További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
- Már tizedik éve lehet pályázni a Városmarketing Díjra
- Májusban indul az első SMP Marketing Masters kurzus!
- Ezeket a háztartási gépeket vették tavaly a magyarok
- A skizofrén marketing korszaka
- Az AI önmagában kevés a sikerhez a marketingben
- 2024-ben teljesen megújul a Magyar Marketing Szövetség képzési rendszere
- Szabó Béla a European Marketer of the Year 2024 döntősei között
- Marketing és kommunikációs trendek 2024
- Hogyan irányítsuk az ünnepi marketinget 2024-ben az üzenetküldő alkalmazásokkal?
- A kkv-k harmada használ mesterséges intelligenciát a marketingjében
- Így manipulálhatja a döntéseinket az AI
- Az MMSZ csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek hálózatához
- Technológia-imádó vállalkozó anyuka Az Év Marketingese
- Minden eddiginél több reklámot kaphatunk e-mailen a jövőben
- Így csökkenhetik költségeiket switchekkel a KKV-k
- Generációváltás hozhat gyökeres változásokat a magyar KKV-k informatikai érettségében
- A Httpool by Aleph lett a Microsoft Advertising közép- és kelet-európai képviselője
- Ekkora jövedelemmel rendelkezhetnek 2023-ban a magyar PR-szakemberek
- Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
- Új trendek és kihívások az online marketingben
- A mesterséges intelligencia demokratizálja a marketinget
- Marketing Trendbook-ot állít össze a Magyar Marketing Szövetség
- Új magyar reklámetikai kódex lép hatályba
- Márkastratégával építi nemzetközi ismertségét a magyar TheFence
- Közös összefogással támogatja a kkv-k sikereit több hazai nagy márka
- A nagy testvér mindent lát: így figyelnek minket a weboldalak
- Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
- A kkv-k kétharmada képtelen megfizetni a marketingeszközök drágulását
- A 2023-as esztendő marketing és kommunikációs pillérei
- Egy Facebook-letiltás átlagosan 1,2 millió forintos kárt okoz a kkv-knak
- Az „általános Facebook adó”, a kkv-k új áfája
- Az erős online lábakon álló cégek jobban ellenálltak a koronavírusnak
- Egyre nő, de külföldi zsebekbe vándorol a magyar kkv-k reklámköltése
- Bár egyre drágább, a kis cégek nem nélkülözhetik a Facebookot
- A kkv-k marketingesei az e-mailben és a facebookban hisznek
- Kimagaslóan eredményesek a kkv-k az online direktmarketingben