Az IT szolgáltatók piacára lép a Konica Minolta
forrás: Prím Online, 2013. október 28. 13:20
Vállalati tartalomkezelés, adatbiztonság, testreszabott és optimalizált munkafolyamat alkalmazások, felhőszolgáltatások vagy mobileszköz integráció – egyebek mellett ezek a területek szerepelnek kiemelten a japán nyomtatóipari nagyvállalat most közzétett növekedési stratégiájában. A Konica Minolta Inc. elnöke Barcelonában jelentette be: a nagyvállalat maga mögött hagyja a szimpla irodakészülék-gyártó szerepet és informatikai szolgáltatásokat is kínál a jövőben.
A klasszikus nyomtatási feladatok visszaszorulása nem veszély, hanem üzleti lehetőség. Az irodai környezetben keletkező adatok folyamatos növekedése és azok kezelése, a dokumentumkezelési folyamatok összetettsége és a sokszínű technikai eszközök rendszerbe illesztése már komplex megoldásokat kíván a gyártóktól. A Konica Minolta ezért széleskörű IT szolgáltatásokat is kínál a jövőben ügyfeleinek.
„Négy esztendeje indultunk el azon az úton, hogy sima irodakészülék-szállítóból informatikai megoldás szolgáltatóvá váljunk.” – nyilatkozta Ken Osuga, a Konica Minolta Europe elnöke. „Mostanra a dokumentum-kezelés átfogó koncepcióit tudjuk kínálni, amely hozzáadott érték a növekedési stratégiánk legfontosabb alapköve is egyben.”
A japán irodatechnikai nagyvállalat ünnepélyes keretek között Barcelonában mutatta be a Konica Minolta márka jövőképét és a nagyvállalat piaci törekvéseit. A helyszínválasztás nem volt véletlen: a katalán főváros a képzőművészetek, a kreativitás és az alkotói szabadság egyik fellegvára Európában.
„Az európai kontinens kiemelten fontos piac lett számunkra, ha nem a legfontosabb, hiszen a forgalma már Észak-Amerikáét is megelőzte. Az előrejelzések szerint a 2013-as pénzügyi év nettó árbevétele 2,3 milliárd euró lesz, amely összegnek már csak a fele származik a készülékek értékesítéséből.” – tette hozzá az európai régióért felelős vezető, Ken Osuga.
A „dokoni CONTENT” tartalomkezelő rendszer, a „bEST GUARD, bEST MESSAGE, bEST PAYMENT, vagy bEST GUEST” alkalmazások vagy éppen a „Konica Minolta Cloud” felhőszolgáltatás egyebek mellett az a megoldás, amelyeket a japán irodatechnikai nagyvállalat, mint informatikai szolgáltató a kis és közepes vállalatoknak nyújt a jövőben.
„A dokumentumok és az adatok mennyisége egyre növekszik, így egyre nő az igény a magyar vállalkozásoknál is arra, hogy támogassuk őket a fenyegető tartalmi káosz rendezésében.” – mondta Székely Dániel, a Konica Minolta Magyarország ügyvezető igazgatója. „A Konica Minolta már nem kizárólag dobozokat szállít. A most bemutatott alkalmazásokkal és szolgáltatásokkal hatékonyabbá tesszük az összes irodai munkafolyamatot a dokumentumok előállításától a kezelésükön át egészen a biztonságos tárolásukig.”
A Konica Minolta növekedési stratégiája szerint a technika fejlettsége a jövőben nem elsősorban a hardveren, tehát az eszközökön és készülékeken múlik. Az igazi technológiai előnyt már a kihasználhatóságot és a hatékonyságot növelő egyedi informatikai alkalmazások és az ezekhez kínált IT szolgáltatások jelentik.
„Négy esztendeje indultunk el azon az úton, hogy sima irodakészülék-szállítóból informatikai megoldás szolgáltatóvá váljunk.” – nyilatkozta Ken Osuga, a Konica Minolta Europe elnöke. „Mostanra a dokumentum-kezelés átfogó koncepcióit tudjuk kínálni, amely hozzáadott érték a növekedési stratégiánk legfontosabb alapköve is egyben.”
A japán irodatechnikai nagyvállalat ünnepélyes keretek között Barcelonában mutatta be a Konica Minolta márka jövőképét és a nagyvállalat piaci törekvéseit. A helyszínválasztás nem volt véletlen: a katalán főváros a képzőművészetek, a kreativitás és az alkotói szabadság egyik fellegvára Európában.
„Az európai kontinens kiemelten fontos piac lett számunkra, ha nem a legfontosabb, hiszen a forgalma már Észak-Amerikáét is megelőzte. Az előrejelzések szerint a 2013-as pénzügyi év nettó árbevétele 2,3 milliárd euró lesz, amely összegnek már csak a fele származik a készülékek értékesítéséből.” – tette hozzá az európai régióért felelős vezető, Ken Osuga.
A „dokoni CONTENT” tartalomkezelő rendszer, a „bEST GUARD, bEST MESSAGE, bEST PAYMENT, vagy bEST GUEST” alkalmazások vagy éppen a „Konica Minolta Cloud” felhőszolgáltatás egyebek mellett az a megoldás, amelyeket a japán irodatechnikai nagyvállalat, mint informatikai szolgáltató a kis és közepes vállalatoknak nyújt a jövőben.
„A dokumentumok és az adatok mennyisége egyre növekszik, így egyre nő az igény a magyar vállalkozásoknál is arra, hogy támogassuk őket a fenyegető tartalmi káosz rendezésében.” – mondta Székely Dániel, a Konica Minolta Magyarország ügyvezető igazgatója. „A Konica Minolta már nem kizárólag dobozokat szállít. A most bemutatott alkalmazásokkal és szolgáltatásokkal hatékonyabbá tesszük az összes irodai munkafolyamatot a dokumentumok előállításától a kezelésükön át egészen a biztonságos tárolásukig.”
A Konica Minolta növekedési stratégiája szerint a technika fejlettsége a jövőben nem elsősorban a hardveren, tehát az eszközökön és készülékeken múlik. Az igazi technológiai előnyt már a kihasználhatóságot és a hatékonyságot növelő egyedi informatikai alkalmazások és az ezekhez kínált IT szolgáltatások jelentik.
Kapcsolódó cikkek
- A kínai média nyomására bocsánatot kért a fogyasztóktól a Samsung
- Elbocsátások a Magyar Telekomnál
- Office 365 felhőalapú szolgáltatás KKV-k számára
- Elcsábította a Burberry vezért az Apple
- Izraeli leányvállalatot vásárolt a Facebook
- A cseh Telefónica eladását tervezi a spanyol anyacég
- Tizenharmadik alkalommal díjazta hazai partnereit a Cisco
- Új beruházást valósít meg Magyarországon az Infineon
- Innovációra összpontosítva erősít a feltörekvő piacokon a Dell
- Végveszélybe került a prémiumkategóriás TV-k gyártója, a Loewe