A kínai média nyomására bocsánatot kért a fogyasztóktól a Samsung
Honlapján kért bocsánatot a kínai fogyasztóktól a dél-koreai Samsung cég, miután az állami média annak visszás kereskedelmi gyakorlatára mutatott rá.
Mivel ez a cég által a telefonokba szerelt szoftver, a hibás készülékeket a Samsungnak ingyen kellene megjavítania, a vállalati garancia azonban erre nem terjed ki - mutatott rá a CCTV. A tulajdonosok sokszor akár 600 jüant (21 ezer forint) is kénytelenek fizetni a készülékek megjavításáért, önhibájukon kívül - hangzott el a műsorban.
A riport megjelenése után a Samsung bocsánatot kért az okozott kellemetlenségért, és a visszás gyakorlatért a menedzsmentet érintő problémákat okolta. A cég az érintett készülékek ingyen javítását, szükség esetén cseréjét ígérte, valamint azt, hogy a korábban a javításért fizetőket is kárpótolják.
A CCTV az elmúlt év során több nagy külföldi céget is bírált a kínai fogyasztókkal való bánásmódjáért. Csupán napokkal a Samsung-ügy nyilvánosság elé tárása előtt az amerikai Starbucksot támadta túlárazott kávéi miatt. Márciusban az Apple-nek a kínai fogyasztókkal szembeni, más országoktól eltérő bánásmódjára mutatott rá, amelyért Tim Cook, a cég vezérigazgatója kért elnézést.
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung együttműködik a kormánnyal
- A Xiaomi lekörözte az Apple-t a kínai piacon
- Újabb kínai Apple-beszállítót gyanúsítanak munkajogi visszaélésekkel
- Csökken az Apple részesedése a táblagéppiacon az idén
- Őszre felépíti első magyarországi gyárát a koreai Sangjin Micron Jászfényszarun
- Erősít az üzleti számítógép-piacon a Samsung
- Kínában erősít a Microsoft
- A Samsung nyeresége 30 százalékkal esett az első negyedévben
- A Samsung eladja merevlemez üzletágát a Seagate-nak
- Csökkent a Samsung eredménye az első negyedévben