14 új ipari internetes előrejelző technológiát dob piacra a GE
14 új ipari internetes előrejelző technológia piacra dobását jelentette be a GE. A kifejlesztett megoldások a Predixen, az első ilyen jellegű ipari erőplatformon futnak majd, amely standard, biztonságos összeköttetést teremt a gépek, az ipari nagy adat és az emberek között. A GE emellett új partnerekkel – az AT&T-vel, a Ciscóval és az Intellel – bővíti hálózatát; ennek köszönhetően még tovább nő a gépek közötti vezetékes és vezeték nélküli összekapcsolhatóság.
Az új technológiák használatával a globális iparágak számos területen javíthatják eredményeiket: minimálisra csökkenthetik például a nem tervezett állásidőt, növelhetik termelékenységüket, javíthatják a megelőző karbantartás hatékonyságát, csökkenthetik üzemanyag-költségeiket és károsanyag-kibocsátásukat.
Jeff Immelt, a GE elnök-vezérigazgatója elmondta: „Az ipari adat nemcsak mennyiségileg nagy, hanem a legkritikusabb fontosságú és legösszetettebb nagy adat is egyben. Számunkra a legnagyobb kihívást - és egyben a legnagyobb lehetőséget is - az jelenti, hogy ezen adatok rendkívül biztonságos kezelésével és elemzésével jobb eredményekhez segítsük ügyfeleinket és a társadalmat. Hatékonyabb előrejelzést lehetővé tevő megoldásokat fejlesztünk ki, és olyan érzékelőket építünk be termékeinkbe, amelyek folyamatosan mérik a teljesítményt, így ügyfeleink komoly termelékenységnövekedést érhetnek el, végső fokon pedig nullára redukálhatják a nem tervezett állásidőt. Az ipari internet e teljesítmény megfigyelésével, előrejelzésével és korrigálásával segíti elő, hogy a légitársaságok, vasúttársaságok és erőművek maximális hatékonysággal működjenek."
A GE immár 24 előrejelző megoldást kínál az ügyfelek számára, ebből 14-et ma dobott piacra. A megoldások az eszköz- és az üzemeltetés-optimalizálást szolgálják azáltal, hogy rugalmasabb módszereket kínálnak a gépek és a teljes üzemeltetés menedzselésére: elősegítik a hatékonyabb működést, a kisebb fogyasztást, a hatékonyabb karbantartást, illetve a nem tervezett állásidő minimalizálását.
A különféle iparágakban tevékenykedő ügyfelek már tavaly is komoly hatékonyságjavulást értek el. A St. Luke Egészségügyi Központban például – ahol a GE szoftverével kezelik és elemzik a beteg- és a berendezésadatokat – 51 perccel csökkent az ágyváltások átfutási ideje, emellett a betegvárakozási idő is lecsökkent.
A Gol Légitársaság repülési útvonalainak hatékonyabb nyomon követésére, elemzésére és módosítására használja a szoftvert, ami becslésük szerint 90 millió dollár megtakarítást hoz számukra az elkövetkező öt évben.
Az idén piacra dobott első tíz termék eddig már 290 millió dollár árbevételt generált, a megrendelések értéke pedig 400 millió dollár. A magas árrésű, 160 milliárd dollár értékű rendelésállományára építve a GE újabb technológiákat fejleszt ki, évente 3-5%-kal növeli az üzemelő bázisra jutó árbevételt, és éves szinten több mint 15%-kal növeli a szoftvereladásokat. Már megvan a 14 első üzemeltető a 14 új technológiához. A mai napon piacra dobott termékek az alábbiak:
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- A leggyorsabb 4G hálózat megérkezett
- Közmeghallgatás az EP-ben az internetes infrastruktúra terjesztéséről
- A vízbázisú akksik az elektromos járművek barátai
- 15 éves a Cisco Hálózati Akadémia
- Sugárhajtómű alkatrészek a nyomtatóból
- HP-SAP: Valós idejű felismerések az azonnali üzleti eredményhez
- A világ legnagyobb sugárhajtóművét fejlesztik a GE mérnökei
- Emberek és robotok az Elysium előtt
- Tudomány 6 másodpercben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.