Kína százmilliárdokat költ szélessávfejlesztésre
Kína az évtized végéig 2000 milliárd jüant (323 milliárd dollár) kíván befektetni szélessávú adatforgalmat biztosító hálózatok fejlesztésébe, amivel várhatóan a teljes kínai lakosság számára elérhető lesz a világháló - közölte a kínai média a szaktárca miniszter-helyettesének nyilatkozatára hivatkozva csütörtökön.
A tervek szerint a hálózati átlagsebesség 2015-re a városokban 20 Mbps lesz, vidéken pedig, ahol a lefedettség jóval alacsonyabb, 4 Mbps sebességű kapcsolat várható két éven belül.
Kínában, ahol a világ legtöbb mobiltelefon-tulajdonosa él, jelenleg körülbelül a lakosság 45 százaléka számára érhető el az internet. Az új - szélessávú kapcsolatra összpontosító - stratégiának köszönhetően 2020-ra a 3G és a 4G/LTE használók száma el fogja érni az 1,2 milliárdot, vagyis a mai négyszeresét - vélte Sang.
A kormány korábban meghatározott célja az volt, hogy a szélessávú szolgáltatást igénybe vevők számát 25 millióval, míg az optikai kábelesét 35 millióval növeli 2013-ban. Szakemberek megjegyzik, a nagymértékű beruházások bejelentése jó hír az iparág szereplőinek, így például az Ericssonnak, az Alcatel-Lucentnek és a két hazai távközlési óriásnak, a Huaweinek és a ZTE-nek.
Kapcsolódó cikkek
- Rájár a rúd a rémhírterjesztő kínai bloggerekre
- Pekingben online platformot hoztak létre az internetes rémhírek ellen
- Törölték egy kritikus író és blogger mikroblogfiókjait a kínai hatóságok
- Rendkívül lassú az internet Kínában
- Félnek a mikroblogok erejétől a kínai hivatalnokok
- Az interneten becsmérlik a nagy kínai tűzfal atyját a kínai mikroblogolók
- Szigorúbb internetszabályozás Kínában
- Szigorúbb internetszabályozásról dönthetnek Kínában
- Online rendelhetnek maguknak ételt a pekingi rabok
- Sorra buktatja le a korrupt hivatalnokokat az internetező közösség Kínában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.