2017-re 5 milliárd mobiltulajdonos lesz
A legfrissebb eMarketer becslés szerint négy év múlva több mint 5 milliárd ember használ majd mobiltelefont világszerte. Jelenleg 4,3 milliárdnál tartunk.
Az eMarketer adatai alapján néhány év alatt majdnem egymilliárddal nő azok száma, akik mobiltelefonnal rendelkeznek majd: a mostani 4,3-ról 5,1 milliárdra nő a számuk.
Régiók közül Ázsia mutatja a legnagyobb növekedést ezen a téren. Jelenleg is a legtöbb mobiltulajdonos itt él. A mobiltulajdonosok 56,3%-a él itt, vagyis több mint 2,4 milliárd ember, akik közül 1 milliárd csak Kínában. Számuk 2017-re 2,9-re nőhet.
Itt is használják ki leginkább a mobiltelefon nyújtotta előnyöket, többek között a mobilhirdetéseket, melyek tekintetében Japán és Kína emelkedik ki a sorból.
2017-re még inkább ide helyeződik a súlypont, ugyanis a növekedés nem teljesen arányos képet mutat. Négy év múlva már a mobiltulajdonosok 56,7%-a él majd itt a jelenlegi becslések alapján.
Forrás: eMarketer.com, Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Majd minden negyedik ember választja inkább a mobilját, mint a szexet
- A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
- Amerikában a szöveges üzenetek hódítanak az ezüstkorosztálynál
- Cisco: igény van az átfogóbb kommunikációs megoldásokra
- A felhő és a közösségi alkalmazások jövője vállalati környezetben
- Tovább nőttek a mobil- és okostelefon-eladások a második negyedévben
- Fogyasztói hűség az okostelefonok világában – a hang- és adatminőség számít
- Facebook: egy év alatt félmilliós növekedés
- Az amerikaiak átlagosan egy órát lógnak telefonjukon
- Te ki szoktad kapcsolni a mobilod?
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.