járványt megelőzően
- Ezek a világjárvány hosszútávú hatásai a fogyasztókra
- A jövőbiztos energiaellátást kutatja a BME és az MVM
- Innovatív megoldásokra kényszerítette a járvány a cégeket
- Ellentmondás az adatokban
- A magyar szülők 60%-a szabályozza, hogy gyermeke milyen videójátékot vásárolhat
- Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?
- Virtuális valóság is segíti a mérnökképzést a Bosch laboratóriumában a Debreceni Egyetemen
- Kutatás: a magyar gyerekek háromnegyede videójátékozik
- Nagyságrendileg többet költünk mobilozásra a pandémia miatt