Az Epson belép a direkt textilnyomtatás piacára
Az Epson bővíti textilnyomtató választékát a cég első direkt pólónyomtatójával, a SureColor SC-F2000 készülékkel. A textilnyomtatási piac 2014-re várhatóan eléri a 200 millió eurós forgalmat, amelyből – a SureColor SC-F2000 funkcióinak köszönhetően – a kis- és középvállalkozások is profitálhatnak. A készülék nagy teljesítménye alacsony karbantartási igénnyel és üzemeltetési költséggel párosul, így lehetővé teszi, hogy a vállalkozások pólónyomtatási szolgáltatással bővítsék kínálatukat.
A csomag tartalmazza a Garment Creator szoftvert, amely költségszámítási funkciót is kínál. A szoftver az egyes nyomtatási feladatok során felhasznált tinta mennyisége és költsége alapján kiszámítja a nyomtatás várható költségét, továbbá lehetővé teszi a megfelelő adókulcs, illetve kedvezmények beállítását is. A szoftver teret enged a tervezők kreativitásának is, hiszen könnyedén készíthetnek testreszabott, szemkápráztató mintákat pólókra, sapkákra vagy táskákra, egészen 25 mm vastagságig.
Az Epson tartós TFP nyomtatófejével rendelkező SC-F2000 fehér pólóra alig 27 másodperc alatt nyomtat kétszínű módban, mindez sötét pólóra, színes és fehér tintával 111 másodperc. Így a gyors kivitelezés nem megy a minőség rovására.
A SureColor SC-F2000 és az Epson UltraChrome DG tinta – amely 250 és 600 ml-es patronos kiszerelésben vásárolható meg – együttes használata, a fehér tinta nagy ellenállóságának köszönhetően ideális a sötét szövetre történő nyomtatáshoz. A fehér tinta keringető rendszere megakadályozza a részecskék leülepedését, illetve a fúvókák eltömődését, ezzel növeli a hatékonyságot, és biztosítja a határidők folyamatos betartását.
A SC-F2000 a szabályos tintacsepp formával és precíz tintacsepp-elhelyezéssel akár 1440x1440 dpi felbontást is képes kezelni, míg a széles nyomtatható színtér az élénk színekről, az éles kontrasztokról és a lágy átmenetekről gondoskodik.
Amellett, hogy minőségét hosszan megőrzi, az Epson UltraChrome DG tintája kíméletes a környezethez. A környezetbarát tinta elnyerte az Oeko-Tex® Standard 100 részleges tanúsítványát, tehát káros anyagoktól mentes.
A SureColor SC-F2000 2013 novemberétől lesz kapható.
Kapcsolódó cikkek
- Epson: tintatartályos nyomtatókkal a maximális költséghatékonyságért
- Canon PowerShot S110 fényképezőgép SELPHY CP900 fotónyomtatóval
- Ricoh Pro 8100S termékcsalád: A monokróm piacon erősít a Ricoh
- Poliészterre is nyomtat a Xerox Color 570
- Eltávolították az internetről a 3D nyomtatóval elállítható lőfegyver fájljait
- Magyar szoftvert kínál irodagépeihez a Konica Minolta
- Új, nagy kapacitású lézernyomtatók az Epsontól
- Okos mobilnyomtató a Zebrától
- Új Xerox multifunkciós berendezés és nyomtató a KKV-knak
- Brother Print 3.0: kicsi, de gyors
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.