Percenként 700 Samsung készülék talál gazdára
Naponta több, mint egymillió, azaz percenként cirka 700 Samsung nevével fémjelzett okostelefont és táblagépet vásárolnak világszerte, így a dél-koreai gyártó akár 350 millió kütyüt értékesíthet ebben az évben.
A Samsung alelnöke, David Eun elárult néhány infót a gyártó mobil eszközeinek népszerűségéről. Szavaiból kiderült, hogy naponta körülbelül egymillió Samsung okostelefont és táblagépet vásárolnak a felhasználók világszerte, így valószínű, hogy a cég ebben az évben összesen több, mint 350 millió készüléket értékesít.
Vajon miért ilyen kelendőek a dél-koreai óriás termékei? Nos, az eladások nagy száma nyilván annak köszönhető, hogy a Samsung szinte minden szegmensben jelen van az androidos készülékek piacán, s nem sajnálja a pénzt a marketingre, így kínálat is van bőven, a felhasználók pedig tudják, milyen modellek közül válogathatnak.
A siker további oka, hogy a gyártó semmit nem bíz a véletlenre: vannak versenyzői a Windows Phone platformon és már készülnek a Tizen OS rendszerű kütyük is. Ugyancsak megemlítendő, hogy a cég élen jár a fejlesztésekben, például már van hajlított kijelzős mobilja és okos karórája is. Eun egyébként megjegyezte, hogy a viselhető eszközök új teret nyitottak meg a vállalt előtt, s ezen a fronton is nagy sikerre számítanak – amit valószínűleg el is érnek, ha folytatják stratégiájukat.
[Forrás: Übergizmo]
Kapcsolódó cikkek
- Növekedtek a Lumia eladások
- 40 millió Galaxy S4 fél év alatt
- A Note 3 a 2014-es téli olimpia hivatalos mobilja
- Jól muzsikál mobilfronton az LG
- Rekordszámú Lumia eladás a Nokia háza táján
- Egyedülálló szervizközpont nyílt Győrben
- Egyszerre lesz Android és Windows Phone a HTC telefonokon?
- NFC-s, költséghatékony lézernyomtatók a Samsungtól
- Több mint 40 millió eladott Galaxy Note
- Kínában összpontosul az iOS és Android piac
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.