A kínai média nyomására bocsánatot kért a fogyasztóktól a Samsung

MTI Sajtóadatbank, 2013. október 24. 11:35

Honlapján kért bocsánatot a kínai fogyasztóktól a dél-koreai Samsung cég, miután az állami média annak visszás kereskedelmi gyakorlatára mutatott rá.

A kínai központi televízió (CCTV) hétfőn este 25 perces riportban számolt be arról, hogy a vállalat felső árkategóriás telefonjaiban - így egyebek közt a Samsung Note és a Samsung S szériás készülékekben - egy beépített multimédiakártya kisülést okozhat.
 

Mivel ez a cég által a telefonokba szerelt szoftver, a hibás készülékeket a Samsungnak ingyen kellene megjavítania, a vállalati garancia azonban erre nem terjed ki - mutatott rá a CCTV. A tulajdonosok sokszor akár 600 jüant (21 ezer forint) is kénytelenek fizetni a készülékek megjavításáért, önhibájukon kívül - hangzott el a műsorban.
 

A riport megjelenése után a Samsung bocsánatot kért az okozott kellemetlenségért, és a visszás gyakorlatért a menedzsmentet érintő problémákat okolta. A cég az érintett készülékek ingyen javítását, szükség esetén cseréjét ígérte, valamint azt, hogy a korábban a javításért fizetőket is kárpótolják.
 

A CCTV az elmúlt év során több nagy külföldi céget is bírált a kínai fogyasztókkal való bánásmódjáért. Csupán napokkal a Samsung-ügy nyilvánosság elé tárása előtt az amerikai Starbucksot támadta túlárazott kávéi miatt. Márciusban az Apple-nek a kínai fogyasztókkal szembeni, más országoktól eltérő bánásmódjára mutatott rá, amelyért Tim Cook, a cég vezérigazgatója kért elnézést.

Kulcsszavak: Kína +céginfo Samsung

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01