Digitális Mesterkuzus az online marketing rejtelmeiről
Közös képzést hirdet az IAB és a MAKSZ
A digitális iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) együtt indít képzést Digitális Mesterkurzus címmel, ahol a résztvevők az online marketing világával ismerkedhetnek meg közelebbről. Az aktuális trendeket felvonultató kurzus ősszel indul.
A digitális technológia térnyerése radikálisan átalakította a marketing világát is, ezért az online megoldások alapos ismerete és alkalmazása ma már nélkülözhetetlen a versenyképesség megtartásához. Ezért indul a Digitális Mesterkurzus is, amely négy egész napot ölel fel. Főként olyanok jelentkezését várják a szervezők, akik a gyakorlatban foglalkoznak az online reklámozáshoz kapcsolódó feladatokkal, vagy céljuk, hogy ezen a területen helyezkedjenek el.
A képzés novemberben indul, melynek során a résztvevők a médiapiac és kommunikációs iparág legjobb szakembereitől sajátíthatják el az online kommunikáció alapjait, valamint megismerhetik a digitális marketing eszközkészletét, az online és digitális médiumokat, és betekintést nyerhetnek a hazai és nemzetközi trendekbe is.
Erős Attila, a MAKSZ online szekciójának elnöke szerint fontos, hogy a marketing szakmában dolgozó szakemberek kurrens, átfogó és jól rendszerezett tudással rendelkezzenek, amit a gyakorlatban jól tudnak hasznosítani, és amely segíti őket megfelelni az online kommunikációs kihívásoknak. A MAKSZ már két éve foglalkozik a felsőoktatásban is az online marketing edukációjával, hiszen a Corvinus Egyetemen és a Budapesti Gazdasági Főiskolán tartott már képzéseket.
Ihász Ingrid, az IAB Hungary oktatási munkacsoport vezetője elmondta, hogy a képzés tematikájának összeállításánál arra törekedtek, hogy a digitális marketing minden fontos területét lefedjék, a stratégiai és taktikai tervezéstől a kutatásokon és reklámeszközökön át a weboldal építésig és persze mobilig. A képzés négy napja alatt a hallgatók több mint harminc, a maga területén meghatározó szakember tudásanyagával ismerkedhetnek meg.
A szakmai szervezetek azon dolgoznak, hogy a képzés végén megszerzett oklevelet nemzetközi társszervezeteik is elfogadják, így a Digitális Mesterkurzus - egyedülállóan a hazai oktatási piacon - nem csak Magyarországi viszonylatban, de külföldön is elismert oklevelet biztosítson.
Bővebb információ a kurzusról a hivatalos oldalon található.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar klaszter Kínáig menetel
- Nyelvi Nagykövetség címmel jutalmazták a HP-t
- Együttműködésben állapodott meg az Önszabályozó Reklám Testület és az IAB Hungary
- Magyarország legjobb programozója kerestetik
- Átadják a 2013. évi Pro Progressio díjakat középiskolai tanároknak
- Innovatív és kreatív hallgatókat díjaznak a Műegyetemen
- Online oktatási programot indít a Schneider Eletric
- M2M oktatást indít a MOHAnet
- Szabadfogású Számítógépverseny tizenkilenc év alattiaknak
- Láncreakció: tudományos verseny középiskolásoknak
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.