Vetélytársra akadt a Google?
A Bing egyedi, új dizájnnal, valamint új logóval jelentkezik, melyeknek köszönhetően komoly vetélytársa lehet a Google-nak.
A Bingre szinte rá sem ismernek majd a felhasználók, ugyanis teljesen új dizájnelemekkel ruházták fel. Többek között új logót kapott, amely jobban kötődik a Microsofthoz. Az arany szín harmóniában van a Microsoft négyszínű logójában megtalálható színnel.
Hírek szerint ez tudatos döntés eredménye volt, mielőtt a végső változat megszületett vola, több száz logót tesztelt a vállalat.
Ám ez nem minden, ugyanis a kezelőfelült is teljesen új formát kapott: lecsupaszították, majd újra „felöltöztették”.
A potenciális vetélytárs
És hogy mitől lesz konkurencia a Google számára? Nos, mindjárt tisztul a kép. Az új funkciók között megtaláljuk a Google-nél már jól ismert „Page Zero”-t, amely azelőtt mutatja a lehetséges találatokat, mielőtt a teljes találati listát mutatná.
A „Pole Position” is új funkció, az a találati lista első elemét jelenti, amely igyekszik megadni a választ kérdésünkre. Ez csak akkor jelenik meg, ha a keresésünk egyértelmű.
Integráció
A Bing része lett a közösségi média is oly módon, hogy az oldalsávban már megjelennek az ismerősök Facebook és Twitter bejegyzései a témával kapcsolatban, illetve hasonló témákban.
A cél pedig az, hogy a felhasználókat is bevonják és aktivizálják, hiszen a jövőben a dizájnelemek majd az ő visszajelzéseik alapján módosulnak. Nálunk egyelőre még nem érhető el az új dizájn, de íme egy videó, amely közelebb hozza a megújult Binget a magyar felhasználókhoz is.
Kapcsolódó cikkek
- Easter egg a Google-tól
- A Google megújítja főoldal dizájnját
- Google: a keresési eredmények mesterséges rangsorolása jogszerű
- Feláldozzák a pontosságot a gyorsaság oltárán - Gyakran hibáznak a keresőmotorok (2. rész)
- Feláldozzák a pontosságot a gyorsaság oltárán - Gyakran hibáznak a keresőmotorok (1. rész)
- Búcsút int a menü gombnak a Google
- Már mindenki számára elérhető a Google+
- A Google teszteli az új találati oldalt
- A Google a tartalom-lufiknak tekintett content-farmok rovására módosított kereső-algoritmusán
- Folytatódik a PR-háború a Bing és a Google között...