Mobil megoldások a HVG Mobile Day keretében
Az idei Mobile Day fókuszában azok a mobil megoldások állnak, amelyek működnek és, amik sikeresek. Az októberi konferencián szó lesz a lehetőségekről, és arról, hogyan lehet kihasználni őket.
Mostanra beindult a mobil és táblagép piac, túljutottak a szereplők az első kísérletezéseken. Ma már nem az a kérdés mi ez a technológia és mire jó, hanem példákra van szükség amik működnek. A HVG Mobile Day középpontjában olyan, a marketinges és fejlesztői szakmát egyaránt mozgató problémakörök állnak, mint a felhasználói élmény, az új piaci lehetőségek, a működő üzleti modellek, illetve a mobil jelene és jövője.
A konferencia a különböző fejlesztői workshopokkal indul szó lesz a UX-ről, sorra veszsük a népszerű platformok legaktuálisabb problémáit: Windows Phone, Android, iOS illetve a HTML5 és a firefoxOS.
iOS 7 - hot or not?
A délutáni programsorozat két vonalon zajlik, párhuzamosan. Az egyik teremben a mobil platformok, felületek újdonságait veszik majd sorra az ismert előadók. Ez a téma az elmúlt hat évben alighanem most a legfontosabb: a teljesen átszabott iOS 7 mellett nem csak az Android és a Windows Phone van még pályán, de most indul be az elemzők szerint az év végéig hátralévő pár hónap alatt 1 százalékos részesedést begyűjtő Firefox OS is.
Az oprendszerek mellett szó lesz az alkalmazásokról is: mire figyeljünk egy-egy platform alkalmazásainál, mik a legfrissebb felülettervezési trendek, milyen a jól eladható alkalmazás, hogyan jussunk el egy ötlettől az alkalmazásboltig.
Marketing mínusz bullshit
A fejlesztői programsorozattal párhuzamosan fut majd a marketinges is, ahol nem csak arra a kérdésre adunk választ, hogy mi működik ma a mobilos világban, hanem arra is, hogy miért. A válaszok megtalálását sikeres magyar alkalmazásokról (pl. MasterCard Mobile, Időkép, BpMenetrend) szóló esettanulmányok, a közösségi média és -vásárlás elismert hazai szakemberei, valamint médiaszakemberek segítik.
A HVG Mobile Day október 16-án lesz, a részletes program és a regisztrációs lehetőség a konferencia oldalán található.
Kapcsolódó cikkek
- Firefox mobil operációs rendszer
- Digital Hack néven Országos Marketing Konferenciát rendeznek
- Közeleg az idei Internet Hungary
- Termékbejelentések a G Datától
- Médiakonferencia fókuszban a fiatalokkal
- Ha van pénzed és infrastruktúrád, uralod a kiberteret
- „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra” – VII. Nemzetközi Médiakonferencia
- Informatikai Biztonság Napja – valóban figyel minket a Big Brother?
- Yahoo: 800 millió aktív felhasználó
- Megjelent a világ első ultrabook munkaállomása a HP-től
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.