További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A Nokia a legnépszerűbb márka a fiatalok körében
- Vidéken egyre többet szól a rádió
- A világnak könyv, nekünk tévé kell a netről
- Napi 20 percet interneteznek a mobilosok
- A netezők ötöde naponta bejelentkezik egy közösségi oldalra
- A mobilhang- és a fizetős tévészolgáltatás a legelterjedtebb a hazai távközlési piacon
- Szentendre a leginkább e-aktív magyarországi település
- Személyre szabott orvosi konzultáció tévékészüléken keresztül?
- Naponta kétmillióan keresik fel a világhálót
- 2008-as toplisták Business Online módra: Felmérések, előrejelzések
- Tavaly hatévi növekedés után először csökkentek a lakosság távközlési kiadásai
- A fehérnemű kiszorította a mobiltelefont
- A keresés a második legnépszerűbb netes tevékenység Amerikában
- Elégedetlenek a fogyasztók a hagyományos televíziós szolgáltatásokkal
- A mobiltelefon lesz a negyedik értékesítési csatorna
- LCD televíziók, DVD-felvevők: fellendíti-e a piacot a labdarúgó EB?
- A legtudatosabb vásárlók a 30 év feletti, világhálón tájékozódó városi nők
- A brit férfiak fele fél évig kibírná szex nélkül egy nagy képernyős plazmatévéért
- A magyar nethasználók főként e-maileznek és híreket olvasnak a világhálón
- Az otthoni gépek 93 százalékán van vírusirtó
- Direkt marketing - etikus adatkezelést várnak el az emberek
- A rendszeres játék nem mossa össze a valós és a virtuális világ határait
- Technológiai cégek: magas iparág iránti bizalom, lassuló növekedés
- Megugrott a csúcstechnológiás televíziók iránti kereslet
- Felmérés készül az infokommunikációs szállítói piacról
- Magyarországon még nem jellemző az e-banking
- Szerelmet a férfiak fogadtak
- Mennyit számít a TV-nézők életkora?
- "Technology Fast 50": A leggyorsabban növekvő közép-európai technológiai vállalkozások
- Vizsgáztak az internetezők
- USA: A vállalatok nagy része átáll a 32/64 bites hibrid rendszerekre
- Nincs Karácsony tévé nélkül Kelet-Európában
- Fél év alatt 300 ezerrel több internetező
- Nyilvános ipari elemzések az Industry Week oldalain
- Erős fogyasztói elektronikai, gyenge PC-eladások
- Felmérés a magyarországi internetezésről - World Internet Project
- Tanulmány a PC-k szerepéről
- Miért hajlandóak fizetni az európai felhasználók?
- Felmérés az internet-penetrációról a költségvetési szférában
- A mobiltelefonok megváltoztatják a tizenévesek viselkedését
- Világháló-prognózis
- Zordabb fogyasztási klíma
- Olcsóbb szolgáltatások kellenek, nem otthoni hálózat
- Jelentés az internetgazdaságról: fókuszban a kereskedelem
- A mobiltelefónia fejlődése Kelet-Európában - bécsi tanulmány
- Az amerikai felnőttek harmada használja a kormány weboldalait
- ElőmeNETel
- GfK: kevesen vásárolnak az interneten
- GfK: az internet hatása a médiára