Az amerikai okostelefon-használók már reggel appoznak
A Statista felmérése szerint az amerikai okostelefon-használók nagy részének a reggeli kelésnél az első dolga, hogy telefonját nyomkodja.
Az amerikai okostelefon-usereket vizsgáltákmashable.com/2013/10/15/apps-morning-commute/, mennyire függnek telefonjuktól. Az eredmények szerint jelentősen, hiszen kelés után sokuk első dolga, hogy a telefonjukat magukhoz vegyék, és nem csak azért, hogy kinyomják az ébresztést, hanem valamilyen alkalmazást használnak. Az okostelefon tulajdonosok 84%-ának a napi rutin része a reggeli apphasználat.
A legnépszerűbb ezen a téren az e-mailek olvasása (67%), és csak ezután fontos az, milyen idő is várható az adott napra (45%). A közösségi média áll a harmadik helyen a felmérés szerint 40%-kal. A hírek a reggeli rangsorban a negyedik helyen állnak (35%), majd ezt követi a többi lemaradva a top 5-től (lásd az ábrán).
Az okostelefonok elterjedése jelentősen megváltoztatta a felhasználói szokásokat, így valószínűleg nem csak az Egyesült Államokra jellemző ez a mentalitás. A hazai felmérések feltehetően hasonló képet mutatnának.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- Távirányítóvá teszi a mobilt a UPC új digitális tévés applikációja
- Gondolattal irányítottak egy okostelefont
- Nincs pénz külső biztonsági tréningekre
- Az iPhone 5S rávert az 5C-re
- Továbbfejlesztette a Sixt autófoglaló mobilalkalmazását
- Az Amerikaiak lógnak legtöbbet mobilon
- Új webes applikációval segíti a Telekom az álláskereső fiatalokat
- Az iPad szorította vissza a PC-ket?
- Amerikában a szöveges üzenetek hódítanak az ezüstkorosztálynál
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.