További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A táblagépek vetnek véget a PC-korszaknak (1. rész)
- Az infokommunikációs ipar robbanásszerű növekedésére lehet számítani
- Az e-kereskedelem dinamikus bővülésére számítanak a magyar cégek
- Nem tért észhez a hazai nyomtatópiac
- Invitel InnoMax Klub: IT-ról, bit/secundomok nélkül, az üzlet nyelvén
- Együttműködés a hazai ICT szektor K+F tevékenységének feltérképezésére
- Informatikai alkalmazások segítik a távmunkát
- Gyógyítás kiadások helyett: Új technológia az egészségügyben
- Távközlési beruházások: a piacszerzés most kezdődik
- Uniformist húznának a felhasználókra a tech cégek - El akarják törölni a határokat (2. rész)
- Uniformist húznának a felhasználókra a tech cégek - El akarják törölni a határokat (1. rész)
- Net után mobilra mennek a cégek
- Colabs Startup: a Jeremie program is támogatja a startup cégeket
- Hogyan alakítják át az új technológiák az üzleti modelleket?
- Igazodási pont - a közösségi média kulcs szerepe
- Mindent egy helyen – gyűjtőoldal nyerte a Startup versenyt
- Évtizedes lemaradásban a KKV-k
- „Felhőben” képzelik el jövőjüket a magyar kisvállalkozások
- Az internet növeli a gazdaság teljesítményét és segít a munkaerő megtartásában
- Virtualizáció és felhő elfogadási trendek
- Mi várható a memóriapiacon 2012-ben?
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- Online ügyfélszerzés és ügyfélmegtartás recesszióban
- Az előfizetők 20 százalékának van okostelefonja
- Felhőszolgáltatás – Az új üzleti modell
- Cisco: négy év alatt tizenkétszeresére nő a cloud-adatforgalom
- A hirdetési piac jövője miatt aggódik a kínai Sina Corp.
- A személyes bizalom irányítja a kisvállalatok üzleti döntéseit
- A közösségi média felértékelte a vásárlók pozícióját
- Növekedtek az innovatív magyar informatikai cégek
- MENTA 2011: Az IKT szektor lehetőségei a recesszióban
- Szuperintelligens város lehet Budapest
- Nyitrai Zsolt államtitkársága megszűnik, a volt államtitkár távozik a tárcától
- A közösségi vásárlás dinamizálja az online piacot
- Ami régi, már nem kell, ami új, bizonytalan: stagnál a tévépiac
- A Nokia a legnépszerűbb márka a fiatalok körében
- Tizenegymilliárd informatikai fejlesztésre kisvállalkozóknak
- KSH: bővült az internetpiac, egyre kevesebben használják a vezetékes telefonokat
- Idén visszaeshet a kereslet a személyi számítógépek iránt
- Fellegi: fontos versenyképességi szerepe van az infokommunikációnak
- A tablet kiegészíti, de nem helyettesíti a laptopot
- Csökkentek a PC-eladások az első negyedévben Nyugat-Európában
- Uniós kezdeményezés "a jövő internetjének" kifejlesztésére
- Őszre elkészül Magyarország infokommunikációs stratégiája
- Gesztusvezérelt szoftver, avagy Magyarország, mint innovációs nagyhatalom
- T-Systems - nehéz időszak vár az infokommunikációs szektorra
- BrandFestival: a döntéshozók éves stratégiai találkozója
- A jövő hazai IT-kiállításaiért